%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰

محصول جدید دیار خودرو را بشناسید کراس اوور جدید X7 با دست پُر در راه بازار ایران

منتشر شده در 28 مرداد 1403 ساعت 12:00
نویسنده آخرین خودرو
Beijing X7

دیار خودرو یکی از باسابقه ترین خودروسازان ایران است که از ابتدا تولید و عرضه محصولات برند BAIC چین را در دستور کار داشته و در جدیدترین فاز فعالیت این خودروساز، قرار است کراس اووری از هویت جدید برند BAIC یعنی Beijing روانه بازار ایران شود. این کراس اوور Beijing X7 نام دارد.

این کراس اوور مدرن از یک موتور ۱.۵ لیتری توربو GDi (تزریق سوخت مستقیم) بهره می‌برد که خروجی آن ۱۸۵ اسب بخار قدرت در دور ۵۵۰۰ و ۳۰۵ نیوتن متر گشتاور در بازه ۱۵۰۰ تا ۴۵۰۰ دور است. خروجی این موتور ۴ سیلندر خطی از طریق یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌های جلو این خودرو منتقل می‌شود. این کراس اوور ۴.۷۱ متری بافاصله محوری ۲.۸ متر و ارتفاع و عرض ۱.۸۹ و ۱.۷۱ متری‌ اش فضای بسیار خوبی را برای سرنشینان فراهم می‌کند. مصرف سوخت این خودرو در سیکل ترکیبی ۷.۴ لیتر در هر ۰۰ کیلومتر است که با توجه به وزن ۱.۶۵ تنی آن و بهره‌گیری از مخزن سوخت ۶۰ لیتری  مصرف سوخت مناسبی به‌ حساب می‌آید.

کراس اوور بیجینگ X7

بایک X7 را می‌توان به جرات یکی از مجهزترین خودروهای مونتاژی بازار ایران دانست. این خودرو علاوه بر سیستم اتو پارک و ماساژور های صندلی جلو به سیستم ورود بدون کلید و استارت نقطه‌ای، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی لمسی مجهز به مالتی مدیا و سیستم ناوبری، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو حالته با پنل کنترلی لمسی، سانروف و سقف پانورامیک، در برقی صندوق‌ عقب، تنظیم برقی صندلی راننده در ۶ جهت(زیر زانویی و کناره ها هم قایل تنظیم است) و سرنشین در ۴ جهت، حافظه صندلی راننده و آینده‌های جانبی، گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو، شارژر وایرلس و دستگیره مخفی درها نیز مجهز شده است.
این خودرو ازنظر ایمنی نیز یکی از قدرتمندترین گزینه‌های بازار ایران به‌ حساب می‌آید که توانسته در تست تصادف CNCAP موفق به کسب ۵ ستاره ایمنی شود. در لیست امکانات و سیستم‌های ایمنی این خودرو مواردی همچون سیستم‌های کمکی ترمز ABS و EBD، سیستم الکترونیکی کنترل پایداری، کیسه هوا راننده، سرنشین جلو، جانبی و پرده‌ای، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، رادار کنترل حرکت بین خطوط و هشدار نقاط کور و سیستم پیشگیری از تصادف از جلو به چشم می‌خورد.

ویدیو های پیشنهادی
  1. محمود گفت:

    کاش مونتاژکارهای عزیزمون یه مقدار روی اسم گذاری ها دقت میکردند، هم اسم برند خودشون( دیار خودرو واقعا جذاب نیست! )، هم نام مدلهای چینی، تقریبا فقط بهمن بد کار نمیکنه تو این حوزه مخصوصا نام گذاری فیدلیتی و دیگنیتی چون میدونست مردم به اسامی چینی حساسیت دارند همون اول هویت این خودروها رو حداقل از لحاظ نام از چین جدا کرد.

    ۴
    ۰
  2. محمدامین گفت:

    خدا یا یه روزی میشه ، مثلاً من که ۲۵ساله داخل گرمای چابهار و آبادان و بندرعباس کارکردم، الان برم، الان برم یه تویوتا کارکرده با پول خودم بدون گمرکی و بدون دلال بزارم توی لنج بیارم؟اخه ما چه گناهی کردیم که گرفتار این همه دلال خونخوار و خوک صفت افتادیم ، آخه کجای دنیا پول خودرو را نصفش را جلو میگیرن، بعد دائم هم بگن هیچ مسئولیتی متوجه شرکت سازنده خودرو نیست. خاک بر سر خود من که امروز ناچار با هزار شک وتردید برای اولین بار رفتم ۲۳۰تومن را به هزار مکافات ، جمع و جور کردم و دوستی تقدیم ، رانت خواران و اختلاسگران کردم.

    ۱۰
    ۰
  3. مسعود گفت:

    فکر نکنم چین اندازه ایران خودرو چینی داشته باشه. داشتن یه خودرو با قیمت و کیفیتمناسب به یه آرزویی دست نیافتنی تبدیل شده. کجای دنیا این همه شرط عجیب و غریب برای خودرو گذاشتن. اولویت طرح مادران. جانبازان..سامانه خودرو..وکالتی کردن حساب بانکی .واریز ۲۳۰ میلیون تومان قبل از اینکه معلوم بشه خودرو به شما تعلق میگیره یا نه و تازه از سد هفت خوان بگذرید با بدقولی شرکت‌های فروشنده در باره تحویل به موقع خودرو مواجه خواهید شد ..

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X