%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰

اولین تجربه مشتری نیسان ترا ؛ رضایت صددرصدی!

منتشر شده در 24 آذر 1403 ساعت 15:30
نویسنده آخرین خودرو
اولین تجربه مشتری نیسان ترا ؛ رضایت صددرصدی!

علی جلالی، یکی از نخستین مالکان نیسان ترا در ایران  پس از حضور برای اولین سرویس دوره‌ای (۱۰۰۰ کیلومتر) در دفتر مرکزی پرشیا خودرو، تجربه رانندگی هیجان‌انگیز خود با این خودرو را با ما به اشتراک گذاشتند. ایشان که پیش از این، قصد خرید یک خودروی کراس‌ اوور شهری را داشتند، با توصیه دوستان نیسان ترا را انتخاب کردند و به جای خودرو هوندا وزل، این شاسی‌بلند قدرتمند و آفرودی را خریداری کردند.

یکی از نکات برجسته‌ای که این مالک نیسان ترا به آن اشاره کردند، شتاب اولیه و ثانویه بسیار خوب خودرو، در حد یک خودرو سدان اسپورت بود که به گفته ایشان، امکان سبقت‌گیری آسان در گردنه‌ها را فراهم کرده است. همچنین، سیستم تعلیق نرم و راحت نیسان ترا، لذت سواری را برای تمامی سرنشینان، حتی در مسیرهای ناهموار و جاده‌های میان‌بر، به ارمغان آورده است. به گفته ایشان هندلینگ بسیار خوب خودرو در پیچ‌ها و دست‌اندازها، حتی در سرعت‌های بالا، از دیگر مزایای نیسان ترا است که به لطف سیستم تعلیق خوب آن حاصل شده است.

در خصوص تجربه کیفی خودرو نیسان ترا، در طول سفر ۹۰۰ کیلومتری، ایشان هیچ‌گونه ایرادی در خودرو مشاهده نکردند و از عملکرد بی‌نقص آن بسیار راضی بودند. فضای داخلی جادار نیسان ترا نیز از دیگر نکات مثبت آن است که به گفته ایشان، راحتی سرنشینان ردیف عقب را نیز تضمین می‌کند.

بنا به اظهارات این مالک نیسان ترا، ایشان به دلیل علاقه به آفرود و تجربه‌های قبلی خود در این زمینه، این خودرو را انتخاب کرده است. ایشان به قابلیت‌های آفرودی خودرو، از جمله سیستم چهارچرخ محرک، ارتفاع مناسب از زمین و زاویه‌های مناسب ورود و خروج، اشاره کرد و افزود ترا مجموعه ای از مشخصات لازم را جهت کاربری آفرودی در خود دارد.

ایشان، نیسان ترا را از نمایندگی پرشیا پریمیوم خریداری کرده و طبق اطلاعیه‌ای که در زمان تحویل خودرو دریافت کرده بودند، برای سرویس دوره‌ای به دفتر مرکزی پرشیا خودرو مراجعه نمودند. ایشان همچنین از نحوه خدمت رسانی، برخورد پرسنل نمایندگی و خدمات پس از فروش گروه پرشیا موبیلیتی (پرشیا خودرو) نیز ابراز رضایت کردند.

وی که پیش از این تجربه رانندگی با خودروهایی مانند رنو تالیسمان و BMW سری ۵ را داشته‌اند، از سواری نرم و راحت نیسان ترا بسیار راضی هستند و آن را خودرویی ایده‌آل برای سفرهای طولانی بین شهری و همچنین آفرود می‌دانند.

لازم به ذکر است این مالک تنها هفت روز پس از تحویل خودرو، سفری ۹۰۰ کیلومتری از تهران تا آستارا را آغاز نموده و پس از بازگشت، برای سرویس دوره‌ای ۱۰۰۰ کیلومتری به دفتر مرکزی پرشیا خودرو مراجعه کردند. ایشان همچنین قصد دارند پس از انجام سرویس دوره ای، سفری به یزد داشته باشند تا توانایی‌های آفرود نیسان ترا به عنوان یک SUV شاسی مستقل را در کویر محک بزنند.

ویدیو های پیشنهادی
  1. سروش گفت:

    کسانی که توسط پرشیا خودرو و نمایندگی هویک و امید ارکای فرزانگان مورد کلاهبرداری واقع شده اند شکایت خود را در شعبه ۸۱ دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی شهید صدر تهران مطرح تا پرونده به صورت عمومی بررسی و احقاق حق شود و بنده هم شکایت کردم و حق خودتون کوتاه نیاید

    ۰
    ۰
  2. سروش گفت:

    کسانی که توسط پرشیا خودرو و نمایندگی هویک و امید ارکای فرزانگان مورد کلاهبرداری واقع شده اند شکایت خود را در شعبه ۸۱ دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی شهید صدر تهران مطرح تا پرونده به صورت عمومی بررسی و احقاق حق شود و بنده هم شکایت کردم و حق خودتون کوتاه نیاید

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X