%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰

کیا پیکانتو ۲۰۲۴ ، کوچک کیا با چهره ای تازه آمد

منتشر شده در 13 تیر 1402 ساعت 12:39
کیا پیکانتو 2024 ، کوچک کیا با چهره ای تازه آمد

کیا پیکانتو ۲۰۲۴ به عنوان نسخه فیس لیفت عضو کوچک سبد محصولات کمپانی کیا است که به تازگی معرفی شده و کاملا با نسخه قبل تفاوت دارد. خودرویی که ممکن است با این چهره توسط کوشا خودرو به بازار ایران بیاید.

در دنیای امروز سلیقه بازار بیشتر به سمت خرید خودروهای کراس اوور و SUV رفته و سهم خودروهای کوچک و سگمنت های دیگر روز به روز کمتر می شود. اما با اینحال همچنان خودروسازانی هستند که خودروهای کوچک خود را به روز کنند و برای بازار هدف مشخصی به دنبال جذب مشتری باشند. برای مثال تویوتا با معرفی آیگو X نشان داد همچنان این بخش از بازار را فراموش نکرده و می خواهد سهمی از فروش خودروهای کوچک داشته باشد و حالا کیا هم با ارائه فیس لیفت جدید پیکانتو نشان می دهد که این کلاس هنوز ارزش ادامه دادن و سرمایه گذاری دارد. تصاویری که در این خبر از کیا پیکانتو ۲۰۲۴ می بینید مربوط به نسخه GT لاین این خودرو است که همانطور که می بینید تفاوت های اساسی با نسخه قبل دارد.

کیا پیکانتو 2024 ، کوچک کیا با چهره ای تازه آمد

طراحی متفاوت بدنه

در جلو طراحی کاملا پیچیده و چند لایه شده و اصلا خبری از سادگی نسل قبل نیست. با دقت به سبک طراحی متوجه خطوط مشترک با کیا نیرو می شویم. چراغ های روشنایی روز بصورت کشیده و در راستای جلوپنجره طراحی شده اند و چراغ های اصلی بصورت عمودی و در گوشه قرار گرفته اند. دقیقا همین سبک را در طراحی عقب می بینیم و چراغ های بهم پیوسته را در عقب پیکانتوی جدید می بینیم. در تریم GT لاین ورودی های هوای بزرگ را داریم که انتظار می رود در تریم های معمولی کوچک تر باشند. همین داستان را در مورد دیفیوزر اسپرت عقب هم داریم که در تریم های پایه خبری از این المان اسپرت نخواهد بود.

رینگ ها بصورت استاندارد ۱۴ اینچی هستند اما با پرداخت مبلغ بیشتر می توان رینگ های ۱۵ و یا ۱۶ اینچی را هم برای این خودروی کوچک سفارش داد. علاوه بر این در نسخه فول سانروف کوچکی هم برای کیا پیکانتو ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است.

کابین کیا پیکانتو ۲۰۲۴

در حالیکه در طراحی بدنه تحولات عمیق و زیادی دیده می شود اما در داخل کابین عمق تغییرات چندان چشمگیر نیست. در واقع همان سبک طراحی داخلی قبل را در این خودرو داریم که بروزرسانی هایی داشته است. صفحه نمایش ۸ اینچی کلاستر دیجیتال را نمایش می دهد و صفحه نمایش دیگری در وسط سیستم مالتی مدیا را در دسترس قرار می دهد. در تصاویر دکمه های مربوط به گرم کن و سرد کن صندلی را در جلوی دسته دنده می بینیم و در نسخه GT لاین دکمه های بیشتر برای تنظیمات بیشتر را روی فرمان می بینیم. نکته مهم این است که پدال کلاچ در گوشه تصویر پیداست و این یعنی کیا پیکانتو ۲۰۲۴ با سیستم انتقال قدرت دستی هم عرضه می شود.

کیا پیکانتو 2024 ، کوچک کیا با چهره ای تازه آمد

مشخصات فنی کیا پیکانتو ۲۰۲۴

اگرچه اطلاعات و مشخصات فنی هنوز بصورت رسمی منتشر نشده اما می دانیم که این خودرو با پیشرانه های ۱ و ۱.۲ لیتر تنفس طبیعی عرضه می شود که قبلا هم در پیکانتو دیده بودیم اما با بروز رسانی هایی میزان انتشار آلایندگی کم شده و راندمان پیشرانه بهبود داشته است. اگر مبنا را خروجی های فنی در هیوندای i10 در نظر بگیریم، پیشرانه ۱ لیتر سه سیلندر توان تولید ۶۶ اسب بخار و پیشرانه ۱.۲ لیتر ۴ سیلندر توان تولید ۸۳ اسب بخار را خواهد داشت. قدرت از طریق جعبه دنده ۵ سرعته نیمه اتوماتیک و یا ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می شود.

اگرچه کیا پیکانتو ۲۰۲۴ یک خودروی کوچک و نسبتا اقتصادی است اما امکانات ایمنی خوبی نظیر سنسور نقطه کور، سیستم رانندگی بین خطوط و ترمز هوشمند را در آن می بینیم که باعث می شود پیکانتوی فیس لیفت خودرویی ایمن و جذاب باشد. شرکت کوشا خودرو قرار است واردات خودروهای نشان کیا در ایران را انجام می دهد و در صورت آغاز و ادامه روند واردات، انتظار می رود این چهره از پیکانتو را در ایران هم ببینیم.

ویدیو های پیشنهادی
  1. عباس گفت:

    چه خبر جلوی ماشین دفترچه خاطرات درست کرده
    کسی دیگه ای نمی‌خواد یه خط بکشه زود بگید !🤣

    ۴
    ۱
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X