%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰

شرایط فروش دو کراس اوور بایک اعلام شد – دی ۱۴۰۳

منتشر شده در 13 دی 1403 ساعت 12:50
شرایط فروش دو کراس اوور بایک

شرکت دیار خودرو شرایط فروش دو کراس اوور بایک را ویژه دی ۱۴۰۳ اعلام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آخرین خودرو، این شرایط فروش از ۱۵ دی ماه برقرار است و متقاضیان می توانند با مراجعه به نمایندگی های دیار خودرو فرایند ثبت نام را طی کنند. بایک X7 با قیمت غیر قطعی و موعد تحویل ۹۰ روز کاری به فروش می رسد. این خودرو پیش پرداخت یک میلیارد و ۵ میلیون تومانی را در هنگام ثبت نام نیاز دارد. دیار خودرو X7 را به صورت مونتاژی با رنگ های سفید، مشکی و خاکستری عرضه می کند.

بایک X55 هم به صورت وارداتی به فروش می رسد. این کراس اوور وارداتی قیمت قطعی دو میلیارد و ۵۰ میلیون تومان را در نسخه تک رنگ دارد. نسخه دو رنگ X55 قیمت مصوب دو میلیارد و ۶۵ میلیون تومان را دارد. بایک X55 تک رنگ با رنگ های سفید، مشکی و خاکستری عرضه می شود. نسخه دو رنگ ها هم ترکیب سفید-مشکی ، خاکستری – مشکی ، زرد فسفری – مشکی و قرمز – مشکی را دارد. دیار خودرو در بخشنامه فروش دو کراس اوور بایک اعلام کرده که بایک X55 را طی ۳۰ روز کاری به مشتریان تحویل می دهد.

در حال حاضر تولید بایک X7 در کارخانه دیار خودرو انجام می شود و طی هفته های گذشته تیراژ قابل توجهی از این کراس اوور لوکس چینی به دست مشتریان رسیده است. همچنین گفته می شود که دیار خودرو برنامه دارد تا بایک X55 را هم در کارخانه خود تولید کند. در حال حاضر این کراس اوور چینی به صورت وارداتی به بازار ایران می آید. اما دیار خودرو به دنبال آن است که در آینده نزدیک X55 را هم در کارخانه خود مونتاژ کند. با این وجود مشتریان می توانند در بخشنامه فروش دو کراس اوور بایک، نسخه لوکس را به صورت مونتاژی و نمونه کوچکتر را به صورت وارداتی خریداری کنند.

شرایط فروش بایک X7 و بایک X55

ویدیوی معرفی بایک X55 دیار خودرو

ویدیوی معرفی بایک X7 دیار خودرو

ویدیو های پیشنهادی
  1. رضا گفت:

    چرا ارز و دلاری که میشه برای واردات مزدا و هیوندای و کیا میشه کرد رو صرف واردات بایک می کنید و در آخر با التماس می فروشید ؟؟ واقعا در دیار خودرو کسی نیست که متوجه این موضوع باشه ؟

    ۱۶
    ۷
    • ویدا گفت:

      بایک X7 گزینه خوبی است. هر کس خریده راضیه. هیچ عیب و ایرادی از این ماشین در خبرها منتشر نشده. واقعاً لوکس و شیک است و از نظر کیفیت و آپشن ، عالی است. رانندگی با این ماشین لذت بخش است و خستگی ندارد. قسمت سرنشینان عقب هم جادار و با کیفیت است و خیلی راحت است.

      ۱
      ۲
    • رسول گفت:

      بایک X7 در محدوده قیمتی خودش، بهترین انتخاب است. هم جوان پسند است و هم مناسب خانواده و مسافرت. باکیفیت است. فول آپشن است. زیباست.

      ۱
      ۱
    • مسعود گفت:

      به نظر من بایک X7 با کیفیت است و چیزی از ماشینهای کره ای کم ندارد.

      ۱
      ۱
    • دانش گفت:

      چون دلار نمیدن برا خرید این خودرو ها .صادرات محصولات نفتی و گازی به چین .میشه مثلا ۸۰ میلیارد دلار .۵۰میلیاردش میشه واردات هزینه میشه .اون ۳۰ میلیارده رو نمیتونه نقد بیاره داخل کشور میره خودرو و قطعات میاره میفروشه .البته جدیدا یاد گرفته طلا میارن .اونم خیر سر پزشکیان

      ۱
      ۰
  2. ایمان چراغی گفت:

    عالیه

    ۱
    ۱
  3. سلمان گفت:

    به نظر من بایک X7 یک خودروی با کیفیت است و چیزی از ماشینهای کره ای کم ندارد.

    ۱
    ۱
  4. ناشناس گفت:

    هست
    خوب هم هست
    ولی سود تو واردات چینیه فعلاً

    ۱
    ۰
  5. آرمین گفت:

    واقعا از نظر خدمات پس از فروش شرکت ضعیف و بی مسئولیته
    توی ماشینهای قبلیشون این را نشون دادند
    درمورد قیمت هم
    قیمت فروش ۱ میلیارد و نهصد و چهل و پنج بود چند وقت به بهانه های مختلف لینک پرداخت را نفرستادند بعد با ۱۰۵ میلیون افزایش ۲ میلیارد و پنجاه از مردم پول گرفتند
    قیمت فروش عادی و خارج از طرحشونم همین بود!
    فروش بازار آزاد هم که اصلا نداره مشتری اول و آخرش خود خریداره!
    کیفیتش بد نیست ولی بازار و خدمات صفر!

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X