%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰

استراتژی واردات گروه تاو مشخص شد ؛ عرضه بر مبنای موجودی

منتشر شده در 10 آبان 1404 ساعت 18:00
نویسنده آخرین خودرو
استراتژی واردات گروه تاو مشخص شد ؛ عرضه بر مبنای موجودی

مدیر بازاریابی گروه تاو، استراتژی اعتماد ساز این شرکت در واردات خودرو را تشریح کرد: «تمرکز ما بر عرضه مبتنی بر موجودی واقعی است»

علی شهنی: «هدف ما تبدیل کردن عدم قطعیت به اطمینان است؛ ما ریسک‌ها را مدیریت می‌کنیم تا مشتری با آرامش انتخاب کند.»

همزمان با ترخیص اولین محموله خودرهای وارداتی و در آستانه ورود گروه خودرویی تاو به سامانه یکپارچه عرضه خودرو، علی شهنی، مدیر بازاریابی این گروه، در بیانیه‌ای استراتژی کلیدی و نگاه متمایز این شرکت به بازار را تشریح کرد. محور اصلی این استراتژی، «تمرکز بر فروش از موجودی واقعی و ترخیص‌ شده» به عنوان یک اصل راهنما برای ایجاد شفافیت و اعتمادسازی تعیین شده است.

علی شهنی در این خصوص گفت:

«ما بازار را به دقت تحلیل کرده‌ایم و می‌دانیم که بزرگ‌ترین نیاز امروز مشتری، «اطمینان» است. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم مدل کسب‌وکار خود را حول یک اصل محوری بنا کنیم: اولویت دادن به عرضه خودروهایی که فرآیندهای پیچیده واردات را با موفقیت طی کرده اند. این رویکرد، ستون فقرات فعالیت‌های ما در تاو موتور است.»

وی در توضیح این استراتژی افزود:

«ما این رویکرد را «لنگر اعتماد» می‌نامیم. به این معنی که تلاش می‌کنیم بخش بزرگی از ریسک‌های زنجیره تأمین، از حمل‌ونقل بین‌المللی گرفته تا فرآیندهای گمرکی، را پیش از مواجهه مشتری با محصول، مدیریت کنیم. فلسفه ما این است که به جای فروش یک وعده که تحقق آن به متغیرهای زیادی وابسته است، محصولی را عرضه کنیم که موجودیت آن برای خود ما محرز شده باشد. این کار، به طور طبیعی پتانسیل کاهش زمان انتظار مشتری را فراهم می‌کند.»

استراتژی واردات گروه تاو مشخص شد ؛ عرضه بر مبنای موجودی

مدیر بازاریابی گروه خودرویی تاو، مفهوم «تحویل قطعی» را اینگونه باز تعریف کرد:
«وقتی از «تعهد به اصل تحویل قطعی» صحبت می‌کنیم، منظورمان بیش از آنکه یک قول زمانی دقیق باشد، قطعیت در وجود کالا است. مشتری باید بداند خودرویی که انتخاب می‌کند، یک دارایی واقعی و در دسترس است، نه یک کالا روی کشتی یا در صف ترخیص. این همان DNA و اعتباری است که از گروه اقتصادی تاو به ما منتقل شده؛ یعنی پایبندی به تعهدات بر پایه زیرساخت‌های واقعی.»

شهنی در پایان تأکید کرد:

«ورود ما به این بازار، تنها برای افزایش تعداد بازیگران نیست. ما آمده‌ایم تا با یک استراتژی شفاف و واقع‌بینانه، یک استاندارد جدید از احترام به حقوق مشتری را پایه‌گذاری کنیم. استاندارد تاو، یعنی شفافیت عملیاتی و تلاش برای ایجاد تجربه‌ای قابل اتکا. ما به دنبال ساختن یک رابطه بلندمدت با مشتریان خود بر پایه همین اصل هستیم.»

این بیانیه به روشنی نشان می‌دهد که گروه خودرویی تاو با یک رویکرد حساب‌شده، مشتری‌ محور و واقع‌بینانه وارد میدان رقابت شده و قصد دارد با تکیه بر شفافیت عملیاتی، جایگاه خود را به عنوان یک بازیگر قابل اعتماد در بازار خودروی ایران تثبیت کند.

ویدیو های پیشنهادی

One Response to “استراتژی واردات گروه تاو مشخص شد ؛ عرضه بر مبنای موجودی”

  1. محمود گفت:

    میشه آقای رئیس آدرس یک دونه از مراکز خدمات پس از فروش این شرکت رو هم اعلام بفرمایند؟! یا فقط تا مرحله واریز وجه توسط مشتری این لبخند زیبا رو صورتشون نقش میبنده؟

    ۵
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X