%۱.۱۹
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
ساینا S
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۴
اکستریم LX
۳,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸۵
شاهین GL
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۱۸,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۹
ری را
۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۲,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
کوییک S
۷۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۳
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
کی ام سی J7
۲,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
کی ام سی T9
۳,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
رانا پلاس
۹۷۶,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
جک J4
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
اکستریم VX
۶,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
آریسان ۲
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷۷
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
اطلس GL
۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱۲.۹۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
بک X3 پرو
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۰۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۹
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
ساینا S
۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۴
اکستریم LX
۳,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۸۵
شاهین GL
۱,۱۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۱۸,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۹
ری را
۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۲,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۷
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
کوییک S
۷۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۰۳
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۸
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۲
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۸۴,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۴۶
کی ام سی J7
۲,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۹
کی ام سی T9
۳,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
رانا پلاس
۹۷۶,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
جک J4
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۱
اکستریم VX
۶,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
آریسان ۲
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۲
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷۷
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
اطلس GL
۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱۲.۹۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۶
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۴۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۴
بک X3 پرو
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۵
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۰۶,۰۰۰,۰۰۰

نسخه تولید انبوه تاتا Curvv معرفی شد ؛ کراس اووری کوپه از هند

منتشر شده در 02 مرداد 1403 ساعت 11:00
نویسنده سعید علیپور

شرکت تاتا موتورز هندوستان از نسخه تولید انبوه Curvv پرده برداری کرد. این کراس اوور کوپه قبلاً و در آوریل ۲۰۲۲ در قالب یک کانسپت الکتریکی رونمایی شده بود. چند ماه بعد و در ژانویه ۲۰۲۳ نوبت به معرفی نسخه بنزینی این کانسپت رسید. حالا پس از گذشت حدوداً یک سال و نیم شاهد رونمایی از نسخه تولید انبوه این کراس اوور کوپه هستیم.

تفاوت‌های نسخه تولید انبوه با مدل مفهومی

کانسپت تاتا Curvv خیلی طراحی عجیب و غریب و اغراق آمیزی ندارد. به همین خاطر در نسخه تولید انبوه تغییرات خیلی زیادی اعمال نشده و تنها در برخی جزئیات ظاهری تفاوت‌های دیده می‌شود. برای نمونه دوربین‌های جانبی در نسخه تولید انبوه جای خود را به آینه‌های معمولی داده‌اند، چراغ‌ های روشنایی در روز هم دیگر تا روی کاپوت امتداد ندارند. علاوه بر این‌ها اسپویلر دو تکه عقب با یک اسپویلر یک تکه کوچکتر جایگزین شده است.

در نمای روبرو تاتا Curvv شباهت زیادی به مدل نکسون دارد. این موضوع خیلی هم باعث تعجب نیست، چرا که Curvv در حقیقت بر اساس نکسون توسعه یافته است.

طراحی تاتا Curvv

اما در نمای جانبی شرایط کاملاً متفاوت بوده و هیچ وجه اشتراکی بین این دو وجود ندارد. واضح‌ترین و شاخص‌ترین تفاوت این دو به ساختار سقف مربوط می‌شود، جایی که در Curvv سقف با شیبی تند به پایین می‌رود. با دقت در جزئیات می‌توان متوجه شد که در این کراس اوور کوپه گلگیرها دارای دهانه زاویه‌دار هستند. در نسخه بنزینی،Curvv روی رینگ‌های پنج پره که طراحی آنها یادآور گل و بلبل است، حرکت می‌کند! در نسخه تمام الکتریکی رینگ‌ها بسته‌تر بوده و ساختاری آیرودینا میک‌ تر دارند. هر دو نسخه برقی و بنزینی از دستگیره‌های در کشویی و محافظ‌های پلاستیکی در قسمت پایین اتاق بهره می‌برند. در نمای عقب چراغ‌های سرتاسری و اسپویلر انتهای سقف، شاخص‌ترین المان‌های موجود هستند.

تفاوت های نسخه بنزینی و برقی تاتا Curvv

کراس اوور کوپه تاتا موتورز با پیشرانه تمام الکتریکی و بنزینی تولید خواهد شد، از این رو می‌تواند سلیقه‌ها و نیازهای مختلف را پوشش دهد. طبق انتظار نسخه الکتریکی با نسخه بنزینی تفاوت‌هایی در نمای ظاهری دارد. در نسخه الکتریکی جلوپنجره بسته بوده و درگاه شارژ باتری در دماغه نصب شده است؛ همچنین سپر این نسخه خطوطی عمودی روی خود دارد. در نسخه درون سوز جلوپنجره ساختاری سنتی داشته و روی آن از خطوط افقی استفاده شده است. به موازات جلوپنجره، سپر نسخه درون سوز نیز خطوطی افقی روی خود دارد.

تاتا Curvv برقی

در حال حاضر تاتا موتورز تصویری از داخل کابین Curvv منتشر نکرده؛ برخی نشریات هندی می‌گویند که مثل نمای ظاهری کابین این کراس اوور کوپه نیز اشتراکات زیادی با کابین نکسون خواهد داشت. اگر این موضوع صحت داشته باشد، نمایشگر مرکزی ایستاده، دکمه‌های کنترلی لمسی، فرمان دوشاخه و لوگوی نورپردازی شده تاتا در قسمت میانی فرمان، از جمله ویژگی‌های کابین Curvv خواهند بود.

در رابطه با مشخصات فنی هم حرفی به میان نیامده، اما گفته می‌شود تاتا Curvv در نسخه بنزینی با موتورهای ۱.۲ و ۱.۵ لیتری به فروش خواهد رسید. درباره قیمت هم فعلاً اطلاعاتی در دست نیست.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X