شرایط فروش تویوتا راو۴ ادونچر اعلام شد – تیر ۱۴۰۴

گروه خودرویی آسیا گستر کارن و ره نیاز ایستا، اولین شرایط فروش تویوتا راو۴ ادونچر را ویژه تیر ۱۴۰۴ اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، گروه خودرویی آسیا گستر کارن و ره نیاز ایستا تا به امروز محصولات مختلفی از فولکس واگن و تویوتا را در سامانه عادی وارداتی ها و سامانه جانبازان عرضه کرده است. این شرکت واردکننده خصوصی برنامه دارد تا در آینده نزدیک برخی محصولات جدید تویوتا را در سامانه وارداتی های عادی عرضه کند.
حال گروه خودرویی آسیا گستر کارن و ره نیاز ایستا اولین شرایط فروش عمومی تویوتا راو۴ ادونچر مدل ۲۰۲۴ را اعلام کرده است. تویوتا راو۴ ادونچر مدل ۲۰۲۴ ساخت ژاپن است و در نسخه دو دیفرانسیل ۲.۵ لیتری به بازار ایران آمده است. لازم به ذکر است که این خودروها از محل امتیاز سهمیه جانبازی برای بازار ایران تامین شده اند.
در حال حاضر گروه خودرویی آسیا گستر کارن و ره نیاز ایستا، پس از حضور محموله این کراس اوور ژاپنی در ایران و آغاز ترخیص آن، فروش راو۴ ادونچر مدل ۲۰۲۴ را با قیمت قطعی ۹ میلیارد و ۳۵۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان آغاز کرده است. تحویل این خودرو ۴۵ روز کاری است و در هنگام ثبت نام به پیش پرداخت چهار میلیارد و ۳۵۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان نیاز است. الباقی بهای خودرو هم در زمان تحویل قابل پرداخت است. گروه خودرویی آسیا گستر کارن و ره نیاز ایستا رنگ های سفید، مشکی، ناردوگری و پاستیلی تویوتا راو۴ ادونچر را به ایران آورده اند و در حال حاضر محموله این خودروها در انبار خصوصی شرکت حاضر است. همچنین گارانتی تویوتا راو۴ ادونچر توسط این شرکت به مشتریان اعطا می شود.
در حال حاضر متقاضیان خرید تویوتا راو۴ ادونچر ۲۰۲۴ می توانند با مراجعه به وبسایت رسمی Asiakaren.com و یا به صورت حضوری، درخواست خرید خود را ثبت کنند.
| نام خودرو | قیمت مصوب (تومان) | پیش پرداخت (تومان) | هنگام تحویل (تومان) | زمان تحویل |
| تویوتا راو۴ ادونچر ۲۰۲۴ | ۹.۳۵۰.۶۵۰.۰۰۰ | ۴.۳۵۰.۶۵۰.۰۰۰ | ۵.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ | ۴۵ روز کاری |
ویدیوی معرفی تویوتا راو۴ ادونچر ۲۰۲۵
تویوتا راو۴ ادونچر با پیشرانه ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی به ایران آمده است. این پیشرانه ۴ سیلندر می تواند ۲۰۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور 249 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این کراس اوور ساخت ژاپن از نوع ۸ سرعته اتوماتیک AT است که توسط آیسین تامین می شود. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر این کراس اوور دو دیفرانسیل ۸.۵ ثانیه است و مصرف سوخت بهینه آن به ۷.۳ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر می رسد. همچنین باک ۵۵ لیتری برای این تیپ راو۴ در نظر گرفته شده است.
در بخش عقب تویوتا RAV4 ادونچر تعلیق مولتی لینک نصب شده است و در بخش جلوی آن تعلیق مک فرسون دیده می شود.
