%۰.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۳
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۱۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
آریسان ۲
۸۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۱
رانا پلاس
۱,۰۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
شاهین GL
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۲
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
هایما ۸S
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ساینا S
۷۸۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
جک J4
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۳,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۵۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۳۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
کی ام سی T9
۴,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
اطلس GL
۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
مزدا 3
۵,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
اطلس G
۹۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی ایگل
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
اکستریم LX
۳,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۹۷
بک X3 پرو
۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۳
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۱۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۹
آریسان ۲
۸۰۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۱
رانا پلاس
۱,۰۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
شاهین اتوماتیک
۱,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۳
شاهین GL
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند G7
۳,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۲
فونیکس آریزو 8
۳,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
هایما ۸S
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۷
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۱
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ساینا S
۷۸۸,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
جک J4
۱,۴۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۳,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۵۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
کی ام سی X5
۲,۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۳۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۹
کی ام سی T9
۴,۲۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۵
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
اطلس GL
۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۶
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۴
مزدا 3
۵,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
کوییک S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
اطلس G
۹۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۶
کی ام سی ایگل
۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
اکستریم LX
۳,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۹۷
بک X3 پرو
۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰

 بازی تاج و تخت برای رانندگان مک‌لارن در مجارستان !

منتشر شده در 13 مرداد 1404 ساعت 14:00
نویسنده علیرضا تمدنی
 بازی تاج و تخت برای رانندگان مک‌لارن در مجارستان!

لاندو نوریس پس از مهار چالش هیجان‌انگیز اسکار پیاستری، هم‌تیمی خودش از مک‌ لارن، برای کسب مقام اول در اواخر مسابقه، برنده مسابقه مجارستان شد. این راننده بریتانیایی با استفاده از استراتژی one pit stop، پیروزی را از آن خود کرد.

به گزارش آخرین خودرو، چارلز لکلرک، راننده‌ی اول در خط حمله، با شروع مسابقه قدرتمندی داشت و جایگاه اول را در اختیار داشت و به راننده‌ی فراری اجازه داد تا در مراحل ابتدایی مسابقه، برتری ثابتی نسبت به پیاستری در جایگاه دوم ایجاد کند؛ موقعیتی که او در طول دور اول توقف‌های پیاستری، با وجود تلاش پیاستری برای شکست دادن رقیبش، حفظ کرد

 بازی تاج و تخت برای رانندگان مک‌لارن در مجارستان !

با این حال، با اتخاذ استراتژی‌ های مختلف در میان پیشتازان، پیش‌بینی‌ها از مسابقه شروع به تغییر کرد، به طوری که لکلرک و پیاستری هر دو با طرح‌های دو توقفی در مرحله‌ی پایانی مسابقه، خود را پشت سر نوریسِ تک توقفی (one pit stop) یافتند. در حالی که سرعت لکلرک در مراحل پایانی کاهش یافته بودند، پیاستری سریع شروع به تعقیب نوریس برای کسب جایگاه اول کرد که منجر به یک پایان جذاب شد زیرا این استرالیایی در دورهای پایانی از هم‌تیمی خود عقب مانده بود.

 بازی تاج و تخت برای رانندگان مک‌لارن در مجارستان !

با وجود چندین مرتبه تلاش، پیاستری نتوانست از نوریس سبقت بگیرد و لاندو با اختلاف تنها ۰.۶۹۸ ثانیه از خط پایان عبور کرد و پنجمین پیروزی خود در این فصل را قطعی کرد. این اتفاق، اختلاف پیاستری را در قهرمانی رانندگان با ورود به تعطیلات تابستانی به نه امتیاز کاهش داد.

جورج راسل برای مرسدس سوم شد و لکلرکِ در حال تقلا را پشت سر گذاشت و جایگاه آخر را روی سکو به دست آورد. لکلرک در یک روز ناامیدکننده برای فراری، که به دلیل رانندگی نامنظم در طول نبرد خود با راسل، پنج ثانیه جریمه شد، مجبور شد به جایگاه چهارم بسنده کند.

 بازی تاج و تخت برای رانندگان مک‌لارن در مجارستان !

فرناندو آلونسو با یک رانندگی استوار، جایگاه پنجم را برای استون مارتین به دست آورد و ۱۰ امتیاز ارزشمند برای تیمش ثبت کرد و لنس استرول با فاصله کمی در جایگاه هفتم قرار گرفت. در بین آنها، گابریل بورتولتو از کیک سائوبر نیز حضور داشت که عملکرد چشم‌نواز دیگری از راننده تازه‌کار را رقم زد.

لیام لاوسون برای ریسینگ بولز هشتم شد و پس از او مکس ورشتپن از ردبول قرار گرفت که روز سختی را در جایگاه نهم سپری کرد. این راننده هلندی پس از مسابقه به دلیل برخورد با لوئیس همیلتون که باعث شد راننده فراری از مسیر منحرف شود، مورد بررسی قرار گرفت اما هیچ اقدام دیگری طبق معمول انجام نشد و لوئیس جایگاه نهم خود را حفظ کرد.

 بازی تاج و تخت برای رانندگان مک‌لارن در مجارستان !

کیمی آنتونلی آخرین امتیاز را در جایگاه دهم برای مرسدس گرفت در حالی که ایزاک هاجار از ریسینگ بولز در جایگاه یازدهم ایستاد. همچنین همیلتون که در یک آخر هفته سخت برای قهرمان هفت دوره جهان، مجبور شد به جایگاه دوازدهم بسنده کند و در جمع ده نفر برتر قرار نگرفت.

 بازی تاج و تخت برای رانندگان مک‌لارن در مجارستان!

نیکو هالکنبرگ برای کیک سائوبر در جایگاه سیزدهم قرار گرفت و پس از او، کارلوس ساینز و الکس آلبون از ویلیامز، به ترتیب در جایگاه‌های چهاردهم و پانزدهم قرار گرفتند. استبان اوکان تنها راننده هاس بود که مسابقه را در جایگاه شانزدهم به پایان رساند و یوکی سونودا برای ردبول در جایگاه هفدهم قرار گرفت.

این مسابقه روز سختی برای آلپین بود زیرا فرانکو کولاپینتو و پیر گسلی به ترتیب در جایگاه‌های هجدهم و نوزدهم به ترتیب قرار گرفتند و البته گسلی به دلیل برخورد با ساینز، ۱۰ ثانیه جریمه زمانی نیز دریافت کرد. در همین حال، اولی بیرمن نتوانست پرچم شطرنجی و پایانی را مشاهده کند و آسیب دیدگی خودروی هاس او را مجبور به کناره‌گیری از مسابقه کرد.

 بازی تاج و تخت برای رانندگان مک‌لارن در مجارستان !
ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X