کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰

تویوتا لندکروزر اتاق ۳۰۰ ؛ ویدیو تست و بررسی + مشخصات فنی

تویوتا لندکروزر یکی از محبوب ترین شاسی بلندهای آفرودی در بازار جهانی است و در کشورهای حاشیه خلیج فارس هم فروش بالایی دارد.

حجم موتور ۳444 سی سی
قدرت 415 اسب بخار
گشتاور 650 نیوتن متر
انتقال قدرت دو دیفرانسیل
منتشر شده در 03 بهمن 1402 ساعت 17:45
نویسنده حسین دلاور
عکاس علیرضا پاداش
کارگردان رضا چوکامی

تویوتا لندکروزر اتاق ۳۰۰ یکی از محبوب ترین شاسی بلندهای آفرودی در بازار جهانی است و در کشورهای حاشیه خلیج فارس هم فروش بالایی دارد.

به مناسبت هفتادمین سالگرد معرفی لندکروزر توسط کمپانی تویوتا، نسل جدید این شاسی بلند بزرگ ابتدا به بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس معرفی شد. اما به واسطه ممنوعیت واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی، عملاً این امکان وجود ندارد تا نسخه های پلاک ملی لندکروزر جدید یا همان لندکروزر اتاق ۳۰۰ به بازار ایران بیایند.

درباره تویوتا لندکروزر

لندکروزر مدلی از تویوتا است که در ایران و سایر بازارهای خاورمیانه بسیار پرفروش بوده و همچنان بسیاری از علاقه مندان این خودرو را قوی ترین آفرودر جهان می دانند. لنکروزر نخستین بار در سال ۱۹۵۱ و به درخواست ارتش آمریکا توسط ژاپنی ها ساخته شد و خودرویی بر اساس جیپ بود. بر همین اساس این خودرو تویوتا جیپ BJ نام گرفت. پس از آن ور در طول سال ها سری های مختلف این خودرو بروز رسانی شد و به بازار آمد. اما جهش لندکروزر در بحث قابلیت های آفرودی و کیفی از سری ۷۰ رقم خورد و از آن زمان این خودرو به عنوان یک آفرودر متمایز شناخته شد. در ایران اتاق ۸۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ از این مدل بیشتر شناخته شده است چراکه بازار نسخه های وارداتی آن را شناخته بود و با قابلیت های آن آشنا شده بود. آخرین نسل از لندکروزر اما تویوتا لندکروزر اتاق ۳۰۰ است که در این محتوا به معرفی آن پرداخته ایم. خودرویی که به دلیلی قوانین عجیب واردات، ممنوعه به حساب می آید و نمونه های گذر موقت آن را در خیابان ها و جاده های کشور می بینیم.

چندی پیش رسانه آخرین خودرو نسخه تنفس طبیعی این شاسی بلند ژاپنی را هم بررسی کرد که ویدیوی آن در بخش زیر قرار دارد:

طراحی تویوتا لندکروزر اتاق 300

طراحی تویوتا لندکروزر اتاق ۳۰۰

کلیت طراحی در این شاسی بلند همان چیزی است که در سری ۲۰۰ هم دیده می شد اما خطوط برجسته تر شده و شکل باکسی یا جعبه ای بیشتر در این شاسی بلند دیده می شود. در این خودرو یک جلوپنجره بزرگ را با خطوط ضخیم کرومی داریم که نشان تویوتا در وسط آن قرار گرفته است. چراغ های تمام LED در این خودرو نازک تر از سری ۲۰۰ طراحی شده و سپر هم برجستگی بیشتری دارد. همین روند طراحی را در عقب هم می بینیم که باعث شده در مجموع ظاهر نسل جدید لندکروزر خشن تر و قدرتمند تر بنظر برسد و با المان های طراحی روز دنیا همخوانی بیشتری داشته باشد. البته در نسخه GR المان های اسپرت هم به این آفرودر اضافه می شود تا نسخه اسپرت از نسخه های معمولی متمایز باشد.

