رویال انفیلد Guerrilla 450 معرفی شد ؛ موتورسیکلتی جذاب با قیمت ۱۶۵ میلیون تومان

شرکت هندی رویال انفیلد که در زمینه ساخت انواع موتورسیکلت فعالیت میکند، پس از یک کمپین تبلیغاتی گسترده از یک محصول جدید رونمایی کرد. این موتورسیکلت Guerrilla 450 نام دارد و با قیمتی بین ۲۳۹ الی ۲۵۴ هزار روپیه عرضه میشود. با نرخ روز ارز این ارقام معادل تقریباً ۱۶۵ و ۱۷۵ میلیون تومان هستند.
مشخصات فنی رویال انفیلد Guerrilla 450
نیروبخش رویال انفیلد Guerrilla 450 موتوری به حجم ۴۵۲ سی سی است. این موتور که با نام شرپا ۴۵۰ شناخته میشود، در مدل هیمالیا نیز مورد استفاده قرار گرفته است. در Guerrilla 450 این موتور توانایی تولید ۴۰ اسب بخار قدرت در دور ۸۰۰۰ و ۴۰ نیوتن متر گشتاور در دور ۵۵۰۰ را دارد. به گفته رویال انفیلد، برای هماهنگی با ویژگیهای Guerrilla 450 تنظیمات خاصی در موتور اعمال شده است.

شاسی Guerrilla 450 به شاسی موتورسیکلت هیمالیا شباهت زیادی دارد. در این مدل جدید هم موتور بخشی از اجزای تحت فشار شاسی به شمار میرود. وظیفه متوقف کردن این موتورسیکلت به ترمزهای دیسکی در هر دو محور سپرده شده است. دیسکهای به کار رفته در جلو و عقب به ترتیب ۳۱۰ و ۲۷۰ میلیمتری هستند. برای مقایسه، دیسک جلوی Guerrilla 450 نسبت به دیسک جلوی هیمالیا ۱۰ میلیمتر قطر کمتری دارد. خوشبختانه این موتورسیکلت از سیستم ترمز ABS دو کاناله بهره میبرد.

محصول جدید رویال انفیلد ۱۸۵ کیلوگرم وزن دارد. این رقم نسبت به وزن مدل هیمالیا ۱۱ کیلوگرم سبکتر است. استفاده از باک ۱۱ لیتری و رینگهای کوچکتر ۱۷ اینچی به همراه تایرهای تیوبلس باعث شده Guerrilla 450 از مدل هیمالیا سبکتر باشد. در حالت استاندارد این موتورسیکلت با تایرهایی به ابعاد ۱۲۰/۷۰ از برند CEAT به مشتریان تحویل داده میشود. با چنین ابعادی Guerrilla 450 در بین تمامی موتورسیکلتهای ساخت هند، پهنترین تایرها را دارد.

رویال انفیلد Guerrilla 450 در سه نسخه آنالوگ، دَش و فلش عرضه میشود. در نسخه آنالوگ همانطور که قابل حدس است، از نشانگرهای آنالوگ استفاده شده؛ در دو نسخه دیگر، یک نمایشگر دیجیتال اطلاعات لازم را در اختیار راکب قرار میدهد. این نسخهها از لحاظ قابلیتهای ارتباطی هم در سطح بالاتری هستند. به منظور ایجاد تمایز بین ۳ نسخه مختلف، هر کدام از آنها ترکیب رنگ اختصاصی خود را دارند.

در ابتدا نیز اشاره کردیم که مدل پایه یا همان نسخه آنالوگ ۲۳۹ هزار روپیه (معادل حدوداً ۱۶۵ میلیون تومان) قیمت گذاری شده؛ نسخه میان رده دش ۲۴۹ هزار روپیه (معادل ۱۷۰ میلیون تومان) ارزش دارد. برای خرید نسخه پرچمدار فلش هم باید ۲۵۴۰۰۰ روپیه یا ۱۷۵ میلیون تومان پرداخت کرد.

از رقبای رویال انفیلد Guerrilla 450 باید به ترایومف اسپید ۴۰۰، هوندا CB300R و هوسکوارنا Svartpilen 401 اشاره کنیم. این موتورسیکلتها به ترتیب ۲۳۴، ۲۴۰ و ۲۹۲ هزار روپیه قیمت دارند.











