%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
شاهین GL
۱,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
فوتون تونلند G7
۳,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
ری را
۱,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
کی ام سی T9
۳,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
بک X3 پرو
۱,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
کوییک S
۷۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
اطلس GL
۸۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
اطلس G
۸۹۲,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
رانا پلاس
۹۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ساینا S
۷۳۸,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۲,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
آریسان ۲
۷۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
سورن پلاس - XU7P
۹۸۹,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
شاهین اتوماتیک
۱,۳۶۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
شاهین GL
۱,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۶۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۹
فوتون تونلند G7
۳,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۷
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵
ری را
۱,۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۵
کی ام سی T9
۳,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
بک X3 پرو
۱,۷۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
کوییک S
۷۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
اطلس GL
۸۳۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۳
کی ام سی J7
۲,۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
اطلس G
۸۹۲,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۴۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۱
رانا پلاس
۹۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۹
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
ساینا S
۷۳۸,۰۰۰,۰۰۰
هایما ۸S
۲,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۱
آریسان ۲
۷۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
سورن پلاس - XU7P
۹۸۹,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰

جذاب مثل ترایمف Thruxton R سفارش شرکت A&J Cycles ترکیب ناب گذشته و آینده

منتشر شده در 26 دی 1403 ساعت 11:00
نویسنده سعید علیپور
ترایمف Thruxton R

شرکت A&J Cycles که در نزدیکی شهر نیویورک واقع شده، در ساخت پروژه‌های سفارشی و قطعه‌سازی موتورسیکلت از تبحر بالایی برخوردار است. از بین برند های مختلف، این شرکت علاقه ویژه‌ای به ترایمف (Triumph) دارد و محصولات آن سهم قابل توجهی از پروژه‌ها را تشکیل می‌دهند. در یکی از جذاب‌ترین پروژه‌های اخیر، این شرکت به سراغ یک دستگاه Thruxton R مدل ۲۰۱۷ رفته و آن را در بخش‌های مختلف ارتقا داده است. این موتورسیکلت حالا با طراحی اصطلاحاً نئو-رترو جذابیت فوق‌العاده زیادی پیدا کرده، طوری که می‌توان آن را یک شاهکار دانست.

تغییرات ساختاری؛ آغاز یک بازآفرینی

شرکت A&J Cycles در گام نخست تمامی قطعات موتورسیکلت ترایمف Thruxton R را باز کرده؛ پس از دسترسی به همه قسمت‌ها، مراحل بازسازی و ارتقا شروع شده است. همانطور که در تصاویر می‌توانید مشاهده نمایید، فریم عقب به یک ساختار گرد با نورپردازی LED یکپارچه تبدیل گشته و تمام سیستم‌های الکترونیکی در یک سینی دست‌ساز قرار گرفته‌اند. پایه‌های میانی نیز به محل نصب یک صفحه فلزی بزرگ تبدیل شده که علاوه بر جلوگیری از نفوذ آلودگی به سیستم تنفس موتور، جایگاه مناسبی برای پلاک فراهم می‌کند.

تغییرات ترایمف Thruxton R

صندلی جدید با استفاده از یک پایه سفارشی ساخته شده؛ این صندلی با زینی برگرفته از زین موتورهای اسکرامبلر و روکش دست‌دوز تکمیل شده است. شرکت A&J Cycles مخزن سوخت اصلی را حفظ کرده، اما با حذف رنگ اصلی، یک لایه شفاف را روی فلز خام اضافه نموده است.

ترایمف Thruxton R سفارشی شرکت A&J Cycles

بهبود عملکرد فنی ترایمف Thruxton R

موتور دو سیلندر موازی این موتورسیکلت با فیلترهای هوای پرفشار سفارشی، درپوش‌های موتور Motone و سیستم اگزوز BAAK بهینه‌سازی شده است. باتری اکنون زیر موتور قرار دارد و با یک محافظ مخصوص پوشانده؛ مهندسان برای هماهنگی با تغییرات ECU را نیز مجدداً تنظیم کرده‌اند.

بهبود عملکرد ترایمف Thruxton R

در سیستم تعلیق، کمک‌فنرهای برند Ohlins با مخزن جداگانه در عقب نصب شده‌اند و یک ضربه‌گیر فرمان حرفه‌ای از همین برند در جلو وظیفه کنترل ضربات را بر عهده دارد. رینگ‌های سبک وزن Kineo با لاستیک‌های پیرلی دیابلو روسو III احاطه شده‌اند، این لاستیک‌ها چسبندگی و پایداری بیشتری را برای ترایمف Thruxton R فراهم می‌کنند.

جزئیات ترایمف Thruxton R

طراحی ارگونومیک و جزئیات جذاب

چراغ جلوی استاندارد جای خود را به چراغ‌ LED از برند Motodemic داده‌؛ این چراغ‌ روی پایه‌های جدید سوار شده و از نظر میزان روشنایی و گستره دید عملکرد خیلی بهتری دارد. بسیاری از قطعات از جمله قاب، رینگ‌ها و درپوش‌های موتور با رنگ مشکی پوشانده شده‌اند. نتیجه نهایی، موتورسیکلتی ۱۶ کیلوگرم سبک‌تر نسبت به مدل اصلی و ۱۰ اسب بخار قدرت بیشتر می‌باشد.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X