معرفی تویوتا لندکروزر اتاق 300

کابین جادار و امکاناتی کامل

کابین تویوتا لندکروزر اتاق ۳۰۰ همانند سری ۲۰۰ یک کابین جادار و راحت است. با نسخه GX-R طرف هستیم و این یعنی امکانات میانی را در این تیپ داریم. یک صفحه نمایش افقی در وسط سیستم اطلاع سرگرمی را در دسترس قرار می دهد و جلو آمپر از نوع نیمه دیجیتال است. نکته جالب در مورد طراحی کابین این است که همچنان دکمه های بزرگ را در لندکروز می بینیم.

کابین تویوتا لندکروزر اتاق 300

این یعنی تویوتا با وجود پیشرفت تکنولوژی همچنان به استفاده از دکمه های بزرگ با تعداد زیاد پایبند است و از این نظر لندکروز با دیگر رقیبان این رده تفاوت بسیار دارد. اتاق ۳۰۰ یک شاسی بلند بزرگ و ۷ نفره است و ترکیب ۲-۳-۲ را در این خودرو داریم. البته که میزان فضای پا برای ردیف سوم چندان زیاد نیست اما در مقایسه با کراس اوور های هفت نفره بسیار کاربردی تر است. نکته مهم دیگر این است که تهویه اتوماتیک را برای ردیف عقب داریم که سواری را برای سرنشینان عقب بسیار رضایت بخش تر می کند. باقی امکانات ایمنی و آپشن های این تیپ از لندکروزر سری ۳۰۰ را می توانید در جدول مشخصات فنی مطالعه کنید.

امکانات رفاهی تویوتا لندکروزر اتاق 300

امکانات رفاهی و ایمنی تویوتا لندکروزر اتاق ۳۰۰ تنفس طبیعی

امکانات ایمنیشش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای - رادار خط خوان - اخطار خروج از خط - ترمز اتوماتیک - سامانه کنترل پایداری الکتریکی - سامانه جلوگیری از واژگونی - سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی
امکانات رفاهیسنسور نور - سنسور باران - ترمز پارک برقی - اتوهلد - نور بالای اتوماتیک - فناوری LED چراغ ها - ۷ صندلی - تهویه اتوماتیک دو کاناله جلو - تهویه اتوماتیک ردیف عقب - شارژر بیسیم تلفن همراه - چراغ شوی - صندلی های برقی جلو - گرمکن و سردکن اتوماتیک صندلی های جلو - پاکسازی هوای کابین - کروز کنترل تطبیقی - رادار تابلو خوان - استارت دکمه ای - قابلیت روشن شدن خودرو از روی ریموت - تنظیمات چند حالته کرال کنترل - تنظیم حالت رانندگی - دوربین عقب - سنسور پارک جلو و عقب

امکانات رفاهی و ایمنی تویوتا لندکروزر اتاق ۳۰۰ توربو

امکانات ایمنی۱۰ کیسه هوای ۱۴ نقطه ای - سامانه کنترل پایداری الکتریکی - سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی - ترمز اضطراری اتوماتیک - رادار خط خوان - رادار نقطه کور
امکانات رفاهیسانروف برقی - درِ صندوق عقب برقی - صندلی های برقی ردیف جلو - تنظیم برقی صندلی های ردیف سوم - تریم داخلی چرم - کروز کنترل تطبیقی - رانندگی خودکار بین خطوط - نمایشگر لمسی - سیستم صوتی حرفه ای - فناوری LED چراغ ها - نور تطبیقی چراغ های جلو - رینگ آلومینیومی - سنسور نور - سنسور باران - تهویه اتوماتیک چهار کاناله اتوماتیک - سردکن و گرمکن اتوماتیک صندلی های جلو و عقب - نمایشگرهای لمسی ردیف دوم - ترمز پارک برقی - اتوهلد - ستون برقی فرمان - شارژر بیسیم تلفن همراه - تنظیم حالت انتقال قدرت به چرخ ها - تانک یو تِرن - تنظیم حالت آفرود - استارت دکمه ای

