شرایط فروش نیسان آبی ارتقاء یافته اعلام شد – شهریور ۱۴۰۴

شرکت زامیاد زیرمجموعه خودرو سازی سایپا شرایط فروش فوری نیسان آبی ارتقاء یافته را ویژه شهریور ماه ۱۴۰۴ اعلام کرد.
شرکت زامیاد زیرمجموعه خودرو سازیی سایپا دومین خودروساز بزرگ کشور شرایط فروش فوری کامیونت ارتقاء یافته خود را اعلام کرد. در این شرایط فروش وانت نیسان آبی ارتقاء یافته با دو زمان تحویل عرضه می شود. در طرح فروش زامیاد EX این خودرو به دو صورت فروش فوری و فوق العاده برای مشتریان در دسترس است. زمان تحویل های اعلام شده برای این وانت کار و تجاری ۳۰ و ۹۰ روز کاری می باشد. قیمت قطعی اعلامی سایپا برای زامیاد EX یا همان نیسان آبی ارتقاء یافته ۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان است. زامیاد EX نمونه بروزرسانی شده و یا استاندارد شده از وانت نیسان معروف است که بعد از چالش های فراوان سازمان استاندارد و سایپا این شرکت دست به توسعه این تیپ از نیسان آبی را داد.
متقاضیان این طرح از ساعت ۱۰ روز شنبه مورخ ۲۹ شهریور ماه در سایت فروش شرکت سایپا نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. نکته حائز اهمیت درباره این خودرو این است که تنها در رنگ خاکستری عرضه خواهد شد.
| نام خودرو | نوع فروش | قیمت نهایی(تومان) | زمان تحویل(روز کاری) |
| زامیاد EX | فوری-فوق العاده | ۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰ | ۳۰- فوری ۹۰- فوق العاده |
جزئیات بیشتر
زامیاد EX ؛ ویدیو معرفی + مشخصات فنی و تفاوت ها
زامیاد EX در نسخه دوگانه سوز به پیشرانه M24 پلاس مجهز است. همان پیشرانه ۲.۴ لیتری چهار سیلندر خطی که قابلیت بنزین سوز و گازسوز (CNG) را دارد. این پیشرانه می تواند در حالت بنزین نهایت قدرت ۹۴ اسب بخار قدرت و ۱۸۷ نیوتن متر گشتاور را تولید کند و خروجی در حالت گاز محدود به ۸۰ اسب بخار و ۱۶۰ نیوتن متر است. نهایت سرعت این وانت محدود به ۹۰ کیلومتر بر ساعت است و قدرت از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به محور عقب می رسد. سیستم ترمز در جلو از نوع دیسکی و در عقب کاسه ای است و سیستم تعلیق جلو و عقب به ترتیب دابل ویشبون و فنر تخت هستند.

یکی از استانداردهای الزامی برای خودروهای کار و تجاری سیستم کنترل پایداری یا همان ESP است که حالا وانت نیسان به آن مجهز شده و زامیاد EX از این پس با این آپشن ایمنی عرضه می شود. برای بهبود عملکرد و ایجاد بستر این تغییرات، مهندسین زامیاد فاصله محوری این وانت را ۱۶ سانتی متر افزایش داده اند و ادعا می شود که با این تغییر در ویل بیس، عملکرد خودرو ارتقا داشته و سیستم کنترل پایداری بهتر هم عمل می کند. همچنین تمامی تایرهای استفاده شده در این خودرو از نوع رادیال بوده و سیستم هیدرولیک فرمان هم در این خودرو با استانداردهای جدید توسعه داده شده است.

