%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰

ارتقای  جایگاه خدمات پس از فروش لاماری در جدیدترین گزارش ISQI

منتشر شده در 12 شهریور 1404 ساعت 18:00
نویسنده آخرین خودرو
ارتقای  جایگاه خدمات پس از فروش لاماری در جدیدترین گزارش ISQI

بر اساس گزارش رسمی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) از ارزیابی خدمات پس از فروش خودروسازان، خدمات پس از فروش لاماری در سال ۱۴۰۳ موفق به ثبت رشد قابل‌ توجهی در شاخص‌های کلیدی این حوزه شد و جایگاه خود را از رتبه سوم در سال ۱۴۰۲ به رتبه دوم در سال ۱۴۰۳ ارتقا داد.

بهبود در شاخص‌های مدیریتی و نمایندگی‌ها

در بخش «نظام مدیریتی»، امتیاز آرین پارس توربو در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته با رشد ۴۵ درصدی مواجه شده است. در این بخش آرین پارس توربو با اصلاح ساختار، تدوین فرآیندهای کارآمدتر و اجرای سیاست‌های مدیریتی توانسته است جهش بزرگی داشته باشد.

همچنین در شاخص «وضعیت نمایندگان»، عملکرد نمایندگی‌های خدمات پس از فروش لاماری در سطح مناسبی قرار داشته و همه نمایندگان امتیاز بالایی کسب کردند. بر این اساس امتیاز شرکت نسبت به سال ۱۴۰۲ با رشدی بیش از ۱۰ درصد همراه بوده، که بیانگر سرمایه‌گذاری بیشتر در شبکه نمایندگی‌ها و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی است.

ارتقای  جایگاه خدمات پس از فروش لاماری در جدیدترین گزارش ISQI

افزایش رضایتمندی مشتریان

شاخص «رضایتمندی مشتریان» نیز با وجود آن‌ که در سال گذشته عدد قابل‌ قبولی داشت، در سال ۱۴۰۳ ، «۳ درصد»  ارتقا پیدا کرد. این روند نشان‌دهنده روند مثبت تعامل با مشتریان و افزایش رضایت آن‎ها در دریافت خدمات پس از فروش است.  رضایتمندی مشتریان نشان‌ دهند قرار گرفتن آرین پارس توربو در مسیر صحیح در حوزه خدمات پس از فروش است.

ارتقای رتبه

ترکیب این امتیازها باعث شد تا خدمات پس از فروش لاماری در ارزیابی کلی ISQI، با یک پله صعود از رتبه سوم در سال ۱۴۰۲ به رتبه دوم در سال ۱۴۰۳ دست یابد. این دستاوردها نشان می‌دهد آرین پارس توربو با تمرکز بر ارتقای نظام مدیریتی و توانمندسازی شبکه نمایندگی‌ها، موفق شده گام بلندی در جهت بهبود کیفیت خدمات پس از فروش بردارد.

ویدیو های پیشنهادی

۴ Responses to “ارتقای  جایگاه خدمات پس از فروش لاماری در جدیدترین گزارش ISQI”

  1. حسین خلقتی گفت:

    سلام.تااواخر۱۴۰۳ شرکت آرین پارس موتوربسیارخوش قول وحتی تااسفندسال فوق خودروهای دوماهه اول۱۴۰۴ راتحویل وبرای من انگیزه بسیارجالب درثبت نام دربهمن ۱۴۰۴شدکه طی مفادقرارداد بنابود درهفته سوم مرداد۱۴۰۴ به وعده خودعمل وتحویل دهند که تاکنون موفق به دریافت لاماری ایما نشدم وهیچکسی جواب معقول ندارند وبه پرداخت جریمه بسنده میکنند…ومسلمآ درجذب مشتریان جدید بی تآثیر نخواهدبود.لطفآ به تعهدات خودعمل کنید ومانند اسفند۱۴۰۳ خوش نام ومفتخرباشید…

    ۸
    ۰
  2. ناشناس گفت:

    فقط دروغ …. لعنت خدا بر دروغگویان

    ۱
    ۱
  3. علی گفت:

    ولی من ماشین خودمو گرفتم و دمشون گرم
    هم بسیار با کیفیت و هم پاسخگو

    ۱
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X