کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰

بنتلی هم در استراتژی مربوط به برقی سازی محصولات خود تجدید نظر کرد

منتشر شده در 22 آبان 1403 ساعت 14:00
نویسنده سعید علیپور
برقی سازی بنتلی

با کاهش استقبال از مدل‌های الکتریکی، خودروسازان یک به یک در حال تجدیدنظر در استراتژی‌های خود هستند. بنتلی جدیدترین شرکتی است که به این جمع پیوسته و اعلام کرده به جای سال ۲۰۳۰، این کمپانی از سال ۲۰۳۵ به یک برند تماما برقی تبدیل خواهد شد. بر اساس نسخه بروز شده از استراتژی موسوم به Beyond100، این برند لوکس انگلستانی بعد از ۲۰۳۰ نیز به توسعه خودروهای هیبریدی ادامه خواهد داد. همچنین اولین مدل تمام الکتریکی این شرکت که قرار بود سال آینده عرضه شود، در سال ۲۰۲۶ وارد بازار خواهد شد. این مدل یک خودروی شاسی‌بلند فوق لوکس خواهد بود.

جزئیات برنامه Beyond100

بر اساس نسخه بروز شده از استراتژی‌ Beyond100، بنتلی قصد دارد از سال ۲۰۳۵ به یک برند تمام الکتریکی تبدیل شود. این تغییرات در راستای انطباق با شرایط اقتصادی، نیازهای بازار و مقررات جدید انجام شده است. فرانک-استیفن والیسر مدیر جدید بنتلی، این استراتژی را «تحولی بزرگ برای آینده» قلمداد می‌کند.

استراتژی‌ Beyond100

شاید بدانید بنتلی نخستین بار در سال ۲۰۲۰ استراتژی Beyond100 را معرفی کرد. طبق این استراتژی بنتلی باید اولین خودروی الکتریکی خود را در سال ۲۰۲۵ به بازار می‌فرستاد. همچنین تا سال ۲۰۳۰ بنتلی باید به یک برند تمام الکتریکی تبدیل می‌شد. با این حال، به دلیل کاهش تقاضا برای خودروهای الکتریکی، آدریان هال‌ مارک مدیر قبلی بنتلی، اوایل امسال اعلام کرد که زمان‌بندی جدید تا سال ۲۰۳۲ یا ۲۰۳۳ به تعویق می‌افتد.

استراتژی برقی‌سازی بنتلی

عرضه خودروهای جدید الکتریکی و هیبریدی

با اجرای نسخه بروز شده از استراتژی Beyond100، بنتلی از سال ۲۰۲۶ و پس از عرضه اولین مدل برقی، طی یک دهه آینده هر سال از یک خودروی الکتریکی یا هیبریدی جدید رونمایی خواهد کرد. بنتلی هنوز تعداد دقیق مدل‌های الکتریکی و هیبریدی را اعلام نکرده، اما این برنامه نشان‌دهنده‌ گسترش قابل توجه سبد محصولات کمپانی به فراتر از مدل‌های فعلی است.

عرضه خودرو الکتریکی بنتلی

در حال حاضر مشخص نیست که آیا مدل‌های مورد بحث کاملاً جدید هستند و یا تنها نسخه‌ای از مدل‌های فعلی با پیشرانه‌ های متفاوت خواهند بود. با این حال، در کنار مدل‌های الکتریکی و هیبریدی، احتمال دارد بنتلی همچنان مدل‌های بنزینی جدید نیز عرضه کند. برای مثال، انتظار می‌رود که نسخه‌ جدیدی از بنتایگا با پیشرانه بنزینی در سال آینده عرضه شود.

خودرو هیبرید
ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X