فروش نیسان هیبریدی در سامانه وارداتی ها؛ ارزان تر از چینی ها



سامانه وارداتی ها دوباره کار خود را آغاز کرده و دارندگان اولویت در این سامانه می توانند نسبت به خرید ۱۴ مدل خودرو اقدام کنند. در این دوره سامانه، سدان هیبریدی نیسان به فروش می رسد و با توجه به تعرفه محصولات هیبریدی و برقی، شاهد آن هستیم که از بسیاری خودروهای چینی بازار کشور ارزان تر قیمت گذاری شده است.
به گزارش آخرین خودرو، نیسان سیلفی در این دوره سامانه وارداتی ها توسط شرکت آمیتیس خودرو عرضه می شود. این شرکت در دوره های قبلی سامانه هم فروش نیسان سیلفی را به عنوان یک سدان هیبریدی انجام داده است. چند روز قبل هم با ترخیص محموله این خودرو، برنامه دارد تحویل آن به مشتریان را انجام دهد. آمیتیس خودرو جز آن دسته از واردکنندگانی است که در دوره جدید واردات خودرو به سراغ محصولات نیسان رفته و جدیدترین نسخه سیلفی هیبریدی را به بازار ایران آورده است.


در حال حاضر قیمت علی الحساب نیسان سیلفی هیبریدی در مبادی ورودی کشور در سامانه وارداتی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. با توجه به سابقه سامانه وارداتی ها و قیمت گذاری انجام شده برای سایر محصولات، می توان پیش بینی کرد که نیسان سیلفی آمیتیس خودرو با قیمتی نزدیک به دو میلیارد تومان به دست خریداران می رسد. این عدد نشان می دهد که جدیدترین سدان برقی-بنزینی کمپانی نیسان ژاپن، در بازار ایران قیمت به مراتب منطقی تری نسبت به خودروهای مونتاژی چینی دارد. این اتفاق به خاطر تعرفه واردات کمتر خودروهای هیبریدی اتفاق افتاده است. در حال حاضر دارندگان اولویت در سامانه وارداتی ها می توانند با بودجه خرید یک محصول چینی و مونتاژی، سدان هیبریدی نیسان را در سبد خودروهای وارداتی خریداری کنند.
نام خودرو | قیمت علی الحساب در مبادی ورودی (تومان) | قیمت احتمالی نهایی (تومان) |
نیسان سیلفی | ۱.۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰ | ۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ |
ویدیوی معرفی نیسان سیلفی آمیتیس خودرو
نیسان سیلفی فیس لیفت به پیشرانه ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی و سه سیلندر مجهز است. این پیشرانه ۷۲ اسب بخار قدرت تولید می کند. اما این توان جهت ایجاد قدرت حرکتی در خودرو استفاده نمی شود و در اصل باتری های خودرو با پیشرانه بنزینی شارژ می گردد. سیلفی به یک موتور الکتریکی ۱۳۶ اسب بخار با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر مجهز است. این خودرو با این قوای محرکه می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را در کمتر از ۱۰ ثانیه ثبت کند. همچنین مصرف سوخت بهینه نیسان سیلفی کمتر از ۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است.
نیسان سیلفی یک محصول هیبریدی به حساب می آید و فناوری های جدید گروه رنو – نیسان در آن دیده می شود. هزینه نگهداری کم، شتاب خوب، مصرف سوخت پایین و عملکرد فنی مناسب از جمله نکات مثبت این نیسان هیبریدی است.
نیسان سیلفی شرکت آمیتیس خودرو به امکانات قابل قبولی مجهز است. سانروف برقی، فناوری LED چراغ ها، ترمز پارک برقی، اتوهلد، فرمان کمکی برقی، صندلی برقی راننده، تهویه اتوماتیک دوکاناله، شارژر بیسیم تلفن همراه، تریم داخلی چرم، دوربین ثبت وقایع، بازیافت انرژی هوشمند، دوربین عقب، استارت دکمه ای، شش کیسه هوا و… از جمله امکانات نیسان سیلفی آمیتیس خودرو است.
گفته می شود که در آینده نسخه مکس (Max) نیسان سیلفی هم به بازار ایران خواهد آمد. در آن نمونه سیلفی، امکانات رفاهی بیشتری مانند کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری و… به خودرو اضافه می شود.




با سلام واقعا هیف که ماشین به این خوبی مثل همه کشورهای دیگه در دسترس همه مردم نیست بتونند بخرند و بصورت کم وارد میشه تا قیمت های کاذب در بازار خودرو تغییر نکنه واقعا چقدر شهرها و خیابانها زیباتر میشد و ایمنتر اگر واردات انبوه وآزاد بود
با اینکه میدونم نظرم منتشر نمیشه
شرکت واردکننده یعنی امیتیس سری اول ثبت نام رو با قیمت علی الحساب ۱/۳۵۰ انجام دادم و الان در مرحله دوم ۱/۶۰۰ این تفاوت قیمت هم گفته میشه بخاطر افزایش نرخ ارز هست حالا سال اینجاست وقتی شرکت قبل از عید از مردم پول گرفته و تنها بدلیل اینکه عنوان میکنه سازمان حمایت تعیین قیمت نهایی نکرده چرا مصرف کننده باید تاوان این افزایش رو که ناشی از هزینه پلاک و عوارض و نرخ ارز هست رو بده در صورتیکه خودروها قبل از عید از گمرک ترخیص شدن ولی عامدانه تحویل داده نشدن در ضمن این شرکت در مرحله اول کاتالوگ نسخه فول رو در سامانه قرار داد که بعد از انتخاب توسط متقاضی کاتالوگ رو به نسخه پلاس تغییر دادن
واقعا جای تاسف داره که د سال ۲۰۲۴ ما باید خودروهای مدل ۲۰۲۳ رو که امثال این شرکت بخاطر تغییر سال با قیمت های بسیار پایین خریداری کرده با قیمت های گزاف تحویل ملت بدن در خوب بودن این خودرو شکی نیست چون عملا این خودرو سیستم بسیار متفاوتی نسبت به هیبریدهای معمول بازار مثل کرولا داره و عملا یک خودرو برقی هست که ژانراتور همراه داره و برعکس کرولا یا سایر هیبریدها در تمام لحظات فقط از قوای برقی برای حرکت استفاده میکنه در صورتیکه مثلا کرولا برای رسیدن به حداکثر قدرت باید هم موتور بنزینی و هم موتور الکتریکی همزمان تو مدار باشن
یه وارد کننده دیگه هم بود میخواست اینو وارد کنه، نامی خودرو، اون چی شد؟!
نظرمون اینکه خوبه اما ما منتظر ایکس تریل فول هستیم، قیمت تموم شدشم اگر ۲ رد کنه مطمنن استقبال ازش خیلی کم تر خواهد شد
دلتون خوش ه بابا ، یا نمیدونید ۲ میلیارد تومان چقدره یا هنوز جماعت دلال های دولتی و نشناختید .