%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰

شرایط فروش وانت نیسان زامیاد اعلام شد – آذر ۱۴۰۳

منتشر شده در 03 آذر 1403 ساعت 15:00
نویسنده آخرین خودرو
شرایط فروش وانت نیسان

 به اطلاع مشتریان محترم و نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا می رساند، شرایط فروش فوری نقدی محصولات زامیاد (وانت نیسان) از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳.۰۹.۰۵ از طریق سایت فروش اینترنتی تا زمان تکمیل ظرفیت، طبق مراحل ذیل جاری خواهد شد.

شرایط فروش:

قیمت انواع وانت نیسان
ویدیو های پیشنهادی

۲۶ Responses to “شرایط فروش وانت نیسان زامیاد اعلام شد – آذر ۱۴۰۳”

  1. علیرضا گفت:

    گرونه. نهایت ۵۰۰ صرف می‌کنه که بخریم. اونم حداقل نصفش اقساط باشه

    ۹۰
    ۱
    • نیما گفت:

      چرا باید وانت نیسان ۶۵۰ میلیون قیمت داشته باشه

      ۱۱۷
      ۴
      • محمد گفت:

        چون موتور سی جی ۱۲۰میلیون تومنه

        ۲۳
        ۲۴
        • علی ستوده گفت:

          سلام یکم در مورد شاسی و گیروبوکس هم توضیح بدین ک چ آشغالی هستن

          ۵۴
          ۳
        • ایمان گفت:

          یادش بخیر همین چند سال پیش با پیش پرداخت سه میلیون و سیصد همونجا دم در نمایندگی نیسان برداشتم اومدم بیرون مابقیش هم اقساط هر سه ماهه یا هر شش ماهه کلا با سودش میشد ۱۲یا۱۳ میلیون.خدا لعنت کن باعث و بانی این بدبختیارو.

          ۱۶
          ۲
      • محمدرضا گفت:

        آقایون می ارزه.
        هر چی باشه از تویوتا هاویلوکس که بهتره.برید مقایسه کنید توجه داشته باشید اون چی داره که نیسان نداره

        ۱
        ۳
    • Majid گفت:

      ماشین پنجاه سال پیش که از رده خارج شده و هیچ امکاناتی و ایمنی هم نداره کیفروشین ۶۵۰ تومان

      ۴۵
      ۲
    • نیما گفت:

      ۵۰۰تومن؟!! آخه این گاری که طراحیش برای ۵۰سال پیشه و دیگه نظیرش هیچکجا تولید نمیشه به خدا ۵۰تومن هم ارزش نداره،من مونده این خودروسازهای داخلیه بی لیاقت و…. اگه پیکاپ‌های روز دنیا مثل فورد و داج و جی ام سی رو تولید کنن چقدر می‌خوان قیمت بزارن؟!! البته چون این پیکاپهایی که نام بردم ساخت بلاد کفره سوار شدنش حرومه و اصلا نمیتونن استانداردهای ایران رو پاس کنن🤣🤣🤣🤣

      ۲۶
      ۲
    • داودحسین زاده گفت:

      صفرش اصلا به درد نمیخوره روغن کم میکنه آب کم‌میکنه انگار حلبه بدنش نخرید آشغاله بخدا

      ۲۰
      ۰
    • خطیب گفت:

      چون قیمت زباله توایران گرونه…براچی اکثراشدن زباله گرد؟

      ۱۱
      ۰
  2. مهدی گفت:

    واقعا خیلی بی رویه دارن قیمتارو میبرن بالا

    ۴۸
    ۳
    • ولی گفت:

      کیفیت ندارد بدنه ضعیف است قیمت هم خیلی خیلی بالاست نخرید

      ۵
      ۰
    • ولی گفت:

      کیفیت ندارد بدنه ضعیف است قیمت هم خیلی خیلی بالاست نخرید به درد اشقال جم کردن خوب هست با یک‌چهارم قیمت نخرید پول اضافه دارید بخرید عقل هم خوب چیزی هست نیسان موتور ژاپن چند سال پیش شست ملیون حال شسصد پنجاه میلیون دست من بود درب سایپا وایران خودرو گیل می گرفتم

      ۵
      ۰
    • ولی گفت:

      کیفیت ندارد بدنه ضعیف است قیمت هم خیلی خیلی بالاست نخرید به درد اشقال جم کردن خوب هست با یک‌چهارم قیمت نخرید پول اضافه دارید بخرید عقل هم خوب چیزی هست نیسان موتور ژاپن چند سال پیش شست ملیون حال شسصد پنجاه میلیون دست من بود درب سایپا وایران خودرو گیل می گرفتم پول نان بعضی ها ندارند حرام خورها از آب گل ماهی می گیری پول ،،، خرچ بابا سیل می شود نوبت شما هم میشود دولت در گیر جنگ هست بعد نوبت شماست آن شالله این جنگ را هم برنده می شویم هر چه از خوردید باید پس بدهید کشور صاحب دارد درود به حضرت امام رهبر معظم انقلاب روحت شاد امام خمینی

