جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۳
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۳۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
فونیکس آریزو 8
۳,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۴
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۸
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۳
شاهین GL
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۳
اکستریم VX
۶,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۸۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷۷
اطلس GL
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۷۱
کی ام سی X5
۲,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۸
فوتون تونلند G7
۳,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۲
اکستریم LX
۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
شاهین اتوماتیک
۱,۳۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۲۶
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۶۷
آریسان ۲
۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۴
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
کی ام سی T9
۳,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۱۶
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۰۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۸
رانا پلاس
۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲۳
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲
ریسپکت - تیپ 2
۲,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۶۱
مزدا 3
۵,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
کی ام سی J7
۲,۸۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵۲
ری را
۲,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
کوییک S
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۹۵
ساینا S دوگانه سوز
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۶۹
ساینا S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۳۸
اطلس G
۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۳۸
هایما ۸S
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۳
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۴۳۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
فونیکس آریزو 8
۳,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۴
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۸
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۳۳
شاهین GL
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۳
اکستریم VX
۶,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۸۸
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷۷
اطلس GL
۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۷۱
کی ام سی X5
۲,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۸
فوتون تونلند G7
۳,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۲
اکستریم LX
۳,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
شاهین اتوماتیک
۱,۳۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۶.۲۶
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۶۷
آریسان ۲
۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۴
سهند E - اتوماتیک
۱,۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۸
کی ام سی T9
۳,۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۱۶
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۴
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۴
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۰۴
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۹
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۸
رانا پلاس
۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۲۳
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲
ریسپکت - تیپ 2
۲,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۸.۶۱
مزدا 3
۵,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
کی ام سی J7
۲,۸۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵۲
ری را
۲,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
کوییک S
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۴
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۹۵
ساینا S دوگانه سوز
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۶۹
ساینا S
۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۳۸
اطلس G
۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۳۸
هایما ۸S
۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰

هارلی دیویدسون CVO Road Glide RR ؛ هیولایی دو چرخ با قیمت ۱۱۰ هزار دلار!

منتشر شده در 18 اسفند 1403 ساعت 10:00
نویسنده سعید علیپور

هارلی دیویدسون با رونمایی از موتورسیکلت CVO Road Glide RR مدل ۲۰۲۵، طرفداران خود را غافلگیر کرده است. این مدل که در نمایشگاهی در آستین تگزاس معرفی شده، گرگی در لباس میش بوده و ۹۰ درصد از ویژگی‌های یک موتورسیکلت مسابقه‌ای واقعی را دارد! اما در عین حال می‌توان از این موتورسیکلت خاص در خیابان‌ها و مسیرهای عمومی استفاده نمود. آورده جدید هارلی دیویدسون را باید یک شگفتی دانست، زیرا از بزرگ‌ترین پیشرانه تاریخ کمپانی بهره برده و برای خرید آن باید ۱۱۰ هزار دلار کنار گذاشت!

ترکیبی از کربن و آلومینیوم در طراحی بدنه

طراحی هارلی دیویدسون CVO Road Glide RR دقیقاً از مدل‌های مسابقه‌ای الهام گرفته شده است. در نگاه اول، استفاده گسترده از فیبر کربن در سرتاسر بدنه جلب توجه می‌کند. اجزای دماغه، گلگیرها، محفظه‌های جانبی و حتی پایه صندلی همگی از فیبر کربن ساخته شده‌اند. بهره‌گیری از فیبر کربن در کنار قطعات آلومینیومی باعث شده این مدل ۲۲.۷ کیلوگرم سبک‌تر از نسخه استاندارد CVO Road Glide باشد.

چراغ‌های جلو، عقب و دیگر جزئیات برای استفاده در جاده طراحی شده‌اند و برخلاف مدل‌های مسابقه‌ای، این موتورسیکلت دارای چراغ‌های قانونی و یک سیستم صوتی حرفه‌ای از برند راکفورد است.

طراحی هارلی دیویدسون CVO Road Glide RR

مشخصات فنی هارلی دیویدسون CVO Road Glide RR

موتورسیکلت CVO Road Glide RR به بزرگ‌ترین و قوی‌ترین پیشرانه تاریخ هارلی دیویدسون مجهز شده است. این پیشرانه حجمی برابر با ۲.۱۴۷ لیتر دارد و بر اساس داده‌های موجود ۱۵۳ اسب بخار قدرت و ۲۰۳ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. چنین ارقامی برای یک موتورسیکلت فوق‌العاده محسوب می‌شوند.

