سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰

شرایط فروش پراید وانت ۱۵۱ ارتقاء یافته اعلام شد – مهر ۱۴۰۴

منتشر شده در 16 مهر 1404 ساعت 11:30
نویسنده آرام عزیزی
شرایط فروش پراید وانت 151 ارتقاء یافته اعلام شد - مهر 1404

شرکت سایپا شرایط فروش پراید وانت ۱۵۱ ارتقاء یافته (GX) لاینر دار و بودن لاینر را ویژه مهر ماه ۱۴۰۴ را اعلام کرد.

شرکت سایپا شرایط فروش دو تیپ از وانت کاروتجاری خود را ویژه مهر ماه ۱۴۰۴ اعلام کرد. در این شرایط فروش سایپا پراید وانت ۱۵۱ (GX) لاینردار ارتقاء یافته و سایپا ۱۵۱ (GX) ارتقاء یافته عرضه می شود. عرضه پراید وانت ۱۵۱ ارتقاء یافته لانیر دار به صورت فوری بوده و خودرو پس از ۳۰ روز پس از پذیرش به مشتری تحویل داده خواهد شد اما پراید وانت ارتقاء یافته بدونه لاینر به صورت ۹۰ روزه عرضه می شود. قیمت اعلامی برای پراید وانت ۱۵۱ (GX) لاینردار ۴۷۳,۴۲۳,۰۰۰ تومان بوده و نسخه بدون لاینر این وانت ۴۶۶,۷۴۳,۰۰۰ تومان است. متقاضیان این طرح فروش می توانند از ساعت ۱۰ روز یک شنبه مورخ ۲۰ مهر تا زمان تکمیل ظرفیت در طرح فروش های این وانت شرکت نمایند.

نام خودرونوع فروشقیمت نهایی(تومان)زمان تحویل(روز)
پراید ۱۵۱ ارتقاء یافته(GX) لاینر دارفوری۴۷۳,۴۲۳,۰۰۰۳۰
پراید ۱۵۱ ارتقاء یافته(GX) فوق العاده۴۶۶,۷۴۳,۰۰۰۹۰

جزئیات بیشتر

شرایط فروش پراید وانت 151 ارتقاء یافته اعلام شد - مهر 1404

مشخصات فنی SAIPA 151 GX چیست؟

سایپا 151 ارتقاء یافته ؛ معرفی + مشخصات فنی

در نسخه جدید پراید وانت از همان پیشرانه موسوم به M13 را زیر کاپوت این وانت استفاده شده که به دلیل پاس شدن استانداردهای آلایندگی، کالیبراسیون جدیدی بر روی آن اعمال شده و حالا نهایت قدرت آن از ۷۳ به ۷۰ اسب بخار کاهش و نهایت گشتاور از حدود ۱۰۹ نیوتن متر به ۱۱۲ نیوتن متر افزایش پیدا کرده و توان همچنان در نسخه جدید از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو می رسد. تغییر دیگری که در بخش فنی SAIPA 151 GX دیده می شود تغییر دریچه گاز سیمی به دریچه گاز برقی است. بد نیست بدانید که در نسخه جدید با افزایش ۳۵ کیلوگرمی، وزن خالص این وانت به ۹۳۵ کیلوگرم رسیده و حداکثر بار مجاز این وانت از ۱۵۱۰ به ۱۵۵۰ کیلوگرم افزایش داشته است. همچنین مصرف سوخت هم از ۶.۹۶ به ۶.۸۷ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر کاهش یافته است که نکته مثبتی به حساب می آید.

امکانات سایپا ۱۵۱ ارتقاء یافته چیست؟

وانت سایپا به عنوان ارزان ترین وانت صفر کیلومتر بازار ایران حالا با امکانات استانداردتری به عرضه می رسد. در قیاس با نسخه قبلی، سایپا ۱۵۱ ارتقاء یافته حالا به دو کیسه هوای جلو مجهز شده در حالی که در نسخه قبلی تعداد ایربگ یک و مختص به راننده بود. سیستم کنترل پایداری هم حالا به نسخه جدید اضافه شده و سنسور نور را هم به صورت استاندارد در این وانت سبک می بینیم. اما باقی امکانات همان چیزی است که قبل تر هم در وانت سایپا دیده می شد و هنوز هم می توان امکاناتی نظیر؛ قابلیت تنظیم ارتفاع ستون فرمان، تنظیم ارتفاع چراغ ها، قابلیت تنظیم دور برف پاک کن ها، ایموبلایزر و… را در آن مشاهده کرد.

ویدیو های پیشنهادی

۱۸ Responses to “شرایط فروش پراید وانت ۱۵۱ ارتقاء یافته اعلام شد – مهر ۱۴۰۴”

  1. فردین گفت:

    🤣🤣🤣قراربود که قیمت کارخونه رو هی بیارن برسونن به قیمت بازار ولی قیمت بازار هی داره فرار میکنه وقیمت کارخونه بدنبالش

    ۴۸
    ۱
    • یونس گفت:

      اینا هنوز مال دوره قبل رو فاکتور نکردن فروش ۳۰ روزه بوده الان نزدیک ۲ماهه هنوز فاکتور نکردن بعد اومدن دوباره فروش زدن خیلی مسخره ست واقعا

      ۲
      ۱
    • علی گفت:

      ب قیمت شتر

      ۱
      ۱
    • حامد افشار گفت:

