شرایط فروش نیسان آبی ارتقاء یافته اعلام شد – مهر ۱۴۰۴

شرکت زامیاد زیرمجموعه خودروسازی سایپا شرایط فروش فوری نیسان آبی ارتقاء یافته را ویژه مهر ماه ۱۴۰۴ اعلام کرد.
شرکت زامیاد زیرمجموعه خودرو سازیی سایپا دومین خودروساز بزرگ کشور شرایط فروش فوری کامیونت ارتقاء یافته خود را اعلام کرد. در این شرایط فروش وانت نیسان آبی ارتقاء یافته با تیپ های تک سوز، تک سوز با باربند، دوگانه و دوگانه سوز با باربند عرضه می شود. در طرح فروش زامیاد EX به صورت فوری تو موعد تحویل ۳۰ روزه است. قیمت قطعی اعلامی سایپا برای زامیاد EX یا همان نیسان آبی ارتقاء یافته دوگانه سوز و تک سوز به ترتیب ۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان و ۸۸۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان است. زامیاد EX نمونه بروزرسانی شده و یا استاندارد شده از وانت نیسان معروف است که بعد از چالش های فراوان سازمان استاندارد و سایپا این شرکت دست به توسعه این تیپ از نیسان آبی را داد.
متقاضیان این طرح از ساعت ۱۰ روز شنبه مورخ ۲۶ مهر ماه در سایت فروش شرکت سایپا نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. نکته حائز اهمیت درباره این خودرو این است که تنها در رنگ خاکستری عرضه خواهد شد.
| نام خودرو | نوع فروش | قیمت(تومان) | موعد تحویل(روز) |
| زامیاد EX تک سوز | فوری | ۸۸۹,۵۰۰,۰۰۰ | ۳۰ |
| زامیاد EX تک سوز با باربند | فوری | ۹۲۵,۹۸۰,۰۰۰ | ۳۰ |
| زامیاد EX دوگانه سوز | فوری | ۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰ | ۳۰ |
| زامیاد EX دوگانه سوز با باربند | فوری | ۹۴۴,۴۸۰,۰۰۰ | ۳۰ |
جزئیات بیشتر
زامیاد EX ؛ ویدیو معرفی + مشخصات فنی و تفاوت ها
زامیاد EX در نسخه دوگانه سوز به پیشرانه M24 پلاس مجهز است. همان پیشرانه ۲.۴ لیتری چهار سیلندر خطی که قابلیت بنزین سوز و گازسوز (CNG) را دارد. این پیشرانه می تواند در حالت بنزین نهایت قدرت ۹۴ اسب بخار قدرت و ۱۸۷ نیوتن متر گشتاور را تولید کند و خروجی در حالت گاز محدود به ۸۰ اسب بخار و ۱۶۰ نیوتن متر است. نهایت سرعت این وانت محدود به ۹۰ کیلومتر بر ساعت است و قدرت از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به محور عقب می رسد. سیستم ترمز در جلو از نوع دیسکی و در عقب کاسه ای است و سیستم تعلیق جلو و عقب به ترتیب دابل ویشبون و فنر تخت هستند.
یکی از استانداردهای الزامی برای خودروهای کار و تجاری سیستم کنترل پایداری یا همان ESP است که حالا وانت نیسان به آن مجهز شده و زامیاد EX از این پس با این آپشن ایمنی عرضه می شود. برای بهبود عملکرد و ایجاد بستر این تغییرات، مهندسین زامیاد فاصله محوری این وانت را ۱۶ سانتی متر افزایش داده اند و ادعا می شود که با این تغییر در ویل بیس، عملکرد خودرو ارتقا داشته و سیستم کنترل پایداری بهتر هم عمل می کند. همچنین تمامی تایرهای استفاده شده در این خودرو از نوع رادیال بوده و سیستم هیدرولیک فرمان هم در این خودرو با استانداردهای جدید توسعه داده شده است.

