شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰

کیت ZF برای برقی‌ سازی هر نوع دوچرخه معرفی شد

منتشر شده در 20 تیر 1403 ساعت 11:00
نویسنده سعید علیپور
کیت ZF برای برقی‌سازی

زد اف (ZF) یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه مهندسی و ساخت قطعه برای صنایع مختلف است. این شرکت در صنعت خودرو بیشتر با گیربکس‌های پیشرفته شناخته می‌شود، اما در زمینه‌های دیگری مثل پیشرانه، شاسی، قطعات الکترونیکی، سامانه‌های ایمنی و لوازم جانبی نیز فعالیت می‌کند. در کنار صنعت خودرو، زد اف در سایر حوزه‌ها نیز به نوآوری و ارائه راهکارهای نوین می‌پردازد. یکی از جدیدترین نوآوری‌های غیر خودرویی این شرکت کیتی است که برای برقی‌ سازی دوچرخه‌ها کاربرد دارد.

کیت جالب زد اف شامل موتور، باتری، واحد کنترلی و اپلیکیشن مخصوص می‌شود. هسته اصلی قوای محرکه این کیت را ماژولی به نام CentriX تشکیل می‌دهد. این ماژول در حقیقت یک موتور الکتریکی و مجموعه‌ای از چرخ دنده‌های تعبیه شده درون یک محفظه استوانه شکل را در بر می‌گیرد. به گفته زد اف، برای نصب این ماژول به فضایی با ۸۸ میلیمتر قطر و ۱۱۸ میلیمتر عرض نیاز است.

کیت برقی سازی ZF

عرضه کیت زد اف در دو نسخه

ماژول CentriX در دو نسخه ۹۰ و ۷۵ عرضه می‌شود. در نسخه ۹۰ موتور موجود توانایی تولید حداکثر ۶۰۰ وات قدرت و ۹۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. این ماژول برای دوچرخه‌های کوهستان  و مدل‌های مخصوص آفرود توسعه یافته است. موتور به کار رفته در نسخه ۷۵، می‌تواند ۴۵۰ وات قدرت و ۷۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند و بیشتر مناسب دوچرخه‌های شهری است.

برقی سازی دوچرخه

آنطور که زد اف اعلام کرده، کیت برقی‌سازی این شرکت ۴۸ ولتی بوده و می‌تواند به طور مداوم ۲۵۰ وات قدرت را در اختیار دوچرخه سوار قرار دهد. در این کیت وظیفه تامین انرژی به باتری ۵۰۴ یا ۷۵۶ وات ساعتی محول می‌شود. طبق انتظار باتری جداشدنی بوده و در داخل خانه قابل شارژ است. میزان شارژ باتری از طریق واحد کنترلی به دوچرخه سوار نمایش داده می‌شود. این واحد روی تنه و نزدیک فرمان قرار می‌گیرد. بد نیست اشاره کنیم که کیت زد اف در مجموع ۲.۵ کیلوگرم وزن دارد.

کیت ZF

از دید آقای دانیل هارتر، مدیر بخش حمل و نقل کوتاه گروه زد اف، کیت ابداعی این شرکت به سازندگان انواع دوچرخه‌ها اجازه می‌دهد به راحتی محصولات خود را برقی کنند. با توجه به اعتبار زد اف، به فاصله کمی از زمان معرفی، اولین مشتری برای این کیت پیدا شده و شرکت دوچرخه سازی ریمون (Raymon) اعلام کرده سال آینده مدل «تاروک» را به کیت مذکور مجهز می‌کند.

معرفی کیت ZF
ویدیو های پیشنهادی
  1. مهدی گفت:

    سرعت این کیت ZF چقدره شتابش مثلا ۰تا ۶۰ چند ثانیه است ؟
    قیمتش چقدره؟

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X