این قدرت شگفت‌انگیز به لطف استفاده از میل ‌بادامک‌های جدید، سیستم خنک کاری با سیالات، محفظه احتراق CNC شده، منیفولد ورودی آلومینیومی و دریچه گاز ۶۸ میلیمتری به استخراج شده است. همچنین یک اگزوز تیتانیومی از برند معروف Akrapovic نیز برای بهبود عملکرد و کاهش وزن روی این موتورسیکلت نصب شده؛ این اگزوز در تمام ایالت‌های آمریکا قانونی است.

برای مدیریت این قدرت عظیم، هارلی دیویدسون از یک گیربکس شش سرعته استفاده کرده که مستقیماً از تیم مسابقه‌ای این برند قرض گرفته شده است. علاوه بر این، برای افزایش شتاب، چرخ‌دنده عقب کوچک‌تر شده تا عملکرد بهتری در آغاز حرکت ارائه دهد.

همکاری با بهترین‌های سیستم‌ تعلیق و ترمز

سیستم تعلیق این مدل در جلو و عقب از برند Ohlins بوده و به‌طور کامل قابل تنظیم است. در جلو، از دوشاخ مسابقه‌ای ۴۳ میلیمتری Ohlins FGR 253 Hypersport Superbike استفاده شده است. سیستم ترمز نیز توسط برمبو تأمین شده و کالیپرها چهار پیستونه و دو تکه هستند.

در عقب، تعلیق شامل دو کمک ‌فنر Ohlins است که مستقیماً از مدل‌های مسابقه‌ای شاخه King of the Baggers به امانت گرفته شده‌؛ ترمز عقب نیز از برند برمبو بوده و کالیپر چهار پیستونه دارد.

حالت‌های رانندگی و ایمنی پیشرفته

هارلی دیویدسون برای CVO Road Glide RR شش حالت رانندگی مختلف تعریف کرده است تا عملکرد بهینه این هیولای مسابقه‌ای را در شرایط مختلف تضمین کند. همچنین، سیستم‌های ایمنی پیشرفته مانند کنترل کشش، ترمز ABS و کنترل پایداری در این مدل گنجانده شده‌اند تا تجربه‌ای هیجان‌انگیز و در عین حال ایمن ارائه شود.

قیمت و میزان تولید؛ لوکس و انحصاری

با تمام این ویژگی‌ها، تعجبی ندارد که CVO Road Glide RR یکی از گران‌ترین موتورسیکلت‌های تاریخ کمپانی هارلی دیویدسون باشد. قیمت این مدل ۱۱۰ هزار دلار اعلام شده است که آن را به یک موتورسیکلت فوق‌ لوکس و بسیار گران تبدیل می‌کند! علاوه بر این، این مدل در تیراژ به ‌شدت محدود تولید می‌شود و تنها ۱۳۱ دستگاه از آن روی کره خاکی موجود خواهد بود!

قیمت هارلی دیویدسون CVO Road Glide RR

فروش این مدل نیز شرایط خاصی دارد؛ ابتدا نمایندگی‌های برتر هارلی دیویدسون در آمریکا حق انتخاب خواهند داشت. پس از آن، مشتریان باید برای خرید این مدل در قرعه‌کشی شرکت کنند تا در صورت برنده شدن، اجازه خرید آن را داشته باشند.

آیا هارلی دیویدسون CVO Road Glide RR یک انتخاب منطقی است؟

برخی شاید قیمت بالا و تولید محدود این مدل را غیرمنطقی بدانند، اما نباید فراموش کرد که هارلی دیویدسون در حال تغییر مسیر است. این برند آمریکایی که سال‌ها با کاهش فروش مواجه بوده، حالا با مسابقات King of the Baggers توجه نسل جدیدی از موتورسواران را به خود جلب کرده است. مدل CVO Road Glide RR دقیقاً همان محصول هیجان‌انگیزی است که این برند برای بازگشت به دوران اوج خود به آن نیاز دارد.

در جدول زیر می‌توانید مشخصات این موتورسیکلت خاص و متمایز را به صورت خلاصه مشاهده نمایید.

پیشرانهScreamin’ Eagle 131، دو سیلندر V شکل
حجم موتور۲.۱۴۷ سی‌سی (۱۳۱ اینچ مکعب)
قدرت۱۵۳ اسب ‌بخار
گشتاور۲۰۳ نیوتن متر
گیربکسشش سرعته
سیستم اگزوزتیتانیومی Akrapovic
تعلیق جلوOhlins FGR 253 Hypersport Superbike، قابل تنظیم
تعلیق عقبOhlins  دوگانه با مخزن خارجی
ترمز جلوبرمبو GP4-RX، چهار پیستونه دو تکه
ترمز عقببرمبو، چهار پیستونه
وزن۲۲.۷ کیلوگرم سبک‌تر از CVO Road Glide استاندارد
تعداد تولیدفقط ۱۳۱ دستگاه
قیمت۱۱۰ هزار دلار
ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X