جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰

سه گانه ماموت در نمایشگاه خودروی مشهد

منتشر شده در 06 شهریور 1404 ساعت 11:48
نویسنده آخرین خودرو
سه گانه ماموت در نمایشگاه خودروی مشهد

بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد از ۴ تا ۷ شهریورماه ۱۴۰۴ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر برگزار می شود.

سه گانه ماموت در نمایشگاه خودروی مشهد

بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد که قرار است از ۴ تا ۷ شهریورماه ۱۴۰۴ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر برگزار شود در حالی نخستین روز خود را پشت سر گذاشت که امسال هم شاهد حضور پررنگ خودروسازان داخلی و شرکت‌های واردکننده بودیم.

در میان سالن‌های مختلف نمایشگاه امسال اما، سالن فردوسی یکی از شلوغ‌ترین بخش‌های نمایشگاه بود؛ جایی که برندهای متنوعی همچون ماموت خودرو، مکث موتور، تیگارد، ایران‌خودرو، گروه بهمن، ام‌جی و سروش‌موتور حضور داشتند.

گروه ماموت تنها شرکت خصوصی نمایشگاه امسال است که با سه شرکت اصلی خود یعنی ماموت خودرو، مکث موتور و تیگارد به مشهد آمده تا عملاً به یکی از بازیگران اصلی نمایشگاه امسال بدل شود.

ماموت خودرو با محصولات پریمیوم و لوکس خود از برند فولکس‌واگن شامل تیگوان ال‌پرو، تیگوان ال، تیراک، آی‌دی یونیکس، آی‌دی۴ و دو محصول از ERES یعنی ایرس اچ‌ام‌۵ و اچ‌ام ۷ وارد نمایشگاه شد. خودروهایی که به نوعی پرچم‌داران سبد ماموت در ایران محسوب می‌شوند و مخاطبان خاصی را جذب کردند.

مکث موتور: به عنوان جوینت‌ونچری ماموت و چری اینترنشنال که با دو برند لوکانو و اکودا به بازار ایران شناخته می‌شود، در نمایشگاه مشهد، شاسی‌بلندهای لوکانو L7  و لوکانوL8  را در نسخه‌های پلاگین هیبرید (PHEV) و همچنین نسخه‌های بنزینی و هیبریدی از اکودا E7 در معرض دید عموم قرار گرفتند.

تیگارد: دیگر بازوی ماموت در این نمایشگاه، با سه محصول ونوسیا، بی‌وی‌دی سانگ پلاس، بی‌وای‌دی چین ال، تیگارد ال ۷ و تیگارد ایکس ۳۵ حضور داشت؛ خودروهایی که به‌ویژه در مشهد از پرفروش‌ترین برندهای گروه ماموت به شمار می‌آیند.

پیام حضور ماموت

سه گانه ماموت در نمایشگاه خودروی مشهد

حضور گسترده ماموت در نخستین نمایشگاه پس از جنگ ۱۲ روزه، آن هم با سه شرکت اصلی خود (در غیاب دیار خودرو و تولیدکنندگان خودروهای تجاری مانند پیلسان)، پیامی روشن برای صنعت خودرو داشت: نگاه بلندمدت یک شرکت خصوصی به بازار خودرو کشور و تمرکز بر جذب مشتریان بالقوه آینده.

این رویکرد در سخنان مدیران گروه نیز مشهود بود:

حمید محمدی‌پور، معاون مارکتینگ گروه ماموت: «ماموت تنها شرکت خصوصی است که با چنین ظرفیتی در نمایشگاه حضور یافته است. ما برنامه‌های گسترده‌ای برای بازار خودروی کشور داریم تا جایگاه منحصر به فرد خود را در صنعت تثبیت کنیم.»

بابک چهارباشیان، مدیر مارکتینگ ماموت خودرو: «ماموت خودرو قصد دارد عمق حضور خود در کشور را افزایش داده و سبد گسترده‌تری از محصولات پریمیوم را در سراسر کشور عرضه کند.»

امین مهرزاد: مدیر مارکتینگ تیگارد، ما برای اولین بار است که در مشهد حاضر می‌شویم تا از این طریق با طیف گسترده مستریان ارزشمند خود در این استان از نزدیک در ارتباط باشیم.»

جیمز فِنگ، مدیر مارکتینگ مکث موتور: «هدف ما تنها فروش خودرو نیست؛ بلکه عرضه سبکی از زندگی است که ترکیبی از لوکس بودن و مسئولیت‌پذیری اجتماعی را در بر می‌گیرد.»

مسئولیت اجتماعی ماموت

یکی از بخش‌های بسیار پر اهمیت غرفه ماموت، حضور خیریه نیکان ماموت در نمایشگاه مشهد است. خیریه نیکان به‌عنوان بازوی مسئولیت اجتماعی ماموت و البته سازمانی خوش‌نام و صاحب سبک در فعالیت‌های خیرخواهانه امسال با همکاری دیجی‌کالا کمپینی برای تأمین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان کم‌برخوردار راه‌اندازی کرده است. این پویش با شعار «مِهر، مهربانی می‌خواهد» قصد دارد نیاز تحصیلی ۳۵۰۰ دانش‌آموز در سراسر کشور را برطرف کند.

نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۴ برای گروه ماموت را نباید تنها یک حضور نمایشگاهی توصیف کرد؛ بلکه نمایشی از قدرت، استراتژی و آینده‌نگری این گروه به شمار می‌آید. از عرضه محصولات پریمیوم و لوکس گرفته تا توجه به مسئولیت‌های اجتماعی، همگی نشان داد که ماموت بیش از یک خودروساز، یک بازیگر صاحب‌سبک در صنعت کشور است؛ شرکتی خصوصی که افق‌های بلندمدت، مبتنی بر توسعه پایدار را در مسیر توسعه خود انتخاب کرده است.

ویدیو های پیشنهادی

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X