%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰

فورد رنجر پلاگین هیبرید ؛ پیکاپ سبز آمریکایی

منتشر شده در 30 شهریور 1402 ساعت 12:00
نویسنده سجاد کجوری
فورد رنجر پلاگین هیبرید

تولید فورد رنجر پلاگین هیبرید در اواخر سال ۲۰۲۴ آغاز می شود و حداکثر برد پیمایشی برقی آن ۴۵ کیلومتر اعلام شده است.

 پس از یک کمپین تبلیغاتی کوتاه، کمپانی فورد از اولین فورد رنجر پلاگین هیبرید رو نمایی کرد.  رنجر پلاگین هیبرید ۲۰۲۵ در اواخر سال ۲۰۲۴ با برنامه ریزی برای تحویل در ماه های اول سال ۲۰۲۵ وارد خطوط تولید می شود. با این حال، توجه به این نکته مهم است که در حال حاضر، این خودرو ساز فقط جزئیات رنجر پلاگین هیبرید برای بازار اروپا را ارائه می دهد و هنوز هیچ صحبتی در مورد ارائه در آمریکای شمالی و جزئیات آن نشده است.

فورد رنجر پلاگین هیبرید

مشخصات فنی فورد رنجر پلاگین هیبرید

رنجر در حال حاضر پر فروش ‌ترین تراک اروپاست و فورد با افزودن سیستم پلاگین هیبریدی ۲.۳ لیتری، محدوده پیمایشی خود را افزایش می دهد.  این دستگاه قدرت موتور احتراق داخلی چهار سیلندر توربوشارژ را با یک موتور الکتریکی و یک بسته باتری کوچک ترکیب می کند.  متأسفانه، این شرکت ارقام خروجی موتور را ارائه نمی کند، اما ادعا می کند که فورد رنجر پلاگین هیبرید از هر رنجر تولیدی دیگری در تاریخ گشتاور بیشتری ارائه می دهد.  در حالی که ما اعداد قدرت را نمی دانیم، تعدادی مقایسه وجود دارد که می تواند زمینه ای را به ما بدهد.

فورد رنجر پلاگین هیبرید

هنگامی که این تراک به موتور ۳.۰ لیتری V6 دیزل مجهز شود، گشتاور 600 نیوتن متر دارد.  از نظر قدرت،موتور ۲.۳ لیتری EcoBoost در فرم غیر برقی ۲۷۰ اسب بخار نیرو تولید می کند و پیشرانه پلاگین هیبرید جدید به لطف پشتیبانی الکتریکی اضافه شده، به احتمال زیاد قدرتی بالا تر از این مقدار را ارائه می کند.

 از نظر برد پیمایشی، فورد می گوید با یک بار شارژ باتری، برد پیمایشی در حالت تمام الکتریکی تا ۴۵ کیلومتر می باشد. یکی دیگر از موارد جدیدی که فورد به خانواده رنجر معرفی می کند Pro Power Onboard است که پریز های برق را در بستر قسمت بار برای ابزار و لوازم خانگی فراهم می کند.

فورد رنجر پلاگین هیبرید

از نظر ظاهری، تفاوت زیادی بین مدل های استاندارد احتراقی و فورد رنجر پلاگین هیبرید ندارد.  بدیهی است که یک پورت شارژ روی گلگیر عقب تعبیه شده است و ممکن است متوجه طراحی جدید رینگ هاى ‌ ۱۸ اینچی شوید.  آخرین مورد هم، حروف PHEV است که در رکاب های کناری وجود دارد.

زمان ورود به بازار

 همان طور که در بالا ذکر شد، فورد رنجر پلاگین هیبرید در اواخر سال ۲۰۲۴ در خطوط تولید قرار خواهد داد و اولین نمونه های آن را در اوایل سال ۲۰۲۵ به مشتریان تحویل خواهد داد. این کامیونت الکتریکی در ابتدا به طور انحصاری در تریم Wildtrak در دسترس خواهد بود، اگرچه به زودی نسخه های بیشتری می توانند به خط تولید بپیوندند. به عنوان آخرین نکته، فولکس واگن هنوز نسخه پلاگین هیبریدی آماروک را که توسط فورد در کارخانه خود در آفریقای جنوبی ساخته شده است، تایید نکرده است.

فورد رنجر پلاگین هیبرید
ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X