%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰

شرایط فروش تاکسی برقی کرمان موتور اعلام شد

منتشر شده در 03 اردیبهشت 1403 ساعت 17:36
نویسنده سامان امانی
عکاس علیرضا پاداش
شرایط فروش تاکسی برقی

شرکت کرمان موتور در راستای همکاری با تاکسیرانی شهر تهران، شرایط فروش تاکسی برقی خود را در قالب طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اعلام کرده است.

به گزارش آخرین خودرو، شرکت کرمان موتور واردات جک E50A را جهت عرضه در ناوگان تاکسیرانی کشور انجام داده و مجوزهای لازم این خودرو را دریافت کرده است. حال این شرکت خودروساز خصوصی در همکاری با تاکسیرانی شهر تهران، شرایط فروش جک E50A را برای طرح جایگزینی با تاکسی های فرسوده اعلام کرده است.

قیمت قطعی جک E50A توسط کرمان موتور یک میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان اعلام شده است. همچنین در این طرح ۲۵ میلیون تومان تخفیف به رانندگان تاکسی اعطا می شود. پیش پرداخت برای ثبت نام این خودرو ۴۰۰ میلیون تومان (شامل آورده راننده و مبلغ حاصل از اسقاط تاکسی فرسوده) است و شرکت کرمان موتور هم وام ۶۰۰ میلیون تومانی به رانندگان می دهد.

جک E50A به عنوان اولین تاکسی برقی است که وارد ناوگان شهری شده و حال شرایط فروش این محصول توسط کرمان موتور اعلام گردیده است. این خودرو با گارانتی ۵ سال و ۱۵۰ هزار کیلومتر به فروش می رسد و باتری این محصول تمام الکتریکی ۵ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر گارانتی دارد.

ویدیوی معرفی جک E50A ؛ تاکسی برقی کرمان موتور

طرح جایگزینی تاکسی های فرسوده

اولین سدان برقی و وارداتی کرمان موتور با نام جک E50A دارای یک پیشرانه تمام برقی است که بر محور جلو سوار است و می تواند ۱۹۲ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور را به چرخ های جلو منتقل کند. پیمایش نسخه برقی KMC J7، در چرخه NEDC حدود ۴۰۱ کیلومتر است و در شرایط بهینه می تواند تا ۵۰۰ کیلومتر مسافت را هم طی کند.. شایان ذکر است که این میزان با توجه به شرایط ایده آل بوده و ممکن است اندکی با واقعیت تفاوت داشته باشد. باتری های نسخه برقی KMC J7 در حالت شارژ سریع در مدت زمان ۴۸ دقیقه به شرایط مطلوب خود (۳۰ تا ۸۰ درصد ظرفیت باتری ) می رسند که رقم مناسبی برای این خودرو است. با شارژرهای خانگی، ظرفیت ۵۰ کیلووات ساعتی باتری E50A حدود ۸.۵ ساعت تکمیل می شود. لازم به ذکر است که این خودرو با پروتکل GB/T شارژ می شود.

فعلاً کرمان موتور اولین سدان برقی و وارداتی خود را با سطح امکانات پایه به بازار ایران آورده است. جک E50A به دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم مصنوعی، کروز کنترل، استارت دکمه ای، جلو آمپر دیجیتال، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور، سنسور باران، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تهویه اتوماتیک، دوربین و سنسور پارک عقب، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه بازیافت انرژی اتوماتیک و… مجهز است.

ویدیو های پیشنهادی
  1. عبدالرضا علی پور گفت:

    این کار خوبیه و خیلی کمک کننده به محیط زیست شهری میکنه ولی کسی که این پول رو میده باید بدونه که قیمت خوردو برقی چند درصدش باطریش هست اونم فقط برای پنج سال نمیدونم که استهلاک این سرمایه در پنج سال برای یک تاکسی دار ممکنه یا نه که بتونه هم پول خرید خودرو رو مستهلک کنه و هم باهاش بتونه امرار معاش بکنه چرا به جای این کار دولت و سازمانهای حمل و نقل شهری و کشوری نمیان رو وسایل عمومی برقی سرمایه گذاری کنند تا هم از شر الودگی رها بشیم و هم از ترافیک و جای پارک؟؟؟

    ۱۲
    ۰
  2. عباس گفت:

    مگر تعرفه خودروبرقی صفرنیست پس چرا مبلغش آن قدربالاست

    ۹
    ۰
  3. رضا گفت:

    این که خوبه باعث میشه مردم بجای بنزینی به برقی خرید کنند به آلودگی هوا کمک زیادی می‌کند ولی از نظر قیمت واقعا کمر شکن هستش برای قسط ماشین ماهی ۱۳میلیونه اگر یک روز کار نکنه به اندازه ۱ماه باید کار کنه تا پول یک رو جبران کنه واقعا سخته بنده تاکسی گردشی اصفهان دارم توان این ۴۰۰ را ندارم

    ۷
    ۰
  4. مهدی گفت:

    گرانترین قسمت خودرو باتری اونه بعد پنج سال نصف قیمت ماشین رو
    باتری بخری….به نظرم سوخت ترکیبی باشه بهتر از برقی….

    ۴
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X