رویال اینفیلد یه شرکت انگلیسی هست که چندین سال پیش یه موتور ساخت با همین اسم در حجم پونصد سیسی این موتور یه آشغال به تمام معناس انگلیسیش که اشغال بود این که هندیه دیگه خدا به داد آدم برسه گول بلاگر ها و مافیا موتور رو نخورید این موتورو بخرید صاحب اول آخرش فقط خودتونید
بنلی ۱۸۰بهتره
درود
از کدام شرکت باید سفارش داد واینکه توی شیراز نمایندگی داره
داداش اینا آشغاله اگرم خوب باشه احتمال داره که قطعاتش نباشه،،پسر و دخترای مسئولین خودشون اونور میرن و عشق و حال ، فقط خدا پیغمبر کردنشون واسه ما تو ایرانه ،،متقلب بودن تو ریششونه
آقا اینو از سر خودتون بیرون کنید. تا زمانی که سرمایه ملی این کشور صرف تویوتا های دو کابین برای غزه و موشک و غذا برای مردم غزه صرف میشه این امر غیر ممکنه که ملت ایران سوار متور و ماشین خوب بشوند. زمانی که مردم کادیلاک و بنز رو آتیش میزدن فکر این روزها نمیکردن. اصلأ فکر نمیکردن یک روزی ایرانی پای مرغ بخوره.
تو غزه ملت نون ندارن بخورن، تویوتا دوکابین؟!
یه گذرگاه رفح هست که اونم دیروز صهیونیستا زدن ترکوندنش
دوست عزیز بد نیست یه وقتایی بجای بالا پایین کردن اینستات، تو گوگلم یه سرچایی داشته باشی
تو گوگل هم سرچ کردم حقوق کارگر فلسطینی ماهی ۲۵۰۰دلار در ماه هست .در صورتی که حقوق کارگر ایرانی ۱۲میلیون🤔
گزارش شفقنا به نقل از العربی الجدید
ببین دوست گرامی بنظرم یا وجدانت جلوی خودت بزار و کامنت بزار یا اینکه مجبور نیستی دروغ بگی که عاقبت همه مرگه…دوست گرامی درسته تو مملکت ما تورم شدیده و حتی تهیه لوازم اولیه زندگی هم سخت شده و همه چی گرونه ولی نباید دلیل بشه که دروغ بگیم…شما میدونی که یه کارگر ساده فلسطینی باید ۱۵ الی ۲۵ کیلومتر طی کنه تا کار تو مناطق اسرائیلی پیدا کنه و دستمزدش معمولا ۲ دلار هست و اونایی که کار تخصصی انجام میدن ۶ دلار میگیرن که ردیف دوم اندازه کارگرهای تایلندی هم بهشون نمیدن…کارگر تایلندی از ۱۱ دلار الی ۱۸ دلار میگیرن این واقعیته چون چندین مستند خارجی خودم شخصا دیدم رسانه های معتبری که نه ایرانیه و نه اسلامی بلکه سی ان ان و بلومبرگ و…
شماهم نمی خواد فکر گذر گاه فلان غزه باشی وقتی ایران به اندازه بودجه یکسالش برای حماس هزینه می کنه. بودجه ۸۰ میلیون برای ۳ میلیون
یه نکاهی به سر چهار راهها بکن یه نگاهی به همسایه هات بکن. البته شما احتمالا اون بالاهایی. ببا بیرون از خونه و به حاشیه شهر سر بزن. خیلی حاشیه هم نه. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
واقعاامیدوارم ازاین متورسیکلت وارد نشه که البته بخاطرحجم موتورظاهریش بعیده مجاز باشه وگرنه هم مسئولین اگرمیخوان جبران مافات کنندوبه جوانان امروزمشقات قشرجوان گذشته رو تحمیل نکنندو اجازه ی لذت ازسواری متورهای نیمه سنگین روبدن لطف کنن ازبرندهایی مثل سوزوکی واردکنند چون الان من یک سوزوکی ۱۰۰۰مدل ۱۳۵۵ دارم وضمن اینکه خیلی خوب کارمیکنه واسه تعمیراتش هرگزمشکل قطعه نمیخورم پیسنون پراید،رنوهرچیزی رومیشه براش سرهم کرد