      ۱
      ۰
  3. حامد گفت:

    لطفاً ماشین آشغال به قیمت تویوتا در افغانستان نخرین نیسان نه بدنه ونه امکانات ونه درایران با آمدن اسنپ مفت باید کار کرد و استهلاک بالای نیسان

    ۹
    ۱
  4. مهدی رجبی گفت:

    کسی استقبال نخواهدکرد هم قیمت نجومی هست وهم کیفیت زیرصفر

    ۹
    ۲
  5. یوسف گفت:

    ضعیف ترین شاسی را این آشغال داره با یه ضربه کوچک شاسی میشکنه و کابین جمع میشه
    نمیدونم این قاتلا چرا به فکر ایمنی مردم نیستن حداقل یه ذره شاسی این آشغالا را تقویت کنین خیر ندیده ها

    ۷
    ۰
  6. بهمن خانعلی گفت:

    چه روز نحسی بود گیر شما افتادیم اونایی که الاغ و شتر سوار میشدن الان بنز کوپه رو سوار نمیشن بعد شما نیسان پنجاه سال پیش رو درست کردین ۶۵۰میلیون

    ۱۲
    ۰
  7. مسعود صفایی گفت:

    حداقل رنگشو هم متنوع نکردن چه خبره این قیمت آخه وقتی هم میخری باید رینکها رو عوض کنی شاسی هارو تقویت کنی و کلی خرج دیگه که بالای ۸۰۰ درمیاد

    ۷
    ۰
  8. Farhad گفت:

    حداقل منصفانه بالا ببرید جوونا بتونن بگیرن کار کنن برا خودشون

    ۱۵
    ۰
  9. حامد گفت:

    سلام
    کیفیت اشغال دف صدا میده گیربکس صدا میده
    بدنه اشغال
    مالیات شغل کامیونت خورده بخاطر ۳۸۰۰ تو کارت خورده کامیونت سالی ۹میلیون
    ما خریدیم فروختیم تحقیق کنید حتما بعد پول بدین

    ۱۰
    ۰
  10. اسفندیار جوادی گفت:

    چه مملکتی داریم بعضی ها اینقدر تامین هستند که بچه مظلفشون ماشین میلیاردی دارن ولی من وشماها حسرت یه ماشین تو دلمون مونده…آخه کسی نیست به داد این مردم مظلوم وفراموش شده برسه …خدا هم مارا از یاد برد.باید بدانید حق این مردم ظلم دیده این زندگی نیست آه وناله ما درد دل بچه های ما دامن شما ها را خواهد گرفت ای مسئولان‌ بی لیاقت وبی کفایت..

    ۳
    ۰
  11. فرزاد امانی گفت:

    ۱۵۰ خریدارم ، ازین بیشتر هم نمی ارزه، گیر یه سری دزد و کلاهبردار افتادیم از رو هم نمی افتن، اگه خدایی وجود داشته باشه ایشالله نابودتون میکنه

    ۵
    ۰
  12. علیرضا گفت:

    با احترام به همه نظرات و با توجه به انحصاری بودن بازار مخصوصاً وانت بارها با توجه به قدرت و جا به جایی حمل بار میشه گفت انتخاب دیگه ای تو این رنج قیمت و با توجه به کارکردش وجود نداره، بله قطعأ این ماشین خیلی وقته که از رده خارج شده محسوب میشه، تو تصادف به شدت ایمنیش پایینه به خاطر شاسی و اطاقش و صد البته ترمزهاش که باز با اومدن ABS یکم بهتر شده ولی سیستم کلی ماشین قدیمیه، در کل به قول یکی از دوستان چون در مورد این ماشین صحبت شده طرف باید نیسان سوار باشه و ماشینو بشناسه و بدونه که باهاش چجوری و چه مدلی باید بره، امیدوارم خودروسازیمون از این وضعیت انحصار و عقب افتادگی در بیاد، حق این مردم ماشینای به روز با قیمت مناسب و امکانات کامله

    ۱
    ۰
  13. داریوش گفت:

    من ۲۰ ساله نیسان دارم جاده میرم نظیر نیسان از قدرت و استحکام و حمال بودن نحواهد آمد دیگه البته تا مدل ۹۲ . بنظر من اگر کیفیت جدیدش هم مثل قدیمیهاش باشه نباید قیمتش زیر یک میلیارد باشه چون وقتی من حاور مدل ۶۲ رو فروختم ۱۵۰ تومن و باهاش نیسان صفر خریدم الان اون حاور میگن ۱۲۰۰ اینم نباید زیر ۱ باشه صفرش

    ۲
    ۳

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X