رقبا و جایگاه بازار

مهم ترین رقبای همرده تویوتا لندکروزر اتاق ۳۰۰ خودروهایی نظیر مرسدس بنز G کلاس، مرسدس بنز GLS، آئودی RS Q8، نیسان پاترول، کادیلاک اسکالید، لندروور دیفندر و رنجروور هستند. البته می توان به این لیست نام خودروهای بیشتری هم اضافه کرد اما بهرحال باید در نظر داشت که لندکروزر یک SUV بزرگ و آفرودی است و از لحاظ قیمت از بعضی جهات اصلا رقیب ندارد. همین باعث شده که با معرفی لندکروزر سری ۳۰۰ تعداد سفارش بالایی برای این خودرو ثبت شود. این تقاضای بالا بهمراه مشکلات عرضه در سال های اخیر، باعث شد تا عملا اختلاف قیمت بازار با کارخانه این شاسی بلند بسیار زیاد شود و خرید لندکروزر جدید در هر بازار امری مشکل تلقی شود.

رقبای تویوتا لندکروزر اتاق 300

مشخصات فنی تویوتا لندکروزر اتاق ۳۰۰

در این نسل لندکروزر از پیشرانه ۳.۵ لیتری توربو و ۴ لیتری شش سیلندر تنفس طبیعی استفاده می شود و تیپ GX-R با پیشرانه تنفس طبیعی در بازارها حضور دارد. قدرت این خودرو ۲۷۱ اسب بخار و ۳۷۵ نیوتن متر است و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت به چرخ های جلو و عقب دارد. در تیپ ۳۴۴۵ سی سی توربوشارژر قدرت ۴۰۹ اسب بخار را با گشتاور ۶۵۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک در این تیپ استفاده می شود.

ویژگی های فنی نسخه تنفس طبیعی

برندتویوتا
مدللندکروزر اتاق ۳۰۰
کلاس بدنهشاسی بلند
سال تولید۲۰۲۲
حجم موتور۳۹۵۶ سی سی
تعداد سیلندر۶
تعداد سوپاپ۲۴
فناوری موتورتنفس طبیعی
قدرت۲۷۱ اسب بخار
گشتاور۳۸۵ نیوتن متر
شتاب ۰ تا ۱۰۰۱۱ ثانیه
حداکثر سرعت۱۸۰ کیلومتر بر ساعت
گیربکس۶ سرعته اتوماتیک AT
انتقال قدرتدو دیفرانسیل
تعلیق جلودابل ویشبون
تعلیق عقبمولتی لینک
طول۴۹۸۵ میلی متر
عرض۱۹۹۰ میلی متر
ارتفاع۱۹۴۵ میلی متر
فاصله محوری۲۸۵۰ میلی متر
وزن۲۳۵۰ کیلوگرم
حجم باک۱۱۰ لیتر
مصرف سوخت۱۰.۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر
ابعاد رینگ و لاستیک۲۶۵/55R20
برند نشان مادرتویوتا
کشور سازندهژاپن

ویژگی های فنی نسخه توربو

برندتویوتا
مدللندکروزر اتاق ۳۰۰ توربو
کلاس بدنهشاسی بلند
سال تولید۲۰۲۲
حجم موتور۳۴۴۴ سی سی
تعداد سیلندر۶
تعداد سوپاپ۲۴
فناوری موتورتوربوشارژر TGDi
قدرت۴۱۵ اسب بخار
گشتاور۶۵۰ نیوتن متر
شتاب ۰ تا ۱۰۰۷ ثانیه
حداکثر سرعت۲۰۰ کیلومتر در ساعت
گیربکس۱۰ دنده اتوماتیک AT
انتقال قدرتدو دیفرانسیل
تعلیق جلودابل ویشبون
تعلیق عقبمولتی لینک
طول۴۹۸۵ میلی متر
عرض۱۹۹۰ میلی متر
ارتفاع۱۹۴۵ میلی متر
فاصله محوری۲۸۵۰ میلی متر
وزن۲۳۵۰ کیلوگرم
حجم باک۸۰ لیتر
مصرف سوخت۱۰.۳ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر
ابعاد رینگ و لاستیک۲۶۵/55R20
برند نشان مادرتویوتا
کشور سازندهژاپن

