اولین شرایط فروش نیسان آبی جدید اعلام شد – شهرویور ۱۴۰۴

شرکت زامیاد زیرمجموعه خودروسازی سایپا دومین خودرو ساز بزرگ کشور اولین شرایط فروش نیسان آبی ارتقاء یافته را اعلام کرد.
شرکت زامیاد زیرمجموعه خودرو سازی سایپا دومین خودرو ساز بزرگ کشور شرایط فروش وانت ارتقاء یافته خود را اعلام کرد. این شرایط فروش که در شهریور ماه ۱۴۰۴ است کامیونت زامیاد EX به صورت پیش فروش عرضه می شود. پیش فروش این خودرو که به صورت نقدی است متقاضی باید ۴۵۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان را علی الحاسب در هنگان ثبت نام پرداخت نماید. قیمت فعلی این خودرو با احتساب کلیه هزینه های جانبی ۹۰۸ میلیون تومان است. موعد تحویل اعلامی سایپا برای این خودرو هفته چهارم آذر ماه ۱۴۰۴ می باشد. این طرح از ساعت ۱۰ روز شنبه مورخ ۸ شهریور ماه در سایت فروش شرکت سایپا فعال می شود. زامیاد EX نمونه بروزرسانی شده و یا استاندارد شده از وانت نیسان معروف است که بعد از چالش های فراوان سازمان استاندارد و سایپا این شرکت دست به توسعه این تیپ از نیسان آبی را داد.
متقاضیان این طرح از ساعت ۱۰ روز شنبه مورخ ۸ شهریور ماه در سایت فروش شرکت سایپا نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. نکته حائز اهمیت درباره این خودرو این است که تنها در رنگ خاکستری عرضه خواهد شد.
| نام خودرو | قیمت فعلی (تومان) | پیش پرداخت(تومان) | تاریخ ثبت نام |
| زامیاد EX | ۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰ | ۴۵۴,۰۰۰,۰۰۰ | شنبه مورخ ۸ شهریور ماه |
جزئیات بیشتر
زامیاد EX ؛ ویدیو معرفی + مشخصات فنی و تفاوت ها
زامیاد EX در نسخه دوگانه سوز به پیشرانه M24 پلاس مجهز است. همان پیشرانه ۲.۴ لیتری چهار سیلندر خطی که قابلیت بنزین سوز و گازسوز (CNG) را دارد. این پیشرانه می تواند در حالت بنزین نهایت قدرت ۹۴ اسب بخار قدرت و ۱۸۷ نیوتن متر گشتاور را تولید کند و خروجی در حالت گاز محدود به ۸۰ اسب بخار و ۱۶۰ نیوتن متر است. نهایت سرعت این وانت محدود به ۹۰ کیلومتر بر ساعت است و قدرت از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به محور عقب می رسد. سیستم ترمز در جلو از نوع دیسکی و در عقب کاسه ای است و سیستم تعلیق جلو و عقب به ترتیب دابل ویشبون و فنر تخت هستند.
یکی از استانداردهای الزامی برای خودروهای کار و تجاری سیستم کنترل پایداری یا همان ESP است که حالا وانت نیسان به آن مجهز شده و زامیاد EX از این پس با این آپشن ایمنی عرضه می شود. برای بهبود عملکرد و ایجاد بستر این تغییرات، مهندسین زامیاد فاصله محوری این وانت را ۱۶ سانتی متر افزایش داده اند و ادعا می شود که با این تغییر در ویل بیس، عملکرد خودرو ارتقا داشته و سیستم کنترل پایداری بهتر هم عمل می کند. همچنین تمامی تایرهای استفاده شده در این خودرو از نوع رادیال بوده و سیستم هیدرولیک فرمان هم در این خودرو با استانداردهای جدید توسعه داده شده است.