نکته جالب اما اضافه شدن سیستم هشدار خروج از خط است که به زامیاد EX اضافه شده و حالا با اضافه شدن دوربین، وانت نیسان برای پاس کردن استانداردهای خودروهای کار و تجاری، سیستم هشدار خروج از خط را دارد. علاوه بر این، در وسط جلوپنجره راداری جدید قرار گرفته تا در این خودرو سیستم ترمز اضطراری را هم داشته باشیم. با اضافه شدن فاصله محوری و بیشتر شدن فضا در داخل کابین، تریم های جدید برای صندلی ها استفاده شده و صندلی ها حالا در دو جهت قابلیت تنظیم را دارند و سیستم هشدار بستن کمربند ایمنی هم بصورت استاندارد به وانت نیسان جدید اضافه شده است. اضافه شدن این امکانات به شرکت زامیاد اجازه می دهد که وانت نیسان همچنان در خط تولید بماند اما نباید فراموش کرد که این خودرو همچنان پلتفرمی قدیمی و کهنه دارد و همچنان نیاز به ارائه محصولی جایگزین و به روز در این سگمنت احساس می شود.






بلانسبت خرهمون خره پالونش عوض شده. فقط اشغال ترش کردن قیمت بالاتربردن مردم ایرانی چقدر بدبخت ن
وای اینا چیه
فرق باباربندوبی باربند۴۶میلیون هست یعنی یه باربند۴۶میلیون وخورده ای قیمت روش گذاشتی مگه یه باربندچندکیلوهست وکیلوچندحسابش کردی کیلونزدیک به۳۰۰هزارتومن شمادیگه کی هستی
چقدر مردم ایران بدبختن هر روز گرانی و زندگی پر مشقت باز یکی نیست صداش در بیاد نیسان کجا و ۹۰۰ ملیون کجا
تیرماه سفارش دادیم سی روزه هنوزتحویل ندادن
۱ میلیارد بدی ماهی چهقدر دربیاری
بدی طلا بخری سال دیگه شده ۲ میلیارد
سلام
یه پیشنهادی دارم که اگه اجرا بشه خیلی مفید و کارامد از این جهت که نیسان پیشرفت کرده یه اییده ای اضاف کنید زیر قسمت کفی نیسان وزن سنج دیجیتالی بزارید که نقش پاسکول ایفا کنه موقعی که بارگیری کنیم وزن بار نشون بده .
نیسان آبی رو دست مدلهای ۷۰ تا ۷۵ نه آمده نخواهد آمد یک موتور ژاپنی که از پاترول آمد و روی شاسی رفت با یه گیربکس چهار دنده جلو و دف ژاپنی و یک شاسی واقعا قدرتمند تا ۴۰۰ هزار کیلومتر بعضا بیشتر و سیبکهای ۵۵۵ ژاپنی اصلا خرابی نداشت هرشب دو تن و نیم بار رو ۵۰۰ کیلومتر میبردیم و با بار بر میگشتیم آخ نمیگفت شد مگاموتور بازم خوب بود ولی با گیربکس پنج دنده آلومینیم فوتون کلا تبدیل شد به یک کامیونت پرخرج اگر همان کیفیت موتور و گیربکس و دف عقب را حفظ کرده بود عالی بود زود تعمیر میاد گیربکس مشکل داره و سالی یکبار باید تعمیر بشه و صرفه کار کردن ندارد اصلا این نیسان اون نیسان دهه هفتاد نیست فقط شباهت ظاهری یکیست کشورها دیگه کیفیت رو بالا میبرند ایرانیها بی کیفیت تولید میکنند و با یک اسم پلاس یا ای ایکس فقط سیصد میلیون گرونتر و با کیفیت خیلی پایینتر میکنند تو حلق مردم و چاره ای جز خریدن این بچه بنز پرقدرت نیست
با سلام یعنی خودمون درست کنیم با بهترین ورق و آهن و قطعه ۵۰۰ت میشه