شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰

معرفی کانسپت هیوندای اینیتیوم (Initium)؛ پیش نمایش محصولات جدید خودروساز کره‌ای

منتشر شده در 10 آبان 1403 ساعت 17:00
نویسنده سعید علیپور
کانسپت هیوندای اینیتیوم

هیوندای از کانسپت جدید اینیتیوم (Initium) پرده‌برداری کرد. این کانسپت زبان طراحی جدید کمپانی را معرفی می‌کند، زبانی که از آن با نام «هنر فولاد» یاد می‌شود. با رونمایی از این خودروی مفهومی، هیوندای پیش‌ نمایشی از محصولات آتی خود را به تصویر می‌کشد. آنطور که این خودروساز کره‌ای اعلام کرده، اولین مدل مبتنی بر زبان طراحی جدید در نیمه اول سال ۲۰۲۵ روانه بازار خواهد شد.

طراحی خاص و متفاوت

کانسپت اینیتیوم برداشت هیوندای از نسل بعدی محصولات خود را به نمایش می‌گذارد. این کانسپت طراحی جعبه‌ای‌ شکلی دارد و به واسطه استفاده از انواع خطوط و زوایای تیز و همچنین المان‌های پیکسلی از چهره متمایزی برخوردار است. پیش‌بینی می‌شود نسخه تولید انبوه این خودرو جایگزین مدل نکسو شود. دلیل این پیش‌بینی آن است که اینیتیوم به یک پیشرانه هیدروژنی مجهز شده؛ برای اشاره به این موضوع هیوندای به جای لوگوی اصلی خود از لوگوی جدید HTWO استفاده کرده است. این لوگو شامل چهار مربع و علامت مثبت بوده و به‌ طور اختصاصی روی خودروهای هیدروژنی نصب خواهد شد.

طراحی هیوندای اینیتیوم

کراس اوور مفهومی هیوندای اینیتیوم روی رینگ‌های ۲۱ اینچی قرار گرفته و گلگیرهای عضلانی آن با قطعات بزرگ پلاستیکی محافظت می‌شوند. این خودرو در سقف خود ریل‌های مخصوصی دارد. روی این ریل‌ها از چراغ‌های پیکسلی استفاده شده؛ چراغ‌های اصلی هم دارای ساختاری مشابه هستند. با کمی دقت در نمای عقب و فرم خاص ستون و شیشه عقب، می‌توان شباهت‌هایی بین اینیتیوم و پونتیاک از تک مشاهده کرد، همان خودروی زشتی که شیمیدان و معلم معروف دنیای فیلم و سریال یعنی والتر وایت سوار بر آن می‌شد!

معرفی هیوندای اینیتیوم

مشخصات فنی کانسپت هیوندای اینیتیوم

به گفته هیوندای، کانسپت اینیتیوم با هر بار سوختگیری می‌تواند تا ۴۰۴ مایل یا ۶۵۰ کیلومتر مسافت را طی کند. بد نیست بدانید مدل نکسو بردی معادل ۶۱۲ کیلومتر دارد. نیروی لازم برای جابجایی توسط یک موتور برقی با توانایی تولید ۲۰۱ اسب بخار قدرت، تأمین می‌شود. این میزان خروجی ۴۰ اسب بخار بیشتر از خروجی پیشرانه هیدروژنی فعلی هیوندای است. از دیگر ویژگی‌های برجسته این مفهومی باید به قابلیت V2L اشاره کنیم. این قابلیت اینیتیوم را به یک پاور بانک بزرگ تبدیل می‌کند و می‌توان از آن برای تأمین برق لوازم الکترونیکی استفاده کرد.

مشخصات هیوندای اینیتیوم

راحتی و ایمنی برای سرنشینان

اگرچه هیوندای هنوز تصاویری از فضای داخلی منتشر نکرده، اما وعده داده که فضای کافی و امکان تغییر زاویه گسترده صندلی‌های عقب، راحتی بیشتری را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد. درهای عقب اینیتیوم نیز تا زاویه زیادی باز می‌شوند که نتیجه آن ورود و خروج خیلی راحت و بی‌دردسر است. این خودروی مفهومی برای حفاظت بهتر از سرنشینان در تصادفات از سازه چند اسکلتی و ۹ کیسه هوای ایمنی بهره می‌برد.

بررسی هیوندای اینیتیوم

رونمایی عمومی در نمایشگاه‌های جهانی

هیوندای اینیتیوم برای اولین بار در نمایشگاه خودروی لس‌ آنجلس و نمایشگاه گوانگژو به نمایش عمومی گذاشته می‌شود. مدل تولید انبوه این مفهومی هم سال آینده روانه جاده‌ها خواهد شد.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X