%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰

اولین شرایط فروش سدان برقی سایپا اعلام شد – آبان ۱۴۰۴

منتشر شده در 06 آبان 1404 ساعت 16:56
شرایط فروش سدان برقی سایپا اعلام شد

شرکت سایپا نخستین شرایط فروش فوری خودروی چانگان EADO-EV460 برقی را اعلام کرد.

به تازگی بخشنامه فروش چانگان ایدو ( EADO-EV460 ) به عنوان اولین محصول برقی از سبد محصولات گروه خودروسازی سایپا منتشر شده است.

شرکت سایپا این خودرو را برای اولین‌بار به‌صورت قرعه‌کشی و در رنگ سفید و مدل ۲۰۲۴ عرضه می‌کند. بر اساس شرایط اعلام‌شده، موعد تحویل خودرو ۳۰ روزه خواهد بود.

علاقمندان به خرید این خودرو بایستی از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۴/۰۸/۰۷ لغایت تا پایان روز شنبه ۱۴۰۴/۰۸/۱۰ نسبت به وکالتی کردن حساب خود و مسدود نمودن مبلغ ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان در نزد بانک های ملت، اقتصادنوین، پارسیان، تجارت، صادرات، صنعت و معدن، دی، ایران زمین، توسعه تعاون، سرمایه، پاسارگاد، کشاورزی، کارآفرینی، گردشگری، پست بانک، قرض الحسنه رسالت و قرض الحسنه مهر اقدام نمایند. نکته مهم این است که تا پایان فرآیند قرعه‌کشی، رفع مسدودی حساب مجاز نخواهد بود.

سپس متقاضیان می توانند با مراجه به وب سایت https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت یا ویرایش اطلاعات شخصی خود اقدام نمایند.

پس از انجام مراحل فوق، از روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۴/۰۸/۰۸ تا پایان روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۴/۰۸/۱۱ امکان ثبت درخواست خرید خودرو فراهم خواهد بود.

جزئیات بیشتر

چانگان EADO-EV460

مشخصات ایدو؛ سدان وارداتی برقی سایپا

سایپا برای اولین بار چانگان ایدو برقی را در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو به نمایش عموم گذاشت.
این خودروی برقی چانگان به پیشرانه الکتریکی مجهز است که ۱۶۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور 245 نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده تک سرعته ایدو برقی توان را به چرخ های جلو می رساند. چانگان ایدو برقی به عنوان سدان جدید سایپا به قابلیت خنک کاری با مایع قوای محرکه الکتریکی و باتری ها مجهز است. سدان برقی سایپا که با نشان چانگان عرضه می شود، قابلیت بازیافت انرژی از شتاب منفی را دارد و با شارژرهای DC ظرفیت ۲۰ تا ۸۰ درصد باتری ها را طی ۵۰ دقیقه پر می کند.

سدان برقی سایپا ظرفیت ۴۷.۷۸ کیلووات ساعتی دارد و با هر بار شارژ کامل آن می توان مسافت ۴۰۱ کیلومتر (در شرایط استاندارد) پیمود.

همچنین امکاناتی مانند دو کیسه هوا، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، رینگ آلومینیومی، کروز کنترل، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، تریم داخلی چرم، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، جلو آمپر دیجیتال، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تنظیم حالت رانندگی و… در چانگان ایدو برقی دیده می شود.

ویدیو های پیشنهادی

۱۲ Responses to “اولین شرایط فروش سدان برقی سایپا اعلام شد – آبان ۱۴۰۴”

  1. مجید جعفرپیشه گفت:

    چرا ظرفیت باتری و میزان پیمایش گفته نشده؟

    ۴
    ۲
  2. محمدجواد گفت:

    ۴۰۱ کیلومتر در شرایط استاندارد خیلی کمه حداقل میشه ۳۷۰ ۸۰ کیلومتر روش حساب کرد که خیلی کمه

    ۳
    ۳
  3. علی گفت:

    ایران‌خودرو قسطی هم داد کسی نخرید چون اگر بنزین ۱۰۰۰۰تومان هم که بشود با هزینه پیمایش خودرو برقی یکی میشه البته اگر نه کولر استفاده کنید نه بخاری تازه باید بری کنار ایستگاه‌های شارژ چادر بزنی، 🤣🤣🤣

    ۷
    ۲
  4. محمد گفت:

    سایپا چه فکری کرده قرعه کشی برای خودرو برقی اونم فروش نقدی
    ایران خودرو بدون قرعه کشی اقساطی داره میده