تویوتا RAV4 ادونچر از نظر امکانات رفاهی و ایمنی در جایگاه قابل قبولی قرار دارد. این خودرو دارای ۷ کیسه هوا، سقف پانورامای برقی، تهویه اتوماتیک دو کاناله، سنسور نور، فناوری LED چراغ ها، رینگ آلومینیومی، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، شارژر وایرلس، حالت اسپرت و تیپ ترونیک جعبه دنده، تنظیم حالت رانندگی، تنظیم حالت آفرود، نمایشگر لمسی، تریم داخلی چرم، صندلی برقی راننده، کلاستر دیجیتال، درِ صندوق عقب برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کروز کنترل و… است. نبود برخی ویژگی ها مانند گرمکن و سردکن صندلی های جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور و برخی ویژگی های رفاهی در تویوتا راو۴ ادونچر باعث می شود تا نقدهایی به این محصول ساخت ژاپن باقی بماند.









چجوری می توانید ماشین ۳۰هزار دلاری را ۱۰۰ هزاردلار به مردم بفروشید ؟ مطمئنید وجدان دارید ؟
چه کسانی میتوانند پول این خودرو را بدهند ، قطعا مردم معمولی و حتی متوسط به ببالا هم نمیتوانند این پول هنگفت را بابت این خودرو ببدهند ، واقعا که خودرو خوب و راحت داشتن برای خیلی از ما ایرانیها در حد آرززو و رویا باقی خواهد ماند
نه قیمت ش این نیست.
بابا مردم اگه نه میلیاردتومن پول داشتن میرفتن فکرخونه مسکن مناسب وفکرسرپناهی برازن بچه ه اشون میکردن
جم کنیدخودتون باای قیمتت اتون
چقدبعضی دلالهابیشرف ودزدن
البته دقیق تر معادل ۱۰۶ هزار دلار آزاد یا ۱۳۰ هزار دلار سامانه
باید شرف نداشته باشی تا اینجوری پول بخوری
۳۰ هزار دلاری که در اصل ۱۵۵ درصد تعرفه داده. البته به نظرم کمی بیشتر از ۳۰ هزار دلار باشه. یعنی فقط دولت گرامی نزدیک ۴۷ هزار دلار حق گمرکی میگیره. بعد نزدیک ۲۰ درصد میره برای شهرداری، بیمه، نیرو انتظامی، هلال احمر، اسقاط، ۱۵ درصد کم کم سود وارد کنندست. عملا یه ماشین ۲۵۰۰ سیسی برات ۲۰۰ درصد گرونتر آب میخوره تا بتونی پلاکش کنی،و اینجوری میشه که ۱۰۰ درصد قیمت خود ماشینه، در نهایت برای مصرف کننده نزدیک ۹۰ هزار دلار آب میخوره. فقط یه باگ وجود دلار اینا با چه نرخ دلار میگیرن، شما بگو ۹۰ تومن ارز ازادشون باشه، حقوق ۲۰۰ درصدی هم که پرداخت میکنن ۷۸ تومن باشه، باز هم قیمت این ماشین نباید بالاتر از ۷۳۵۰ باشه خیلی خیلی داره دیگه گرون فروشی میکنه. نزدیک ۲ میلیارد گرون فروشی.
نهایت ارزش این ماشین چهار میلیارد و پانصدمیلیونه بقیش پول اضافهس که از ملت میگیرن البته چندماه دیگه مجبور میشن قسطی بفروشن چون خریدار با این قیمت کذایی نداره
واقعا چقدر لطف کردهاند و با سه برابر قیمت میفروشند والا هر چی هم عوارض و مالیات هم حساب کنید اینقدر نمیشه.
این خودرو از طریق سامانه خودروی جانبازان وارد شده و بخاطر سقف ارزی وارد سامانه عمومی نخواهد شد
واقعاً فکر می کنند با واردات تویوتا راو ۴ با این قیمت مشکل خودرویی کشور حل میشه ؟
با دلار ۷۰ تومنی داره ۱۳۳۵۰۰ دلار یه راو۴ میفروشه تازه به مردم عادی هم نه به جانباز! یعنی این قراره حداقل ۱۲ تا ۱۵ میلیارد بیاد تو بازار،حالا باز بگید باعث گرونی دلاله
مگه قرار نبود خودروی جانبازی بدون عوارض و تعرفه وارد بشه ؟
چطور پس این قیمتش اینطوری هست ؟
عملا دو برابر قیمت جهانی هستش !!!!
