%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰

هایپر فورس ؛ آینده گودزیلای نیسان با ۱۳۴۱ اسب بخار قدرت

منتشر شده در 08 آبان 1402 ساعت 11:00
نویسنده سجاد کجوری
نیسان هایپر فورس ؛ آینده گودزیلا با 1341 اسب بخار قدرت

نیسان هایپر فورس جدیدترین طرح مفهومی نیسان است.این خودروی برقی دارای باتری های حالت جامد است و می تواند ۳۲۰ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد.

۱۶ سال پیش، نیسان مدل تولیدی GT-R R35 را در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۰۷ معرفی کرد. این رویداد که برای سال ۲۰۲۳ به عنوان نمایشگاه حمل و نقل ژاپن تغییر نام داد، میزبان اولین نمایش جهانی مدلی مفهومی است که ممکن است دریچه ای به آینده گودزیلا باشد. با هایپر فورس (Hyper Force) ، یک خودروی الکتریکی تماشایی با طراحی فوق العاده تهاجمی با بال عقب بزرگ و درب های پروانه ای آشنا شوید.

نیسان هایپر فورس ؛ آینده گودزیلا با 1341 اسب بخار قدرت

طراحی خارجی نیسان هایپر فورس

به طور دقیق، نیسان به صراحت نمی گوید که کانسپت تمام الکتریکی یک پیش نمایش R36 است، اما روح و چراغ های عقب چهارگوش نشانه هایی هستند که DNA متعلق به GT-R روی سرتاسر هایپر فورس دیده می شود. در حقیقت، بلوک های سفید و قرمز روشن در جلو یک المان غیر مستقیم است که ما با تفسیری آینده نگر از خودروی اسپرت پرچمدار نیسان رو به رو هستیم. از دور، این پیکسل ها شبیه لوگوی GT-R هستند که عمداً تار شده اند.

بدنه این خودرو که به طرز چشمگیری طراحی شده، دارای منافذ و دریچه هایی برقی در گلگیر های جلو است. در حالی که در عقب دارای بال بسیار بزرگی است.  آن دریچه هایی که رو به آسمان هستند، مانند دیفیوزر عقب که هایپر فورس را به جاده چسبانده است، عظیم هستند. هایپر فورس سوار بر رینگ های کربن فورج شده است و اگر نسخه تولیدی آن به عنوان GT-R بعدی برنامه ریزی شود، تصور می کنیم که حذف خواهند شد.

فضای داخلی گودزیلای آینده

در مورد فضای داخلی، احساس می کنید که درون یک کیس بازی رایانه شخصی با LED های فراوان نشسته اید. از آنجایی که نیسان این کانسپت را به عنوان یک ماشین متمرکز بر مسیر (پیست) تصور کرده (از این رو برف پاک کن شیشه جلو در وسط شیشه جلو است)، خبری از فرمان گرد نیست و فرمان مسابقه ای جایگزین شده است.

نیسان هایپر فورس ؛ آینده گودزیلا با 1341 اسب بخار قدرت

راننده و سرنشین روی صندلی های زاویه دار با پشتیبانی جانبی عالی و چیزی شبیه به یک پوسته فیبر کربنی می نشینند.  همچنین اگر به مدرک بیشتری نیاز داشتید که هایپر فورس یک GT-R در لباس مبدل است، خوب است بدانید که نیسان هایپر فورس را به دو حالت رانندگی مجهز کرده است: R (مسابقه) و GT (گرند تور). پس ارتباط این کانسپت با گودزیلا کاملا واضح است.

مشخصات فنی نیسان هایپر فورس

هایپر فورس دارای باتری های حالت جامد و ۱۰۰۰ کیلو وات است که آن را به قدرت ۱۳۴۱ اسب بخار می رساند. نیسان اشاره می کند که این ابرخودروی الکتریکی دارای سیستم e-4ORCE این شرکت است. این اصطلاحی است برای سیستم چهار چرخ محرک به لطف موتور های الکتریکی جلو و عقب میسر می شود.  سایر مشخصات هنوز اعلام نشده اند، اگرچه هد آپ دیسپلی سرعت ۳۲۰ کیلومتر در ساعت (نزدیک به ۲۰۰ مایل در ساعت) را در یکی از تصاویر رسمی نشان می دهد.

نیسان هایپر فورس ؛ آینده گودزیلا با 1341 اسب بخار قدرت

توجه داشته باشید که از زمان ارائه کانسپت نیسان GT-R فعلی تا تولید نسخه نهایی، ۷ سال زمان فاصله بود. پس عملا اگر قرار باشد از این نمونه مفهومی هم به نسخه ای تولیدی برسیم، زمان قابل توجهی تا ارائه یک گودزیلای مدرن فاصله داریم.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X