      این بازی چند ساله تو کشور داره اجرا میشه که کارخانه های حرام لقمه و بازلری های بی وجود و حرام خور سر مردم میارن که بازار بالا ببرن بعد کلرخانه هم قیمت رو بکشه بالا تا این طریق هم بفروشن راحت و هم گرون کنن .مردم بازیچه شدن .هر روز پول حرام از این طریق از جیب مردم‌میکشن بیرون .لعنت به این دو شرکت سایبا و ایران خودرو و بازاری های بی همه چی

      ۰
      ۰
  2. ناشناس گفت:

    کاش شرکت سایپایاکارکنان شرکت«بن رو،ساوه»به فکر یه شاسی نرده بانی مستقل ازبدنه برای این وانت ریزو کوچولوبودند،دوم محل نصب لاستیک زاپاس ازپشت کمرسرنشین جلوسمت«شاگرد»بیادزیرقسمت اطاق بار نصب شود،یعنی هربار۱یک تغییرویک۱حرکت روبه جلو

    ۷
    ۰
  3. ناشناس گفت:

    میدونیدچرااین وانت پراید۱۵۱پرفروش ترین درایرانه؟
    به خاطرابعادریزوکوچکش مخصوص خیابانهای شلوغ درکوچکترین فضاهاامکان پارک کردن وتوقف داره این موردبه همراه مصرف نسبتابهینه سوخت،علت فروش بالای وانت ریز«تنفس طبیعی»پراید۱۵۱درایران هست.

    ۱۶
    ۰
    • ناشناس گفت:

      این وانت کوچولوی جمع جور،پراید۱۵۱به نظرم بهترین«بوته آزمایش,آزمون وخطا» هست برای تست کردن تغییرات مثبت و پیشرفت برای یک خودروسازمانند«شرکت بن روساوه»که این وانت روآنجاطراحی یا تولیدمیکنند
      پیشرفتهاتغییرات مثبت مثل آینده نگری درزمینه طرح یه موتور دیزلی پاک وکاملا کم مصرف گازوئیل۱۵۰۰سی سی بامصرف سوخت میانگین۴چهارالی۵پنج لیتردرهر ۱۰۰صدکیلومتر
      نصب یه شاسی نرده بانی درزیراین وانت کوچک جمع وجورمخصوص ترافیک شهر باکمک فنرسیستم تعلیق وجلوبندی قوی وبسیارمحکم وقدرتمند،ودیفرانسل عقب که شرط لازم هروانت ساز،درجهان هست

      ۵
      ۰
    • صفر علی گفت:

      این وانت خوب است باید باشی مانند مزدا ۱۰۰۰ داشته باشه که بتونه استحکام خودش را حفظ کنه اما با اتاق که ورق است بر اثر وزن و حجم بار ممکن است اتاق را خیلی زود فرسوده کند.

      ۲
      ۰
  4. سام گفت:

    دقیقا کجاش ارتقا یافته

    ۹
    ۰
  5. محمد گفت:

    پیکان وانت تولید کنید و ارتقا دهید حداق ۵ میلیون نفر در یک روز در صف خرید قرار میگیرند این بامبول بلزی کس کلک بازی بزارید کنار پالا عوض نکنید

    ۰
    ۵
    • میثم گفت:

      با سلام من به نیسان در تاریخ ۱۸ مرداد ماه با تحویل یک ماهه ثبت نام کردم؛ که ۸ مهرماه است هنوز هیچ خودرویی به من تحویل ندادند.
      خیلی از هموطنان هم همین مشکل دارند ما با صد سختی و طلا فروختن به زور توانستیم مبلغ اولیه پول نیسان را جور کنیم. حالا پلاک نمی‌کنند. ۳۰ روز دیگر هم ۸۰ میلیون چک اول نیسان است. من از روی تفریح این ماشین نام نویسی نکردم برای اینکه بتوانم با این خودرو امرار معاش کنم تا خرج خانواده‌ام را تامین کنم. لطفا پیگیری کنید.

      ۹
      ۲
  6. ناشناس گفت:

    سایپا آشغال می سازد من خریده ام همین وانت چرخ جلو نیم ساعت باش بروی داغ میکند چند جا بردم کلی هزینه کردم خوب نشده شش ماه گرفته ام سه تا لنت عوض کردم درگیر نه درست راه می رود مصرف بنزین بالا هم بالا می برد نمایندگی فایده نداشته فقط پول بگیرند بجای گارانتی

    ۷
    ۲
    • ایرانی گفت:

      بوستر ترمزت خرابه یا وقتی رفتی نمایندگی بگو زیر پا از پدال ترمز لیگلاژ کم کنن اگه خوب نشد بوستر ترمز کامل عوض کن مشکلت حل میشه

      ۲
      ۱
  7. علی گفت:

    سایپا آشغال می سازد من خریده ام همین وانت چرخ جلو نیم ساعت باش بروی داغ میکند چند جا بردم کلی هزینه کردم خوب نشده شش ماه گرفته ام سه تا لنت عوض کردم درگیر نه درست راه می رود مصرف بنزین بالا هم بالا می برد نمایندگی فایده نداشته فقط پول بگیرند بجای گارانتی

    ۶
    ۲
  8. سعید گفت:

    من قدم ۱۹۴سانت جانمیشم توش خدای باید یه فکری راجب صندلی خواب و فضای پشت صندلی بکنن

    ۹
    ۱
  9. مرتضی انصاری گفت:

    بخدا اون ۴۷۳ میلیون به اندازه اون سه هزار تومان آخر به آدم فشار نمیاره 😄

    ۲
    ۰
  10. حیدر کرار گفت:

    سلام،پراید وانت ماشین آشغالیه،ارزش خرید نداره،هرکی بخره ۲۴ساعته تو مکانیکیه،آشغاله آشغاله و مناسب بار نیست.

    ۴
    ۱

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X