فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰

شرایط فروش شاسی بلند جدید هیوندای در ایران

منتشر شده در 23 اردیبهشت 1403 ساعت 20:38
شرایط فروش هیوندای

شرکت تجارت و پشتیبانی کرمان موتور (KTL) برای اولین بار شرایط فروش شاسی بلند جدید هیوندای در ایران را اعلام کرد.

به گزارش آخرین خودرو، شاسی بلند جدید هیوندای یک کراس اوور به حساب می آید و کمپانی هیوندای در برخی بازارها این محصول را یک شاسی بلند شهری معرفی می کند. نسل دوم هیوندای کونا که به تازگی در بازار جهانی عرضه شده است، حال توسط شرکت KTL به ایران آمده و قرار است که در هفته های آتی تحویل این خودرو به خریداران انجام شود. در حال حاضر محموله هیوندای کونا نسل جدید به ایران رسیده و قیمت مصوب این کراس اوور کره ای در مبادی ورودی کشور، دو میلیارد و ۴۹ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان اعلام شده است. با این حساب می توان گفت که هیوندای کونا نسل جدید با قیمتی نزدیک به دو میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان به دست مشتریان ایرانی می رسد.

با توجه به برنامه عرضه خودروهای وارداتی، دارندگان اولویت در این سامانه می توانند از دوشنبه مورخ ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ تا چهارشنبه مورخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسبت به ثبت درخواست خرید این شاسی اقدام کنند.

نام خودروعرضه کنندهقیمت مصوب در مبادی ورودی (تومان)قیمت حدودی با احتساب هزینه شماره گذاری، مالیات و… (تومان)
هیوندای کوناKTL۲.۰۴۹.۶۶۰.۰۰۰۲.۵۵۰.۰۰۰.۰۰۰

ویدیوی معرفی هیوندای کونا ؛ شاسی بلند جدید هیوندای

هیوندای کونا ( Hyundai Kona ) نسل دوم با مدل ۲۰۲۴ به بازار ایران آمده است. این خودرو به پیشرانه دو لیتری تنفس طبیعی مجهز است. پیشرانه این خودرو در بازار ایران از سری موتورهای اسمارت استریم بوده که سطح جدیدی از آلیاژهای سبک در آن استفاده شده است. این پیشرانه در کنار کاهش استهلاک، مصرف سوخت این دسته از موتورهای هیوندای هم کاهش پیدا کرده است. هیوندای کونا توان ۱۴۷ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۷۹ نیوتن متر دارد. جعبه دنده IVT این قدرت را به چرخ های جلوی این کراس اوور مدرن کره ای می رساند. گیربکس IVT همان نسل جدید گیربکس های CVT است که توسط هیوندای – کیا تولید می شود و در حالت تعویض دنده مصنوعی، عملکرد خوبی را دارد.

سیستم تعلیق جلوی کونا از نوع مک فرسون است و در بخش عقب این خودرو تعلیق نیمه مستقل دیده می شود. هیوندای کونا ۲۰۲۴ می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را حدود ۱۰ ثانیه ثبت می کند. همچنین در حالت بهینه مصرف سوخت کمتر از ۷ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را دارد.

هیوندای کونا ۲۰۲۴ در بازار ایران با امکانات میان رده عرضه می شود. همان طور که در ویدیوی معرفی هیوندای کونا اعلام شد، با این حال می تواند در کنار برخی کاستی ها، ویژگی های خوبی را در این خودرو دید. کونا ۲۰۲۴ به شش کیسه هوا، استارت دکمه ای، قابلیت روشن شدن خودرو از روی ریموت، نمایشگر لمسی، اتصال مستقیم تلفن همراه به خودرو، شارژر بیسیم تلفن همراه، صندلی برقی راننده، فرمان کمکی برقی، اتوهلد، ترمز پارک برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، تنظیم حالت رانندگی، دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور، تهویه اتوماتیک دو کاناله، تریم داخلی پارچه ای، رینگ آلومینیومی، کروز کنترل، کلاستر دیجیتال و… مجهز است.

ویدیو های پیشنهادی
  1. ص گفت:

    مشکل گیربکس cvt هست

    ۴
    ۱
  2. حنانه گفت:

    عالیه ماشین ی چیز عجیبیه مخصوصا کولر صندلیش که حتی بنز و بی ام و هم نداره الیته نمیدونم وارداتی داره یا نه

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X