%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۴
اکستریم LX
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
شاهین اتوماتیک
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵
رانا پلاس
۱,۰۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۷
اطلس GL
۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷
مزدا 3
۵,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۳
اطلس G
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۸
ساینا S
۷۸۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۴
ری را
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
آریسان ۲
۸۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۵
کوییک S
۷۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۷
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۱
ریسپکت - تیپ 2
۲,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۸۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵۵
هایما ۸S
۳,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۴۱,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۱
کی ام سی ایگل
۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۵۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین GL
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۸
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۴
اکستریم LX
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
شاهین اتوماتیک
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵
رانا پلاس
۱,۰۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۷
اطلس GL
۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷
مزدا 3
۵,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۳
اطلس G
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۸
ساینا S
۷۸۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۴
ری را
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
آریسان ۲
۸۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۵
کوییک S
۷۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۷
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۱
ریسپکت - تیپ 2
۲,۲۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۸۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵۵
هایما ۸S
۳,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۴۱,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۱
کی ام سی ایگل
۱,۵۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۵۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین GL
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۸
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰

شلبی سوپر اسنیک ۲۰۲۴ معرفی شد؛ ۸۳۰ اسب بخار قدرت عضلانی معروف آمریکایی

منتشر شده در 04 اردیبهشت 1403 ساعت 11:30
نویسنده سعید علیپور

شرکت شلبی امریکن (Shelby American) از جدیدترین محصول خود بر پایه پلتفرم نسل کنونی فورد ماستنگ رونمایی کرد. این خودرو که سوپر اسنیک ۲۰۲۴ نام دارد با ظاهر خشن و پیشرانه‌ بسیار قدرتمند، مسلماً مورد توجه علاقه مندان سرعت و هیجان قرار خواهد گرفت.

طبق گفته‌ی جو کانوی مدیرعامل شلبی امریکن (Shelby American)، سوپر اسنیک جدید برترین مدل تولید شده بر اساس فورد ماستنگ است. این خودرو با الهام از رویاهای کارول شلبی، بنیانگذار کمپانی، توسعه یافته و از نظر عملکرد در سطح بسیار بالاتری نسبت به مدل قبلی قرار دارد. شاید بدانید آقای شلبی معتقد بود هر نسل از خودروهای این شرکت باید نسبت به نسل قبل، بهبود پیدا کند.

معرفی سوپر اسنیک 2024

مشخصات فنی شلبی سوپر اسنیک ۲۰۲۴

سوپر اسنیک ۲۰۲۴ در دو نسخه و با موتورهای مختلف عرضه می ‌شود. نسخه پایه به موتور ۵ لیتری V8 تنفس طبیعی کویوت مجهز است. این موتور توانایی تولید ۴۸۰ اسب بخار قدرت را دارد. اما در نسخه پرچمدار، این موتور حجیم به سوپر شارژر ساخت شرکت ویپل تجهیز شده تا میزان خروجی آن به رقم باورنکردنی ۸۳۰ اسب بخار برسد.

رنگ بندی سوپر اسنیک 2024

فارغ از نوع موتور، شرکت شلبی در سوپر اسنیک جدید از سیستم تعلیق پیشرفته تری استفاده کرده تا هندلینگ آن برتر از فورد ماستنگ استاندارد باشد. علاوه بر این، سوپر اسنیک از سیستم اگزوز بهتر، ترمزهای قدرتمندتر و سیستم خنک ‌کاری کاراتری بهره می برد. این کوپه اسپرت آمریکایی با جعبه دنده شش سرعته دستی هم قابل انتخاب است.

مشخصات فنی سوپر اسنیک 2024

ظاهری جذاب تر

شلبی سوپر اسنیک ۲۰۲۴ از لحاظ طراحی ظاهری نیز متفاوت از فورد ماستنگ است و همانند پیشرانه چهره وحشی تری دارد. این خودرو روی رینگ‌های ۲۰ اینچی منیزیمی و لاستیک های تابستانی سوار شده؛ به گفته شلبی استفاده از این رینگ ها، در مجموع ۱۶ کیلوگرم از جرم فنربندی نشده کاسته است. به منظور کاهش وزن بیشتر در سوپر اسنیک ۲۰۲۴، کاپوت استاندارد جای خود را به یک کاپوت آلومینیومی اختصاصی داده و گلگیرهای پهن تر جلو از جنس کربن هستند. این خودرو از لحاظ سپر، جلوپنجره، رکاب های جانبی و دیفیوزر عقب متفاوت از ماستنگ است. اما شاخص ترین تفاوت این دو به باله کربنی بسیار بزرگ موجود روی درب صندوق مربوط می شود. در نسخه کانورتیبل، این باله بزرگ با یک اسپویلر کوچک جایگزین شده است.

فضای داخل سوپر اسنیک 2024

در داخل کابی نیز شاهد المان های اختصاصی شلبی هستیم که مهم ترین آنها عبارتند از روکش چرمی صندلی ها با دوخت مخصوص، کف پوش‌ های طرح دار، چراغ‌ های خوشامدگویی با نشان کبری، رکاب در با نشان سوپر اسنیک و پلاک اختصاصی روی داشبورد. در صورت انتخاب جعبه دنده دستی، سردنده‌ با برند شلبی جذابیت کابین را دو چندان می کند.

نمای پشت سوپر اسنیک 2024

زمان عرضه

شرکت شلبی امریکن هنوز قیمت نهایی سوپر اسنیک ۲۰۲۴ را اعلام نکرده است. این شرکت قصد دارد تنها ۲۵۰ دستگاه از این هیولای عضلانی را در سال جاری تولید کند؛ سوپر اسنیک ۲۰۲۴ از گارانتی ۳ ساله یا ۳۶ هزار مایلی برخوردار است، جالب اینکه گارانتی پیشرانه‌ فورد به قوت خود باقی خواهد ماند. بر اساس برنامه ریزی ها تولید این خودرو از اواسط تابستان پیش رو آغاز خواهد شد.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X