%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰

شکست نوریس و پیاستری توسط ورشتپن در مسابقه تعیین خط ابوظبی

منتشر شده در 16 آذر 1404 ساعت 12:00
نویسنده علیرضا تمدنی
شکست نوریس و پیاستری توسط ورشتپن در مسابقه تعیین خط ابوظبی

مکس ورشتپن (Max Verstappen) در مسابقه تعیین خط جایزه بزرگ ابوظبی، جایگاه اول تعیین خط را از آن خود کرد و  لاندو نوریس (Lando Norris) و اسکار پیاستری (Oscar Piastri)، رقبای عنوان قهرمانی خودش را پشت سر گذاشت. در حالی که پیاستری و جورج راسل (George Russell) به ترتیب در مرحله اول و دوم پیشتاز بودند، ورشتپن در دورهای ابتدایی رقابت برای رسیدن به جمع ۱۰ نفر برتر، با سرعت بیشتری به پیش رفت و در آخرین تلاش خود، با زمان ۱ دقیقه و ۲۲.۲۰۷ ثانیه، رکورد خود را بهبود بخشید و جایگاه pole را از آن خودش کرد.

شکست نوریس و پیاستری توسط ورشتپن در مسابقه تعیین خط ابوظبی

به گزارش آخرین خودرو، هر دو راننده تیم مک‌لارن در آخرین تلاش خود ناموفق بودند اما نوریس مجبور شد به جایگاه دوم بسنده کند و در همین حال، پیاستری در جایگاه سوم قرار گرفت تا سه نفر برتر برای رقابت بر سر قهرمانی جهان در روز یکشنبه آماده ‌شوند.

راسل جلسه را در جایگاه چهارم برای تیم مرسدس به پایان رساند در حالی که چارلز لکلرک (Charles Leclerc) پنجم و فرناندو آلونسو (Fernando Alonso) از استون مارتین ششم شدند. گابریل بورتولتو (Gabriel Bortoleto) با عملکرد خوب خود برای تیم Kick Sauber در جایگاه هفتم قرار گرفت و استبان اوکان (Esteban Ocon) از تیم Haas، ایزاک هجار (Isack Hadjar) از تیم Racing Bulls و یوکی سونودا (Yuki Tsunoda) در آخرین مسابقه زمانگیری خود برای تیم Red Bull به جمع ۱۰ نفر برتر راه یافتند.

شکست نوریس و پیاستری توسط ورشتپن در مسابقه تعیین خط ابوظبی

با وجود سرعت بالای تیم Haas در طول آخر هفته، اولی بیرمن (Ollie Bearman) از رسیدن به مرحله دوم مسابقه بازماند؛ همانطور که کارلوس ساینز (Carlos Sainz) از تیم ویلیامز نیز در جایگاه نازل دوازدهم قرار گرفت! لیام لاوسون (Liam Lawson) از تیم Racing Bulls در جایگاه سیزدهم قرار گرفت در حالی که کیمی آنتونلی (Kimi Antonelli) از تیم Mercedes در جایگاه چهاردهم از مرحله دوم مسابقه کنار رفت و لانس استرول (Lance Stroll) از تیم Aston Martin در جایگاه پانزدهم قرار گرفت.

شکست نوریس و پیاستری توسط ورشتپن در مسابقه تعیین خط ابوظبی

شگفتانه بزرگ مرحله Q1، خروج زودهنگام لوئیس همیلتون (Lewis Hamilton) از تیم Ferrari بود که تنها چند ساعت پس از تصادف با موانع در تمرین سوم، در جایگاه شانزدهم قرار گرفت. همچنین الکس آلبون (Alex Albon) از تیم ویلیامز نیز ناامیدکننده بود و با یک رتبه اختلاف در جایگاه هفدهم قرار گرفت.

شکست نوریس و پیاستری توسط ورشتپن در مسابقه تعیین خط ابوظبی

نمایش خوب نیکو هالکنبرگ (Nico Hulkenberg) در روز جمعه در طی دورهای تمرینی، در مرحله تعیین خط ادامه پیدا نکرد و این راننده تیم Kick Sauber در جایگاه هجدهم قرار گرفت، در حالی که زوج تیم Alpine یعنی پیر گسلی (Pierre Gasly) و فرانکو کولاپینتو (Franco Colapinto) به ترتیب در جایگاه‌های نوزدهم و بیستم قرار گرفتند.

شکست نوریس و پیاستری توسط ورشتپن در مسابقه تعیین خط ابوظبی

شایان ذکر است که مسابقه اصلی، عصر یکشنبه به تاریخ ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد که شما عزیزان را در جریان کامل مسابقه قرار خواهیم داد.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X