در زمانی که ایران خودرو داشته ماشینها را بیرون میکرده خودروسازیهای کشورهای دیگه ه فکر ساختن خودروی ایدهآل با قیمت مناسب برای کشورهای دیگه بودند و ایران خودرو مبالغ ماشینها را بالا برده و فشار روی مردم رو زیادتر کرده هر گرونی که میبینید میگن چرا ماشین فلان قطع شده وقتی ماشین فلان قطع شد باید بقیه اجناسم بره بالا کی میخواد وزیر صنعت وزیر سمت وزیر فلان وزیر جلوی این گرونی بی سر و سامان و بی صاحاب خودرو رو بگیرن خدا میدونه مگه چه خبره تو یک کشور ایران مثل کشور آلمان خودرو در داخل آلمان خودروی بنز که معمولی طبقه وسط سوار میشن با ۲۰ میلیون تومان پول ایران میشه خرید و داخل ایران ه حتی قابل مقایسه با ماشینهای آلمانی نیست حتی قابل قیاس نیست به ۴۰۰ میلیون ۵۰۰ میلیون الانم که شده یک میلیارد تومان از کجا در میاری این همه نرخ همین تو نرخ میدین همینطور نرخ میدین همین طور نرخ میدین حوصله مردمو دیگه صبر آوردین بس کن دیگه ایران خودرو تمام گرونیها به عهده همین مدیرعامل خودروئه با وزارت سمت وزارت صنعت
هرکسی پول واسه این موتورهای اشتعال هندی بده احمقه من صدوهشتاد گلسکی خریدم عین سگ پشیمونم صفرهم هست تازه آب بندی کردم حاضرم با بیست میلیون ضرر بفروشم هرکسی میخاد یاعلی
دوستان من، منابع و سرمایه های هر کشوری صرف رفاه اون ملت میشه تغذیه خوب، پوشاک خوب، ماشین یا موتورسیکلت خوب و تحصیلات و تفریحات و شغل خوب. زمانی که تمامی منابع و ذخائر کشور ما به ثمن بخس پشت قباله چینی ها و روس ها نوشته شده و مابقیشم سهم سوریه و لبنان و یمین و حماس و حزب الله میشه برای منو و تو ایرانی که صاحبان اصلی این منابع هستیم حاصلی جز فقر و حسرت نخواهد داشت .
چنان قیمت ریالی نوشتی که انگار در ایران همین الان میشه رفت خریدش. مسخره کردید خودتونو؟
با همین پول یه هاچبک میگیرم سوار میشم حالشو میبرم ۳ ماه دیگ پاییزه کی موتور سوار میشه اونم موتورای اشغال الان دو هزارم نمی ارزه
موتور هندی اگه خوب باشه؛من میخام بخرم؟
راهنمای کنید دوستان کارگر ومتاهل عاشق موتور چکارکنم؟ممنون میشم جواب بدین.
داداش گلم هر موتوری میخوای بخری اول برو آمار بگیر ببین قطعات یدکی اون موتور تو بازار هست، قیمتش چه جوره چون هرجور حساب کنی بهترین موتور جهان رو بخری ولی یدکی نداشته باشه مفت نمی ارزه
اون قیمت ۱۶۵ را ضربدر ۶ کن میشه قیمت اینجا
سلام دوستان من نمیدونم موتورهای ژاپنی که همه بااسم هاش اشناهستید مگه تیغ داره روصندلیش که واردکننده هاکشورما میرند یه مشت موتور اشغال واردمیکنند من خودم یه GTOکاواساکی دارم همه این موتور جدیدها رو از دم میخوره تو شتاب
فرهاد جون تو انگار نفست از جای گرم در میاد،،داداش کارگر فلسطینی چه ربطی به ما داره؟؟ حالا که اسرائیل داره اونجارو میزنه ماباید اسیر تورم و کمبود و تحریم بشیم؟؟ وقتی آقا که نه،آشغال زاده ها اونور عشقو حال میکنن منو شما باید ازشون دفاع کنیم؟؟ گفتی همه میمیرن پس دروغ نگیم،،پس اینم بگو از کمبود دارو داریم خفه میشیم،اینم بگو تورم داره خفمون میکنه،اینم بگو اینهمه تحریم باعث شده استفاده کنیم از اجناس بنجل،ماشین بنجل موتور بنجل،وسایل بنجل ،،اگه خارجی هم بخریم قطعاتش نیست،،لطفا دیگه به هیچ عنوان از غزه و ابنان و ج اس لامی دفاع نکن