%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰

مجوز استاندارد شماره گذاری نیسان ترا صادر شد، مانیان خودرو یکی از باکیفیت ترین خط تولید سواری در ایران

منتشر شده در 27 شهریور 1403 ساعت 16:00
نویسنده آخرین خودرو
مجوز استاندارد شماره گذاری نیسان ترا صادر شد، مانیان خودرو یکی از باکیفیت ترین خط تولید سواری در ایران

بر اساس تاییدیه سازمان ملی استاندارد ایران و بر اساس بررسی های انجام شده، خط تولید مانیان خودرو (زیر مجموعه تولیدی پرشیا خودرو) که در حال حاضر به تولید خودرو شاسی بلند نیسان ترا مشغول است توانسته به بالاترین امتیاز کیفی در بین خطوط تولید خودروسازان در بخش محصولات سواری دست یابد.

پیرو این مهم، مجوز استاندارد شماره گذاری خودروهای نیسان ترا پرشیا خودرو صادر گردیده است و طبق اعلام این شرکت محصولات به زودی در فرایند ترخیص، تحویل و شماره گذاری قرار خواهند گرفت و خودرو شاسی بلند نیسان ترا را در بازار خودرو کشور خواهیم دید.

مجوز استاندارد شماره گذاری نیسان ترا صادر شد، مانیان خودرو یکی از باکیفیت ترین خط تولید سواری در ایران

نگاهی به مانیان خودرو: خط تولید شاسی‌بلند نیسان ترا

کارخانه مانیان خودرو، زیرمجموعه‌ای از گروه پرشیا موبیلتی، به تازگی خط تولید شاسی‌بلند نیسان ترا را در استان قزوین آغاز کرده است. این کارخانه که به عنوان یکی از پروژه‌های کلیدی در صنعت خودروسازی ایران و استان قزوین شناخته می‌شود، با هدف تولید خودروهای با کیفیت و مدرن تأسیس شده و به دنبال رونق بخشیدن به این صنعت در کشور است.

این مرکز تولیدی در منطقه آبیک قزوین واقع شده و به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب خود، دسترسی آسان به منابع اولیه و بازارهای هدف را فراهم می‌کند. کارخانه مانیان خودرو با مساحتی بالغ بر ۲۵ هزار متر مربع، شامل بخش‌های مختلفی از جمله سالن مونتاژ، پیست تست خودرو و انبارهای متعدد است. ظرفیت اسمی تولید این کارخانه ۳۰ هزار دستگاه خودرو در سال است و برنامه‌ریزی شده که تا پایان سال جاری حداقل ۲ هزار دستگاه نیسان ترا تولید شود.

نیسان ترا، که به عنوان یک شاسی‌بلند دو دیفرانسیل طراحی شده، دارای ابعادی مناسب برای استفاده خانوادگی است و انتظار می‌رود که به رونق بازار خودروهای شاسی‌بلند در ایران کمک کند. این خودرو با پیشرانه ۲ لیتری توربو شارژ میتسوبیشی و قدرت ۲۲۸ اسب بخار، قابلیت‌های فنی قابل توجهی را ارائه می‌دهد.

تیم مهندسی مانیان خودرو با استفاده از دانش فنی و تجربه خود، در تلاش است تا محصولاتی با استانداردهای بالا و قابلیت‌های متنوع را به بازار عرضه کند. همچنین، این کارخانه برنامه‌های توسعه‌ای متعددی را در نظر دارد که شامل ایجاد خطوط بدنه و رنگ، توسعه فضای پارکینگ و ارتقاء زیرساخت‌های رفاهی پرسنل می‌شود.

مجوز استاندارد شماره گذاری نیسان ترا صادر شد، مانیان خودرو یکی از باکیفیت ترین خط تولید سواری در ایران

با توجه به زیرساخت‌های مدرن و نیروی انسانی متخصص، مانیان خودرو به دنبال ایجاد تحول در صنعت خودروسازی ایران است. این کارخانه نه تنها به تولید خودروهای با کیفیت می‌پردازد بلکه هدف آن توسعه پایدار و ایجاد اشتغال در منطقه نیز می‌باشد.

مجوز استاندارد شماره گذاری نیسان ترا صادر شد، مانیان خودرو یکی از باکیفیت ترین خط تولید سواری در ایران
ویدیو های پیشنهادی
  1. حکمت گفت:

    چرا با این فیس زشت و قدیمی آوردن؟!
    مدل‌های ۲۰۲۳ خیلی جذاب‌تر هستن

    ۶
    ۰
  2. محسن گفت:

    خط تولید یا مونتاژ چینی ناشناخته ؟

    ۱۰
    ۰
  3. علیرضا گفت:

    نیسان با موتور میتسوبیشی چینی.این دیگه چه شتر گاو پلنگی هستش

    ۱۲
    ۰
  4. کرم رضامافی بالانی گفت:

    تولیدنیسان شاسی بلند مانیان خودرومبارک باشد،خداکندفقط برای صادرات تولیدنکنند ، قیمتش مناسب باشد که ماهم بتونیم بخریم انشاءالله

    ۲
    ۳
  5. مرتضی گفت:

    بابا شما دیگه چرا بهش میگید نیسان؟

    ۴
    ۰
  6. رضا گفت:

    ظلمی دیگر در حق مردم ایران .

    ۲
    ۰
  7. رضا گفت:

    چرا با اسم نیسان ژاپن کلاه برداری میکنند؟واقعا چرا؟
    این موتور روی ون دلیکا چینی و وانت کاپرا چینی و خیلی از این چینی های بی نام و نشان موجود هستش و واقعا بی کیفیت هستش دوم اینکه وقتی قطعات از چین میاد و اینجا مونتاژ میشه چرا میگید تولید میشه ؟ بابا برای کلمات ارزش قائل بشید برای دو زار نون خود فروشی نکنید .

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X