%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰

بازگشت باشکوه شورولت C20 مدل ۱۹۷۰ ؛ تجهیز پیکاپ پوسیده به پیشرانه مدرن

منتشر شده در 20 خرداد 1404 ساعت 14:00
نویسنده سعید علیپور
بازگشت باشکوه شورولت C20 مدل ۱۹۷۰ ؛ تجهیز پیکاپ پوسیده به پیشرانه مدرن

در روزگاری که پروژه‌های بازسازی خودروهای کلاسیک اغلب به اغراق در ظاهر و از بین بردن اصالت خودرو ختم می‌شوند، کارگاه مشهور آیکان (Icon) از لس آنجلس بار دیگر ثابت کرده که بازسازی یک خودروی قدیمی می‌تواند همزمان اصیل، مدرن و چشم‌نواز باشد. جدیدترین پروژه این شرکت آمریکایی، شورولت C20 مدل ۱۹۷۰ است که در قالب سری خاصی به نام Derelict بازسازی شده و ترکیبی شگفت‌انگیز از ظاهر کلاسیک با فناوری امروزی را به نمایش می‌گذارد.

پوسته‌ای زنگ‌زده اما قلبی کاملاً مدرن

در نگاه اول، این پیکاپ قدیمی شبیه خودرویی به نظر می‌رسد که سال‌ها در گوشه‌ای از یک پارکینگ خاک خورده یا از گورستان خودروها بیرون کشیده شده، زیرا پوسیدگی‌ها و زنگ‌ زدگی‌ های زیادی روی بدنه آن به چشم می‌خورد. اما در واقع، این شورولت C20 کلاسیک بر روی پلتفرم مدرن شورولت سیلورادو سوار شده؛ حرکتی هوشمندانه که ظاهری قدیمی را با عملکرد و فناوری روز پیوند می‌زند.

بازگشت باشکوه شورولت C20 مدل ۱۹۷۰ ؛ تجهیز پیکاپ پوسیده به پیشرانه مدرن

آشتی سنت و مدرنیته در داخل کابین

با ورود به کابین، دیگر خبری از حس و حال یک خودروی قدیمی نیست. داشبورد باز طراحی‌ شده و سفارشی این پیکاپ شامل یک صفحه نمایش لمسی با دوربین دنده عقب، سیستم صوتی پیشرفته، نشان‌ دهنده‌ های مدرن و دیگر امکانات رفاهی روز می‌شود. صندلی نیمکتی هم با چرم دست‌دوز و پارچه پشمی شطرنجی پوشیده شده تا ضمن حفظ حس کلاسیک، لوکس و با کیفیت نیز باشد.

بازگشت باشکوه شورولت C20 مدل ۱۹۷۰ ؛ تجهیز پیکاپ پوسیده به پیشرانه مدرن

پیشرانه قدرتمند از نسل جدید سیلورادو

در زیر کاپوت، موتور قدرتمند ۵.۳ لیتری V8 از خانواده اکوتک (Ecotec) قرار دارد. این موتور که به سیلورادو متعلق است، عملکرد بی‌نقص و قابل اعتماد را تضمین می‌کند. نکته جالب‌تر اینجاست که تیم مهندسی شرکت آیکان موفق شده‌ کل سیستم الکترونیکی و شبکه CAN Bus سیلورادو را حفظ و یکپارچه‌سازی کنند؛ موضوعی که به گفته جاناتان وارد، موسس و مدیرعامل آیکان، یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها در مسیر این پروژه بوده است. او در این رابطه گفته:

«بزرگ‌ترین چالش ما حفظ روح دهه ۷۰ در عین اطمینان از عملکرد بی‌نقص فناوری‌های مدرن امروزی بود. خوشبختانه تیم ما توانست تمام عملکردهای اصلی سیلورادو را بدون خدشه به ظاهر قدیمی حفظ کند؛ کاری خارق‌العاده که باعث می‌شود این خودرو همانند یک پیکاپ جدید قابل استفاده باشد.»

گرچه آیکان هنوز قیمتی برای این شورولت C20 خاص اعلام نکرده، اما با توجه به جزئیات بی‌نظیر و تکنولوژی پیچیده‌ای که در آن به کار رفته، بدون شک این پیکاپ ارزان نخواهد بود.

ویدیو های پیشنهادی
  1. حمداله لر بختیاری گفت:

    خودروسازمامیتواند
    مخلوطی ازتراکتورفرگوسن وسواری برای امدادبسازد
    ارزان وقوی
    اماچرانمیسازد؟

    ۱
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X