نکته جالب اما اضافه شدن سیستم هشدار خروج از خط است که به زامیاد EX اضافه شده و حالا با اضافه شدن دوربین، وانت نیسان برای پاس کردن استانداردهای خودروهای کار و تجاری، سیستم هشدار خروج از خط را دارد. علاوه بر این، در وسط جلوپنجره راداری جدید قرار گرفته تا در این خودرو سیستم ترمز اضطراری را هم داشته باشیم. با اضافه شدن فاصله محوری و بیشتر شدن فضا در داخل کابین، تریم های جدید برای صندلی ها استفاده شده و صندلی ها حالا در دو جهت قابلیت تنظیم را دارند و سیستم هشدار بستن کمربند ایمنی هم بصورت استاندارد به وانت نیسان جدید اضافه شده است. اضافه شدن این امکانات به شرکت زامیاد اجازه می دهد که وانت نیسان همچنان در خط تولید بماند اما نباید فراموش کرد که این خودرو همچنان پلتفرمی قدیمی و کهنه دارد و همچنان نیاز به ارائه محصولی جایگزین و به روز در این سگمنت احساس می شود.






ما میمیریم ولی این هنوز میمونه یکی از بزرگترین رویا های دست نیافتنی من توقف تولید وانت نیسانه
آخه بیکار،این چه رویاییه،،یکی از رویاهای منم،،عقلمند شدن بعضیاست
خر همون خره. پالانشو عوض کردن. اگه پالان هم عوض میکنید لطفاً جنس آشغال ندید با جون مردم بازی نکنید مردم هم پول اضافه برای خرید این آشغال ها ندارند اصله کاریشو رها کردن جهت تغییر فقط رنگ و لعاب دادن دزدی از این واضع تر
دردت چیه داداش؟ دوست نداری نخر.
سایپا وایران خودرو با اضافه کردن آپشن های جزئی قیمتها را سرسام آور بالا بردن وهیچکس هم جلوی اینارو نمیگیره ومردم هم کاری ازشون برنمیاد
ارابه مرگ. چیه ۹۰۰ملیون. شیشه هاشم دستیه. این چه استانداردیه
بابا بازم صد رحمت به این نیسان الان دارن از این کامیونت های چینی میزنن بدرد نخور ولی خدایی قیمتش خیلی بالا هست حالا خوبه تو کشور خودمون داره تولید میشه اقایون مجلسی ها کلاهتون رو بزارید بالاتر
۹۰۸ میلیون؟! همین نیسان؟!
یه آشغال آدمکش دیگه مثل بقیه آشغالهای ایرانخودرو و سایپا، میگن خدا هست، اگه خدا بود که سقف این دوتارو روی سر مدیراش خراب میکرد و نابودشون میکرد تا یه ملت از دست این کثافتهای دزد راحتشن
خر همون خره پالانش عوض شده از کیفیت بدنه و موتور میدوزدن.
پول مردم اضافه نیست جهت خرید این اجناس مرگبار و آشغال اصله کاریشو رها کردن چسبیدن به دوتا برچسب زدن و رنگ کردن بعد میگن پیشر فت
آقا چرا هنوز میگید نیسان آبی
رنگش عوض شده شده نیسان نوک مدادی
نیسان آبی دیگه تولید نمیشه
خیلی عالی است نیسان آبی شرایط اقصادکنندخیلی عالی میشه
نیسان هیدرولیک برای خالی بار خوبه برا ی بار کردن یعنی مرگ حتمی. سیستم گاز نباید برقی باشه. ساسی نیسان جدید ضعیف است من خدای نیسان هستم سیستم ۵دنده باید بلبرینگ ژاپن باشه. خدای نیسان عباس صفرنژاد
ایول
زحمتکش، باربر، شبیه مورچه چند برابر وزن خودش بار میبره. این هم که کار می کنه باید بره؟لعنت به این طرز تفکر
چه خبره ۹۰۰ میلیوووووون؟ یکی نیست به سایپا بگه این گدابازیا رو بزاره کنار. آخه کجای دنیا ماشین با شیشه دستی و آینده دستی تولید میشه؟
برای چی متوقف بشه وقتی کار کامیونت رو میکنه ۳۴۰۰کیلو بار میزنه فقط باید ارتقاش بدن اتاق بزرگتر شاسی بلندتر