مزایا و معایب تویوتا لندکروزر تنفس طبیعی

مزایاکیفیت ساخت بالا - ایمنی خوب - قابلیت حرکتی مناسب - کابین ساکت - ترمزهای قوی - امکانات رفاهی مناسب - سواری نرم - فضای کابین بزرگ
معایبحرکت های عرضی زیاد - پایداری نه چندان عالی در شرایط اضطراری - مصرف سوخت بالا در نسخه تنفس طبیعی - شتاب معمولی در نسخه تنفس طبیعی - قیمت بالاتر از رقبا به دلیل استقبال زیاد در بازارهای مختلف

مزایا و معایب تویوتا لندکروزر توربو

مزایاشتاب خوب - سواری نرم - متریال با کیفیت کابین - امکانات رفاهی و ایمنی مناسب - توان حرکتی خوب
معایبقیمت بالاتر از رقبا - پیچیدگی فنی نسبت به نسل قبل

آلبوم تصاویر تویوتا لندکروزر اتاق ۳۰۰

سوالات متداول

لندکروزر اتاق ۳۰۰ چه مشخصات فنی ای دارد؟

در این نسل لندکروزر از پیشرانه ۳.۵ لیتری توربو و ۴ لیتری شش سیلندر تنفس طبیعی استفاده می شود و تیپ GX-R با پیشرانه تنفس طبیعی در بازارها حضور دارد. قدرت این خودرو ۲۷۱ اسب بخار و ۳۷۵ نیوتن متر است و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت به چرخ های جلو و عقب دارد. در تیپ ۳۴۴۵ سی سی توربوشارژر قدرت ۴۰۹ اسب بخار را با گشتاور ۶۵۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک در این تیپ استفاده می شود.

لندکروزر اتاق ۳۰۰ در نسخه GX-R چه امکانات ایمنی ای دارد؟

لندکروزر اتاق ۳۰۰ در نسخه GX-R به امکانات ایمنی ای نظیر شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، رادار خط خوان، اخطار خروج از خط، ترمز اتوماتیک، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه جلوگیری از واژگونی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی مجهز است.

لندکروزر اتاق ۳۰۰ در نسخه GX-R چه امکانات رفاهی ای دارد؟

لندکروزر اتاق ۳۰۰ در نسخه GX-R به امکانات رفاهی ای نظیر سنسور نور، سنسور باران، ترمز پارک برقی، اتوهلد، نور بالای اتوماتیک، فناوری LED چراغ ها، ۷ صندلی، تهویه اتوماتیک دو کاناله جلو، تهویه اتوماتیک ردیف عقب، شارژر بیسیم تلفن همراه، چراغ شوی، صندلی های برقی جلو، گرمکن و سردکن اتوماتیک صندلی های جلو، پاکسازی هوای کابین، کروز کنترل تطبیقی، رادار تابلو خوان، استارت دکمه ای، قابلیت روشن شدن خودرو از روی ریموت، تنظیمات چند حالته کرال کنترل، تنظیم حالت رانندگی، دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب مجهز است.

