%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰

فروش فوری وانت سایپا ۱۵۱ ارتقا یافته با قیمت جدید – آذر ۱۴۰۴

منتشر شده در 01 آذر 1404 ساعت 15:23
نویسنده آخرین خودرو
فروش فوری وانت سایپا 151ویژه آذر 1404 با قیمت جدید اعلام شد

 به اطلاع مشتریان محترم و نمایندگی های مجاز گروه خودرو سازی سایپا می رساند، شرایط فوق العاده وانت سایپا ۱۵۱ ارتقاء یافته (GX) از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۴/۰۹/۰۴ از طریق سایت فروش اینترنتی تا زمان تکمیل ظرفیت، طبق مراحل ذیل جاری خواهد شد

شرایط فروش:

ویدیو های پیشنهادی
  1. ناشناس گفت:

    بهترنبود؟که دراین تغییراتی که برای وانت پراید۱۵۱در نظرگرفتندچرخ زاپاس راازفضای قسمت پشت صندلی سرنشین داخل کابین،منتقل کنندبه زیرشاسی قسمت حمل بار؟یعنی به موازات سپرعقب زیراطاق حمل بارو بایک«بازوی کشویی,زنجیر»وگیره وچرخ دنده میتوانند محل نصب لاستیک زاپاس راازداخل فضای محدودیا (کاملاتنگ)کابین سرنشین بیارن زیرشاسی اطاق حمل بارنصبش کنند،این که خیلی بهتره برای تغییرات مفید ولازم و به دردبخور!

    ۲۸
    ۱
    • هوشنگ گفت:

      دو تا مدل مختلف داشتم هردو تا روغن کم میکردن طوری که روی ۵۰۰۰کیلومتر دیگه روغن شاید نیم لیتر تو موتور بود . دیسک کمر هم میگیرید . حیف پول
      واشر واتر پمپ و هم غنیمت دونستن مدل ۴۰۳داشتم واشر واتر پمپ نداشت با چسب تف مالی کرده بودن درب خودرو صفر چقدر زمان میبره که رگلاژ بشه ؟

      ۲
      ۰
  2. ناشناس گفت:

    بهترنبود؟که دراین تغییراتی که برای وانت پراید۱۵۱در نظرگرفتندچرخ زاپاس راازفضای قسمت پشت صندلی سرنشین داخل کابین،منتقل کنندبه زیرشاسی قسمت حمل بار؟یعنی به موازات سپرعقب زیراطاق حمل بارو بایک«بازوی کشویی,زنجیر»وگیره وچرخ دنده میتوانند محل نصب لاستیک زاپاس راازداخل فضای محدودیا (کاملاتنگ)کابین سرنشین بیارن زیرشاسی اطاق حمل بارنصبش کنند،این که خیلی بهتره برای تغییرات مفید ولازم وبه دردبخور!سپرجدیدخیلی پایین آمده احتمالا گیرمیکنه به سنگ یاموانع ویکدفعه شکسته میشه به احتمال زیاد!رفتم مدل جدیدپرایدرودیدم،سپرقدیمی زاویه وارتفاع مناسبتری داشت وخوش تیپ تر،بودکه!

    ۱۸
    ۰
    • سیاوش گفت:

      دوستان همه چیز دان سایپا شما یه دستگیره درب عقب وانت پراید رو نتوانستید بسازید و نشکنه من که ورشکسته شدم آنقدر شکست

      ۱۹
      ۰
  3. علیرضا گفت:

    سلام به خانواده‌ سایپا واقعا کمی هم به فکر مردم هم باشید پراید وانت مگه چه داره اینقدر گرونه به خدا قسم شما از این مردم نیستی مدیرعامل سایپا اگر بودی کمی به فکر این مردم هم بودی

    ۴۱
    ۰
  4. ناشناس گفت:

    خداوند لعنت کنه مدیرعامل محصولات سایپا پراید وانت ۵۰۰میلیون خودت سوار این ماشین شارژی میشی ۵۰۰میلیون پول خودشو بار می‌کنه حق این ملت این نبود؟

    ۳۸
    ۰
  5. ناشناس گفت:

    مثلا وانت ماشین کار هست و ماشین قشر ضعیف هست واقعا یه ذره فکر کردن به روزگار مردم ضرری نداره بخدا دنیادار مکافاته، یه روزی ورق برمیگرده، به اون روزم فک کنید…

    ۳۴
    ۲
  6. هادی گفت:

    چه خبره مگه ،من سال ۴۰۱خریدم ۲۳۰میلیون ،آخه این ماشین چی داره مگه ،کیفیتش اومده پایین قیمت بردید بالا ،گیربکس زود به صدا درمیاد ،اکثر لوازم برقی مثل لامپ های جلو و همچنین ایربگ وبوقش قطع میشه ،پمپ ودرجه بنزینش از کار میوفته ،درب سمت شاگرد بعد یه مدتی درست چفت نمیشه دو یا سه بار پیش صافکار بردم نشد که نشد ،درب عقب که کلا ورق و دستگیره اش اسباب بازیه ،باکش موقع بنزین زدن هوا میگیره ،از رادیو پخش فقط بهتون یه آنتن میدن ،لاینر هم که اگر هواستون نبود و بدون لاینر تحویل گرفتید دیگه زیر بار نمی‌رند ،میگن میخواستی بدون لاینر بود تحویل نگیری ،سرصدای زیاد داخل اتاق موقع که بالای ۸۰تا میری ،موقع پیاده شدن انگار از توی تشت میایی بیرون ،حالا من لنگ درازم راحتر میام بیرون ،موتور این ماشین خیلی دستکاری کردن که زود به صدا وخرابی بیوفته ،بعد اینجا همچین نوشته پراید نمی‌دونم sxکه هرکی ندونه فکر می‌کنه جنرال موتور آپشن براش گذاشته ،خاک عالم برسرتان که به خودتون و مردم کشور خودتون دارید ظلم میکنید وکلاه سرشون میزارید ،آقا این وانت با این قیمت نمی ارزه

    ۳۵
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X