%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰

کمیاب تر از بوگاتی ارزان‌تر از ایران خودرو ری را ؛ دایهاتسو راکی لیمیتد ادیشن معرفی شد

منتشر شده در 15 مرداد 1404 ساعت 15:00
نویسنده سعید علیپور
کمیاب تر از بوگاتی ارزان‌تر از ایران خودرو ری را ؛ دایهاتسو راکی لیمیتد ادیشن معرفی شد

دایهاتسو با عرضه نسخه‌ای بسیار محدود از شاسی بلند محبوب راکی در نمایشگاه بین‌المللی خودرو اندونزی (GIIAS)، یک رویکرد متفاوت را در بازار خودروهای اقتصادی در پیش گرفته است. این نسخه ویژه که تنها ۱۰ دستگاه از آن تولید می‌شود، راکی لیمیتد ادیشن نامگذاری شده و مدل تولیدی مفهومی راکی کراس ‌فیلد محسوب می‌شود. شاید بدانید این مفهومی سال گذشته در همین نمایشگاه به نمایش درآمده بود.

طراحی ظاهری

دایهاتسو راکی لیمیتد ادیشن تنها با رنگ نارنجی عرضه شده و سقف، گلگیرها، قاب آینه‌ها و سپرهای آن به رنگ مشکی هستند. جلوپنجره اختصاصی با حروف بزرگ دایهاتسو و رینگ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی مشکی، نمایی خاص و متمایز برای این شاسی بلند کوچک خلق کرده‌اند. برخلاف کانسپت راکی کراس فیلد، این مدل از لاستیک‌های آفرود و باربند سقفی بی‌بهره است، اما مشتریان می‌توانند آنها را بعداً به خودرو خود اضافه کنند.

دایهاتسو راکی لیمیتد ادیشن

کابین ساده با جزئیاتی متفاوت

در داخل کابین، شاسی بلند تولیدمحدود دایهاتسو راکی لیمیتد ادیشن بیشتر به نسخه استاندارد شباهت دارد. با این حال، در برخی قسمت‌ها مانند فرمان، پنل مرکزی، دریچه‌های تهویه، دستگیره درب‌ها و سردنده از قطعات مشکی استفاده شده که با ظاهر بیرونی هماهنگ است. این نسخه ویژه بر پایه تیپ میانی راکی ساخته شده و دارای امکاناتی چون نمایشگر لمسی ۷ اینچی، پشت آمپر دیجیتال، دو ایربگ و تودوزی پارچه‌ای است. در مجموع، فضای داخلی نیز با همان رویکرد ساده و اقتصادی طراحی شده، اما با افزودن برخی تزئینات خاص، حس نسخه‌ای متفاوت را به خریدار منتقل می‌کند.

دایهاتسو راکی لیمیتد ادیشن

مشخصات فنی دایهاتسو راکی لیمیتد ادیشن

دایهاتسو راکی لیمیتد ادیشن در بخش فنی تفاوتی نسبت به مدل پایه ندارد. این نسخه نیروی خود را از همان موتور سه سیلندر تنفس طبیعی با حجم ۱.۲ لیتر دریافت می‌کند. خروجی این موتور با ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۱۳ نیوتن متر گشتاور برابر است. نیروی تولیدی از طریق گیربکس CVT به محور جلو منتقل می‌شود.

دایهاتسو راکی لیمیتد ادیشن

این قوای محرکه دقیقاً همان چیزی است که در بازار اندونزی طرفداران زیادی دارد؛ چراکه حدود ۶۶ از فروش راکی در این کشور به همین مدل ۱.۲ لیتری با گیربکس CVT مربوط می‌شود. این شاسی بلند اقتصادی با موتور ۱ لیتری توربو شارژ ۹۷ اسب بخاری و حتی پیشرانه هیبریدی دارای افزایش‌دهنده برد حرکتی نیز در دسترس است.

قیمتی کمتر از ری را

قیمت نهایی دایهاتسو راکی لیمیتد ادیشن ۲۴۸ میلیون و ۷۵۰ هزار روپیه اندونزی (معادل حدود ۱۵ هزار و ۱۰۰ دلار) تعیین شده که تنها ۲۶۰ دلار بیشتر از نسخه استاندارد با همین پیشرانه است.

دایهاتسو راکی لیمیتد ادیشن

ویدیو های پیشنهادی
  1. هوشنگ کوس مشنگ گفت:

    اینکه اتاق تویوتا هست

    ۵
    ۱
  2. Haji گفت:

    از جلو این شبیه پارس نوآ هه(ال ممد ایرانی) یا پارس نوآ شبیه این

    ۲
    ۰
  3. محمد گفت:

    جلوش شبیه ال ۹۰عه جدیده

    ۳
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X