    ۱۰
    ۱
  5. هادی گفت:

    آپشن هاش واقعا خیلی کمه.
    دریغ از یه استارت دکمه ای.
    البته باید گفت چانگان یکی از با کیفیت ترین چینی هاست.
    ولی سایپا کاری با این ماشین می کنه که سرنوشت اش مثل لونا GRE ایران خودرو ، هونگچی EQM5 گروه بهمن ، کی ام سی J7 برقی کرمان موتور و آریزو ۵ برقی مدیران خودرو میشه و شکست می خوره.
    قیمت اش هم نسبت به ویژگی هاش ، واقعا گرونه.

    ۲
    ۱
  6. هادی گفت:

    راستی ، بلاخره سینوگلد تانگو ۵ ، همون آریزو ۵ برقی با یه لوگو و اسم دیگه که قرار بود سایپا بیاره چی شد ؟
    آخرش نفهمیدیم اومد ، نیومد ، سایپا فروخت ، نفروخت.

    ۵
    ۰
  7. روح الله گفت:

    خدمات پس از فروش ضعیف
    ایستگاه شارژ کم
    قیمت گران

    ۰
    ۰
  8. رسول گفت:

    سلام
    ماشین های بنزینی دینام دارند و باتری رو شارژ میکنن ، این ماشین های برقی چرا نمیتونن در حین حرکت باتری رو شارژ کنن ؟ یا مثلا یه باتری جانبی داشته باشن که اونو شارژ کنه ، وقتی باتری اصلی خالی شد سوییچ کنه رو باتری دوم ، تا دوباره با دینام باتری اصلی رو شارژ کنه .
    چون با به امید ۳۰۰ـ۴۰۰ کیلومتر پیمایش اصلا نمیشه بیفتی تو جاده .

    ۰
    ۱
  9. قلی نا قلا گفت:

    قانون پایستگی انرژی رو مطالعه کنین . نمیشه از انرژی که بردیم برای مصرف باز تولید کنیم اون دینام مثل ترمز عمل میکنه مقداری برق تولید میکنه ولی بیشتر از اونکه برق تولید کنه برق مصرف میکنه. و فقط انرژی رو ب صورت گرما تلف میکنه.

    ۱
    ۱
  10. Rhino گفت:

    حیف پول که بابت خودرو برقی بدی
    هرچیزی که با باتری کار میکنه مثل یه نقطه سیاهی هست تو صفحه سفید که همیشه اون نقطه سیاه رو مخه

    ۱
    ۰
  11. یحیی گفت:

    دوستان تمامی ماشین های برقی جدید سیستم خود شارژ دارن.. برای شارژ هم می تونید با برق خونه شارژ کنید. فرقش اینه که با شارژرهای فست تو ۳۵ دقیقه تا ۸۰ درصد شارژ میشه ولی شارژ خونگی تو ۸ ساعت. پیشنهاد تمامی کمپانیتها استفادهاز شارژرهای خونگی هست چون به باتری کمتر فشار میاد. اون دوستی که فرمودن اگه شما ماشینت تو با برق خونه به مدت ۸ ساعت شارژ کنی قیمت اون حدود ۲۷۰۰۰ تومان میشه که حدود ۳۰۰ کیلومتر میتونید باهاش برید . با خودروهای بنزینی با ۲۷۰۰۰ شما نهایت اگه قیمت بنزین رو ۱۵۰۰ درنظر بگیری ، ۱۸ لیتر بنزین می تونید خریداری کنید. با ۱۸۰۰ لیتر با ماشینهای الان نهایتا ۲۰۰ کیلیومتر می تونید برید !!!!! یکم تفکر…. در ضمن ماشینهای برقی در حال حاضر مشکل هزینه باتری رو دارن که این مشکل برای ماشیناهای الان از حداقل ۵ سال به شرط استفاده بد از باتری پیش خواهد اومد . که در اون زمان به فرض عدم پیشر فت تکنولوزی شما مجبورین هزینه باتری که حدود ۲۵ درصد قمت ماشین هست رو پرداخت کنین. در حالی که تو این بازه زمانی عملا هزینه روغن ، گیربکس و کلیه هزینه مربوط به موترو رو ندارین.. البته در مورد این ماشین به نظر با توجه به امکاناتش قیمت بالا هست ولی خودروهای ایران خودرو به نظر با توئجه به امکانات بهتر باشن

    ۲
    ۱

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X