%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰

سوزوکی لوگوی خود را تغییر داد؛ خداحافظی با نشان سه بعدی و ورود به عصر دیجیتال

منتشر شده در 02 مهر 1404 ساعت 18:00
نویسنده سعید علیپور
سوزوکی لوگوی خود را تغییر داد؛ خداحافظی با نشان سه بعدی و ورود به عصر دیجیتال

در دنیایی که گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی تعیین‌کننده هویت برندها هستند، لوگوهای براق و سه‌بعدی به تدریج جای خود را به نشان‌های تخت و ساده می‌دهند. تازه‌ترین برند خودروسازی که به این موج جهانی پیوسته، سوزوکی است. این برند ژاپنی برای نخستین بار از سال ۲۰۰۳ تصمیم گرفته لوگوی خود را تغییر دهد.

تغییر بزرگ پس از ۲۰ سال

لوگوی جدید سوزوکی همچنان شکل آشنای حرف S را حفظ کرده؛ این لوگو از سال ۱۹۵۸ تاکنون تقریباً بدون تغییر اساسی باقی مانده است. تفاوت اصلی در این نسخه، سطح صاف و تخت با خطوط ظریف در لبه‌ها و جایگزینی رنگ نقره‌ای براق به جای کروم درخشان قبلی است؛ رنگی که البته شباهت زیادی به آلومینیوم مات دارد. سوزوکی اعلام کرده لوگوی جدید علاوه بر زیبایی، با محیط زیست سازگارتر است.

جذابیت در عصر دیجیتال

تحلیلگران طراحی بر این باورند که لوگوهای دوبعدی و ساده در نمایشگرهای کوچک، مثل گوشی‌ها، جلوه بسیار بهتری دارند. این همان جایی است که امروزه بیشترین ارتباط مخاطب با برندها شکل می‌گیرد. البته مخالفان این روند می‌گویند ساده‌سازی بیش از حد باعث از بین رفتن عمق و شخصیت واقعی لوگوها در دنیای فیزیکی می‌شود.

سوزوکی لوگوی خود را تغییر داد؛ خداحافظی با نشان سه بعدی و ورود به عصر دیجیتال

سوزوکی در این مسیر تنها نیست. در سال‌های اخیر، برندهای بزرگی چون فولکس واگن، آئودی، نیسان، مزدا، ب ام و، مینی، ولوو، کیا، اوپل، رنو، پژو، استون مارتین، بنتلی، لوتوس، جگوار، بیوک و لامبورگینی نیز به جمع طرفداران لوگوهای تخت پیوسته‌اند.

نخستین حضور رسمی در نمایشگاه ژاپن

لوگوی تازه بخشی از هویت بصری جدید سوزوکی تحت شعار By Your Side (در کنار شما) است. این لوگو برای اولین بار روی مدل‌های مفهومی در نمایشگاه حمل و نقل ژاپن که در تاریخ ۳۰ اکتبر ۲۰۲۵ برگزار می‌شود، در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. پس از معرفی رسمی، این لوگو به تدریج در تمامی محصولات جهانی این برند جایگزین لوگوی قدیمی خواهد شد.

سوزوکی لوگوی خود را تغییر داد؛ خداحافظی با نشان سه بعدی و ورود به عصر دیجیتال

از آنجایی که نسبت ابعاد لوگو تغییر نکرده، امکان نصب آن روی جلو پنجره و درِ صندوق مدل‌های فعلی نیز وجود دارد و نیازی به انتظار برای فیس لیفت یا نسل جدید آنها نخواهد بود. جدیدترین محصول سوزوکی که بزودی این لوگو را دریافت می‌کند، کراس اوور ویکتوریس است که برای بازار هند معرفی شده است.

توشیهیرو سوزوکی، رئیس و مدیرعامل این برند ژاپنی، درباره تغییر لوگو گفته:

«لوگوی جدید تعهد سوزوکی به قرار دادن خود در جایگاه مشتریان برای خلق محصولات ارزشمند را نشان می‌دهد؛ اصلی که همواره بخش جدایی‌ناپذیر ارزش‌های ما بوده است. این تغییر همچنین نماد عزم ما برای ورود به چالش‌های تازه در دوران پیش رو است. تحت شعار By Your Side ما همچنان در کنار مشتریان حرکت خواهیم کرد، راهکارهای حمل و نقل پایدار ارائه می‌دهیم و برای ساخت آینده‌ای بهتر تلاش خواهیم نمود.»

سوزوکی لوگوی خود را تغییر داد؛ خداحافظی با نشان سه بعدی و ورود به عصر دیجیتال
ویدیو های پیشنهادی

۶ Responses to “سوزوکی لوگوی خود را تغییر داد؛ خداحافظی با نشان سه بعدی و ورود به عصر دیجیتال”

  1. محمود گفت:

    باید میدادن به طراح لوگو جدید ایرانخودرو تا یه حال اساسی به لوگوشون میداد!

    ۳۶
    ۳
    • امیرمحمد گفت:

      این تغییرات لوگو که از شرکتای خودرو سازی گرفته تا حتی باشگاه های ورزشی این سال ها انجام میدن برای برندینگ و تبلیغات تو رسانه تاثیرات مثبتی دارن ولی خب تو ایران متاسفانه بیشتر برای گول زدن مردم انجام میشه

      ۱۱
      ۰
  2. ناشناس گفت:

    من لوگوی کرونایاب مستعان رو ترجیح میدم

    ۱۴
    ۱
  3. دایی علی گفت:

    منتظر همین بودم الان دیگه میخرم خدایا شکرت

    ۷
    ۰
  4. محمد گفت:

    خدا را شکر
    اگر شرکت سایپا وایرانخودرو اجازه یدهند تلفیقی از لوگو سایپایران خودکشی بزاره بهتر مشتری جلب میکرد

    ۵
    ۰
  5. حسین گفت:

    قبلی بهتر بود. امان از تقلید

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X