نکته جالب اما اضافه شدن سیستم هشدار خروج از خط است که به زامیاد EX اضافه شده و حالا با اضافه شدن دوربین، وانت نیسان برای پاس کردن استانداردهای خودروهای کار و تجاری، سیستم هشدار خروج از خط را دارد. علاوه بر این، در وسط جلوپنجره راداری جدید قرار گرفته تا در این خودرو سیستم ترمز اضطراری را هم داشته باشیم. با اضافه شدن فاصله محوری و بیشتر شدن فضا در داخل کابین، تریم های جدید برای صندلی ها استفاده شده و صندلی ها حالا در دو جهت قابلیت تنظیم را دارند و سیستم هشدار بستن کمربند ایمنی هم بصورت استاندارد به وانت نیسان جدید اضافه شده است. اضافه شدن این امکانات به شرکت زامیاد اجازه می دهد که وانت نیسان همچنان در خط تولید بماند اما نباید فراموش کرد که این خودرو همچنان پلتفرمی قدیمی و کهنه دارد و همچنان نیاز به ارائه محصولی جایگزین و به روز در این سگمنت احساس می شود.






پدر سود بسوزه!
همشون آشغالن نخرید …..ما یدونه خریدیم موندیم دستش مثل اسباب بازی همه جاش کنده میشه ….همه جاشون پره ایراده حتی موتورش ….قول حرفاشون رو نخورید مثل سایپاهای قدیمی نیس ……نمایندگی هم که میری ایرادشو برطرف نمیکنن …..پراید خیلی بهتر از سایپاهای الانه
لعنت بر باعث بانی این وضع مردم
آقا اینا این همه زحمت کشیدن رنگ طوسی زدن که دیگه بهش نگید نیسان آبی بگید نیسان طوسی
درود
چرا طوسی ؟
به یاد بچه گیام میافتم
دیگه عملا با این قیمتا دارن به شعور مردم و مصرف کننده توهین میکنن…
همشون آشغالن نخرید …..ما یدونه خریدیم موندیم دستش مثل اسباب بازی همه جاش کنده میشه ….همه جاشون پره ایراده حتی موتورش ….قول حرفاشون رو نخورید مثل سایپاهای قدیمی نیس ……نمایندگی هم که میری ایرادشو برطرف نمیکنن …..پراید خیلی بهتر از سایپاهای الانه
واقعا درست گفتی مگردرامداین نیسان چقررهس که باتقعیرظاهری به این قیمت بفروش برساننداین قیمت منسفانه نیست فقط باید تازنده هستی کارکنی برای صاحب بارومکانیک ولوازم فروش باخریدنیسان بایندقیمت اگرپولشو دربانک بزاری بیشترازاین ماشین درمیاری وخودت هم ازاد هستی
اگر یکمیلیارد بنویسید کسی اعتراض میکنه مگر مردم ما دلار ۱۰۰۰ت به ۱۰۰۰۰۰ شده کسی حرفی زده بگین ۵میلیارد کی به کیه
خاک برسرتون خجالت بکشید با این وضع ماشین سازی ما چی سوار بشیم واقعا برای کارهای باریمون..
این خودرو تو ایران با مواد و کارگر وصنعت و هزینه های ساخت در ایران درست میشه و جالبه با نصف پول این ماشین میشه یه وانت خوب دسته دوم خارجی خرید که ده برابر این آشغال ساخت سایپا کار میکنه مردم باید سایپا و ایران خورو رو تحریم کنن و فقط ۲سال خرید نکنن بعد روی گردنم شرط میبندم که با کیک و آب میوه به مردم ماشین میدن.
این که از وانت های دیقه که بهتره
شکل ظاهری ، ترمز ، رنگ ، صدا و لرزش همراه با مصرف سوخت بالا را چه می کنید
خدا اخناتون کنه فقط یه دیلات و۱۶سانت بزرگتر اومده کرده ۹۰۷تومن وگرنه همون آشغال قدیمی هست بخدا که مردم مسخره کردین بلاخره خدایی هست یه روز نتیجه اعمال اینا میده با این ارابه های مرگ