%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰

اسکار پیاستری در sprint و زمانگیری گرندپری قطر، گرد و خاک به پا کرد!

منتشر شده در 09 آذر 1404 ساعت 13:00
نویسنده علیرضا تمدنی
اسکار پیاستری در sprint و زمانگیری گرندپری قطر، گرد و خاک به پا کرد!

اسکار پیاستری (Oscar Piastri) با کسب pole position در زمانگیری گرندپری قطر، به روند پیروزی خود در sprint ادامه داد. البته لاندو نوریس (Lando Norris) در ابتدا و پس از دورهای ابتدایی Q3 در پیست بین‌المللی لوسیل (Lusail) قطر در صدر جدول زمانبندی قرار گرفت اما پس از یک تأخیر کوتاه، پیاستری با ثبت زمان ۱ دقیقه و ۱۹.۳۸۷ ثانیه، ۰.۱۰۸ هزارم ثانیه از نوریس و مکس ورشتپن (Max Verstappen) جلو افتاد و مسابقه را به عنوان نفر اول start خواهد زد.

اسکار پیاستری در sprint و زمانگیری گرندپری قطر، گرد و خاک به پا کرد!

ورشتپن کمی بیش از یک دهم عقب‌تر بود و برای اینکه شانسی برای بردن عنوان قهرمانی به دور نهایی ابوظبی داشته باشد، باید جلوتر از نوریس مسابقه را تمام کند. ۱۰ نفر برتر توسط تیم مرسدس با حضور جورج راسل (George Russell) و کیمی آنتونلی (Kimi Antonelli)، تیم Racing Bulls  با راننده جوان خودش یعنی ایزاک هاجار (Isack Hadjar)، تیم ویلیامز با حضور کارلوس ساینز (Carlos Sainz)، فرناندو آلونسو (Fernando Alonso) از تیم استون مارتین، پیر گسلی (Pierre Gasly) از تیم آلپین و تیم فراری با حضور چارلز لکلرک (Charles Leclerc) تکمیل شدند.

اسکار پیاستری در sprint و زمانگیری گرندپری قطر، گرد و خاک به پا کرد!

نیکو هالکنبرگ (Nico Hulkenberg) بار دیگر و این بار با اختلاف تنها ۰.۰۰۳ ثانیه، به Q3 راه نیافت؛ این راننده تیم Kick Sauber به همراه لیام لاوسون (Liam Lawson) از تیم Racing Bulls، اولی بیرمن (Ollie Bearman) از تیم Haas به همراه الکس آلبون (Alex Albon) از تیم ویلیامز به ترتیب در رتبه‌های ۱۱ الی ۱۴ زمانگیری ایستادند.

اسکار پیاستری در sprint و زمانگیری گرندپری قطر، گرد و خاک به پا کرد!

بهترین نتیجه یوکی سونودا (Yuki Tsunoda) در این فصل در sprint تحت الشعاع حذف دیگری از Q1 قرار گرفت؛ راننده ردبول با اختلاف یک دهم ثانیه از دور مسابقات کنار رفت و استبان اوکان (Esteban Ocon) از تیم  Hassو لوئیس همیلتون (Lewis Hamilton) از تیم فراری در رده های ۱۵ الی ۱۷ به او پیوستند.

در رتبه های ۱۸ الی ۲۰ نیز، لانس استرول (Lance Stroll) از تیم استون مارتین، راننده برزیلی تیم Kick Sauber یعنی گابریل بورتولتو (Gabriel Bortoleto) و فرانکو کولاپینتو (Franco Colapinto) از تیم آلپین قرار گرفتند.

شایان ذکر است که در مسابقه sprint که روز شنبه برگزار شد به ترتیب پیاستری، راسل، نوریس، ورشتپن، سونودا، آنتونلی، آلونسو و ساینز، رتبه‌های اول الی هشتم را کسب کردند و هشت الی یک امتیاز را برای خودشان بدست آورند. از نکات جالب توجه در روز sprint، حضور اسطوره تنیس جهان نواک جوکوویچ (Novak Djokovic) در مراسم اهدای جوایز بود.

مسابقه اصلی گرندپری قطر در روز یکشنبه به تاریخ ۹ آذر ماه ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد که شما عزیزان را در جریان کامل مسابقه قرار خواهیم داد.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X