%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰

بنلی TRK 552X معرفی شد ؛ موتورسیکلتی همه جا رو با مشخصاتی جذاب

منتشر شده در 19 خرداد 1403 ساعت 11:00
نویسنده سعید علیپور
بنلی TRK 552X

موتورسیکلت بنلی TRK 502X از سال ۲۰۱۷ روی خطوط تولید قرار دارد. در طول این مدت رقبای جدید زیادی ظهور کرده و محصول بنلی نمی‌ تواند مثل سابق نظر مثبت مشتریان را به سمت خود جلب کند. به همین خاطر کمپانی اصالتاً ایتالیایی دست به کار شده و نسخه جدید این مدل را با نام TRK 552X طراحی و تولید کرده است.

برای افزایش قدرت رقابت پذیری، بنلی هم در بخش طراحی و هم در بخش فنی دست به تغییراتی زده است. مدل جدید TRK 552X به جای چراغ‌ هالوژنی، از چراغ‌ های دوگانه LED بهره می‌ برد. به دلیل استفاده از دماغه و شیشه بزرگ تر، این مدل جدید چهره خشن‌ تری پیدا کرده است. باک هم نسبت به قبل اندازه حجیم تری دارد.

موتور سیکلت بنلی TRK 552X

در بنلی TRK 552X نشان دهنده‌ های آنالوگ جای خود را به یک نمایشگر تماماً رنگی TFT داده اند تا این موتور سیکلت جدید مشابه رقبای خود باشد. این نمایشگر امکان یکپارچه شدن با تلفن همراه را دارد و می تواند میزان فشار باد تایرها را نشان دهد.

موتور بنلی TRK 552X

نیروی لازم برای جابجایی بنلی TRK 552X توسط موتور ۵۵۰ سی سی تامین می‌ شود. این موتور توانایی تولید ۶۰ اسب بخار قدرت و ۵۵ نیوتن متر گشتاور را دارد. در زمینه فناوری، بنلی تغییرات زیادی نداده و فقط ترمز ضد قفل دو کاناله به TRK 552X اضافه شده است. این موتورسیکلت همه جارو روی رینگ‌های ۱۷ و ۱۹ پره سوار شده و تایرهای آن ساخت شرکت آلمانی متزلر هستند.

بنلی جدید

انتظار می رود پس از عرضه در چین، این موتورسیلکت راهی سایر بازارهای بین المللی شود. در رابطه با قیمت فعلاً حرفی به میان نیامده است. ناگفته نماند بنلی (Beneli) در سال ۱۹۱۱ در ایتالیا شروع به کار کرده، اما مالکیت آن از سال  ۲۰۰۵ در اختیار چینی ها قرار دارد. این برند توسط یکی از زیرمجموعه های گروه جیلی خریداری شده است. ناگفته نماند برخی از محصولات بنلی در ایران نیز حضور دارند.

ویدیو های پیشنهادی
  1. شربیانی گفت:

    سلام
    حرف کیفیت و ایمنی و زیبایی را همیشه و همه جا Benelli جنرال 🇩🇪🇪🇺🏁 میزد و میزنه …
    محبوبیت محصولات Benelli آلمان و اروپایی جنرال جهانی دیر شروع کرد اما از خود ایتالیا پیشی گرفت ….

    ۵
    ۰
  2. محمد تاروردی گفت:

    سلام بنلی واقعا زیبای تو دل برو وباشرایط مد روز چه ازلحاظ ظاهری وحتی فنی باتکنولوژی روز تولید میشود
    اما متاسفانه بسیاری از جوانان هنوز شرایط نگهداری از موتور رو زیاد آشنایی ندارندوفقط سواری میگیرند که درنتیجه هرموتوری که باشد زود ازبین میرود خلاصه اینکه بنده بنلی خریدم وبی نهایت راضی هستم وازشرکت نیکران موتور تشکرمیکنم بابت صداقتی که در تولید وعرضه وخدمات بنلی دارد. باسپاس محمدتاروردی

    ۳
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X