سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰

تویوتا هایلوکس GR اسپورت II مدل ۲۰۲۴

منتشر شده در 26 مهر 1402 ساعت 16:00
نویسنده سجاد کجوری
تویوتا هایلوکس GR اسپورت II مدل 2024

تویوتا هایلوکس GR اسپورت II جدید دارای سیستم تعلیق بالا رونده و لاستیک هایی مناسب تمام زمین ها مى باشد. همچنین این کامیونت دارای رینگ های ۱۷ اینچی سبک تر است.

به گزارش آخرین خودرو، تویوتا هایلوکس فعلی ممکن است در اواسط سال ۲۰۱۵ معرفی شده باشد، اما مدل نسل هشتم همچنان قوی است. کامیونت “هر جا برو ، هر کاری انجام بده” ، برای دومین بار در بریتانیا از GR اسپورت ، پس از نسخه اولیه که در اوایل سال ۲۰۲۲ راه اندازی شد، استفاده می کند. این کامیونت مجموعه ای از ارتقاهای ظاهری و مکانیکی را ترکیب می کند.

تویوتا هایلوکس GR اسپورت II مدل 2024

درست مانند نسل پیشین خود ، هایلوکس GR اسپورت II منحصراً به عنوان یک مدل دو کابین عرضه می شود.  بالابر سیستم تعلیق ارتفاع سواری پیکاپ را ۲۰ میلی متر (۰.۸ اینچ) افزایش داده است.  این خودرو بر روی رینگ های جدید ۱۷ اینچی سبک وزن قرار می گیرد که با لاستیک هایی که مناسب انواع زمین هاست پوشیده شده اند.  کامیونت اصلاح شده باید کمی بهتر در مسیر های آفرودی عمل کند زیرا زاویه ورود از ۲۹ به ۳۰ درجه افزایش یافته است.

تویوتا هایلوکس GR اسپورت II مدل 2024

از آنجایی که تویوتا در حال نصب دمپر های تک لوله ای جدید برای واکنش سریع تر در زمین های نا هموار است، تغییرات بیشتری در سواری وجود خواهد داشت.  هایلوکس GR اسپورت  II همچنین از قدرت توقف برتر به واسطه ترمز های دیسکی بزرگ جلو بهره می برد در حالی که کاسه های عقب قدیمی جای خود را برای دیسک ها باز کرده اند.  بهبود های آیرودینامیکی جزئی به لطف  دریچه های عبور هوای جدید در جلو انجام شده است در حالی که در عقب دارای میله رکاب اسپرت شیک و کفی قسمت بار است.

تویوتا هایلوکس GR اسپورت II مدل 2024

برای اینکه آن را از نسخه های معمولی هایلوکس متمایز کنند، تویوتا به GR اسپورت  II جلو پنجره مشبک، کالیپرهای ترمز قرمز و رنگ های بدنه تیره متعددی داده است.  تم قرمز و مشکی در داخل، جایی که نشان های GR پشت سری های جلو را تزئین می کنند و کمربند های ایمنی به رنگ قرمز تکمیل شده اند، ادامه می یابد.  یک سیستم اطلاعات و سرگرمی هشت اینچی استاندارد موجود است (با ناوبری داخلی و همچنین پشتیبانی با سیم و بی سیم از Apple CarPlay در حالی که Android Auto سیمی است).

تویوتا هایلوکس GR اسپورت II مدل 2024

همانطور که در ابتدا ذکر شد، هیچ تغییری در زیر کاپوت وجود ندارد، جایی که موتور ۲.۸ لیتری توربو دیزل همچنان ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۳۶۹ پوند فوت (۵۰۰ نیوتن متر) گشتاور تولید می کند که از طریق یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک ارائه می شود.  در برخی بازار ها، تویوتا یک هایلوکس GR اسپرت قدرتمند تر با قدرت ۲۲۱ اسب بخار و گشتاور ۴۰۶ پوند فوت (۵۵۰ نیوتن متر) به فروش می رساند.

تویوتا هایلوکس GR اسپورت II مدل 2024

تویوتا انگلستان فروش هایلوکس GR  اسپورت  II را در اوایل سال آینده آغاز خواهد کرد و تحویل آن اواخر سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد.

ویدیو های پیشنهادی
  1. بابک گفت:

    اگه قراره تو ایران بیاد بنویسیم عجب ماشین خوبیه و حقیقت رو بگیم در موردش!
    اگر قرار نیست بیاد حداقل چنتا ایراد الکی بهش نسبت بدیم دلمون نسوزه!!
    جریان همون گربه هه که دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده …

    ۱۷
    ۰
  2. علی گفت:

    بهترین سازنده ماشین در جهان، بهترین محصولات، همیشه برند ژاپن بود، هست، خواهد بود

    ۱۴
    ۳
  3. ترک اوغلان گفت:

    بهترین وانت دنیا حتی بهتر از آمریکایی ها واقعا ارزش خرید داره ولی افسوس که ما نمی تونیم سوار بشیم

    ۷
    ۳
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X