جالبه آخرین خودرو خودش پست میزنه در مورد بالا بودن قیمت خودروهای وارداتی و بلا تکلیفی ثبت نام کنندگان ، بعد میاد چنین پستی میزنه بدون اعتراض…
عجب …
طعم پول تبلیغات خوش اومده به مذاقتون….
واقعا آسیا عنتر کارن، ره نیاز بی صاحاب ، با کدام رانت این خودروها رو به مردم چند برابر قیمت میدن ملت ، کل دنیا تحویل به روز و از دم قسط هست
چرا کمرگ های کشور را در گردنه ها قرار میدن که مردم برای خرید به سر گردنه بروند و چرا مدیران مسئول صورت خود را نمیپوشانند 😅 سه برابر قیمت جهانی ..
دولت دست یک عدهای را باز گذاشته تا هرطوری که میتوانند مردم را سر کیسه کنند . اسم این کار دزدی در روز روشن است
یاخددااا!!! اولش که ۴ و خورده ای دیدم. گفتم باز خوبه بدک نیس. چ خبرهههه ۹ و خورده ای😐🤦♂️. دیگه از دست توی جیب گذشته، دست توی خون هست رسما.
۹.۳۵۰ وارد کنی چند میخواین بفروشین ؟ کی میخره ؟ 😦
خونه بخری بهش چرخ وصل کنی به صرفه تره
گویا این خودرو ها با مشارکت برخی جانبازان و واگذاری سهمیه واردات آن ها انجام شده و این شرکت خودرو ها را وارد کرده که دولا پهنا بفروشد و پول را بین خودشون و جانباز تقسیم کنند. خوبه دیگه ، چی میخواستیم و چی شد ، قرار بود خودروهای جانبازی بیاد و قیمت خودروهای دیگه را به خاطر بدون گمرکی بودن بشکنه که خودش شد عامل تورم و رانت جویی. نیاد بهتره اقلا مدل های پایین همین مدل ها گرونتر از این نشوند
ارزش یه دوچرخه رو نداره،
… [ بر باعث و بانیش ] …
این ک هیچی آپشم نداره،رافور هیبریدی ۲۰۲۵ هم موتورش از این قویتره و هم مصرفش خیلی کمتر و هم فول آپشنه
جناب حاکمیت که دوماهه تعریف و تمجید و هندوانه زیربقل مردم گذاشتنتون توصداوسیماگوش فلک راخورده،،،مامردم تعریف نمیخوایم،،هرکاری میکنیم واسه خاکمونه،،شمام اگه میخوای اینگونه القاکنیدکه درحال جبران هستیدنه اینطورنیس،،مامردم ایران نه مثل همه دنیا لایق تکنولوژی و مایحتاج با کیفیت روزدنیاییم نه آسایش حداقلی،،مونده آیم که شماهاتاچه اندازه بی شرم وبی حیایید،،هروزبیشترازروزقبل دستتون درجیب مردم فرومیره،،به نام جانبازبه کام دغل باز
یکی به من بگه با دلار ۹۰ تومنی و با همه عوارض رو ۳۰۰ درصد هم حساب کنی این تویوتا رافور قیمتش میشه نزدیک ۷ میلیارد تومن
که باز دوبرابر قیمت جهانی حساب کردن الان با قیمت ۹۳۰۰میلیارد تومنی یعنی یه ماشین اقتصادی ۴۰هزار دلاری دارن رسما ۳برابر قیمت یعنی ۱۲۰ هزار دلار میفروشن من مقصر اصلی رو خود دولت میدونم که ازعمد برای کسب سود بیشتر هم دلار رو گرون نگه داشته هم بتونه هزینه های خودشو بده. راحت از هر ماشین رافور دولت ۴۰ هزار دلار سود میبره