ویدیو های پیشنهادی

۱۴ Responses to “تویوتا لندکروزر اتاق ۳۰۰ ؛ ویدیو تست و بررسی + مشخصات فنی”

  1. محمد گفت:

    ولی هرچی هم تعریف کنی هیچی ۲۰۶ نمیشه

    ۱۳
    ۳۳
    • بابک گفت:

      یادتونه شعار گوشی های ایرانی که حدود ۱۰ – ۱۵ سال پیش تولید میکردن چی بود؟
      به راحتی از جیب در میاد!!!
      الان گوشی های جدید اصلاً نمیرن تو جیب که بخوان در بیان !!!!
      خوب مشخصه دیگه ۲۰۶ هم این برتری رو نسبت به لندکروز داره که جمع و جوره دیگه!!!!
      یکی حساب کنه با پول این لندکروز چنتا ۲۰۶ میدن!؟ اینم برتری ۲۰۶ هست!!!
      دیگه چی بگم؟ هر دوشون هم که ۴ چرخه!!!!
      شما چرا متوجه نمیشین که ۲۰۶ اگه بهتر نباشه کمی هم از لندکروز نداره آخه دیگه چقدر باید توضیح داده شه !!!!!

      ۹
      ۱۳
  2. علی گفت:

    خداییش این دو تارو کنار هم بزارید آدم عاقل میره ۲۰۶ رو میگیره دیگه

    ۱۷
    ۴
  3. سعید گفت:

    تمام فیلم یک طرف اخر فیلم عقل سلیم یک طرف حالی که از مجری کردم از خود ماشین تویوتا نکردم دمتگرم خوب توضیحح دادی

    ۲۰
    ۱
  4. افشار گفت:

    تاوقتی صف خرید خودرو هست،بهتر که عمرن ،ولی بدتر و بدتر و بدتر میشه

    ۱
    ۴
  5. فرهاد گفت:

    آقا حسین یه چیز دیگه است… حسین جان فقط اونجایی که میگی روشن این از خاموش این یکی بی صداتره

    ۷
    ۰
  6. محمدرضا گفت:

    خسته نباشید تیم آخرین خودرو و آقای دلاور عزیز،یکی از کامل ترین بررسی هایی بود که توی ایران انجام شده روی اتاق ۳۰۰ ممنونم واقعا

    ۶
    ۰
  7. علیرضا گفت:

    سلام و خداقوت
    آقای دلاور چرا از اسب بخار اومدی بیرون؟
    لطفا جواب دهید.
    بدون شما اسب بخار دیگه حال نمیده

    ۱۰
    ۰
  8. احمد گفت:

    ما باد تاوان یک سری دلال و مافیای خودرو رو بدیم پول لندکروز بدیم اشغال چینی مثل دایون سوار شیم خرابم بشه هیچی ش تو بازار نیست

    ۴
    ۰
  9. محمود گفت:

    با این وضعیت ما پول لند کروز رو میدیم آت و اشغالی مثل دایون و کلوت سوار میشیم تازه اگه جاییش صدا نده

    ۲
    ۰
  10. علی گفت:

    به نظر من این یک نوع کلاهبرداری و دزدی از جیب این ملت بدبخت هست.که دنا پلاس اتومات ثبت نام کردیم ولی به اجبار با دریافت ۱۵۰ میلیون پول اضافی مارک آپشنال که هیچی اضافه نشده تحویل میدن.واقعا تو مملکت اسلامی این یه نوع دزدی آشکار هست که متاسفانه هیچ کس هم پاسخگو نیست.

    ۵
    ۰
  11. حمیدخان گفت:

    داداش چی روباچی مقایسه میکنبد،هرچندبه میرسلیم نماینده فاسدمجلس طعنه ومتلک مبزنی که خودش لندکروزسواره ولعنت به همشون که ملت ازهمه چیزانداختن ولی برای خودشون خوبه ولی برای ملت اخه و..
    من فقط سربازبودم توارتش سال۱۳۷۲که راننده تویوتالندکروزوانت باموتورF3بودم ودوسال زیرپام بودوواقعا”ازسواریش لذت بردم،بی صدا ونرم ومخصوصا”صدای گیربکسش اینقذرنرم وروان بود،ازرانندگی خسته نمیشدم،واقعاتویوتا،توبرندها،تکه واقعا”❤️

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X