%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰

بازدید نمایندگان گروه خودروسازی آرتابان از کارخانه AMG

منتشر شده در 05 شهریور 1404 ساعت 14:00
نویسنده آخرین خودرو
بازدید نمایندگان گروه خودروسازی آرتابان از کارخانهAMG

نمایندگی های گروه خودروسازی آرتابان از سراسر کشور در یک برنامه ویژه بازدید با حضور در محل کارخانه AMG واقع در شهرک صنعتی لیا استان قزوین از خطوط تولید بازدید کردند و از نزدیک با پروسه مونتاژ خودروهای سبک و سنگین این گروه آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی گروه خودروسازی آرتابان، مهندس محمدرضا دوایی مدیر کارخانه  AMG، در این بازدید طی معرفی بخش های مختلف خطوط تولید بیان کرد: گروه خودرویی آرتابان از مهرماه سال ۱۴۰۳ و با همکاری و همیاری پیمانکار داخلی، موفق به نصب و راه اندازی خطوط تولید در بخش سواری و تجاری در دو سالن اصلی شده است. تمامی مجوزهای استاندارد تولید خودرو نیز تا اوایل اسفندماه سال گذشته دریافت شده و این عملکرد برای شرکتی نوپا و تازه تاسیس، یک امتیاز ویژه محسوب می شود.

وی افزود: اخذ مجوز استاندارد برای تولید و عرضه کامیونت آترا۶ در مدت زمانی کمتر از ۶ ماه یک رکورد در صنعت خودروسازی کشور است. راهی که برای سایر خودروسازان، شاید تا دو سال هم طول می کشید و این مهم محقق نمی شد مگر با عزم و اراده گروه خودروسازی آرتابان.

بازدید نمایندگان گروه خودروسازی آرتابان از کارخانهAMG

دوایی، در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به چالش وضع قوانین جدید در صنعت خودروسازی اظهار داشت: درست است که این قوانین با رویکرد بهبود شرایط برای مردم تهیه و تدوین می شود اما خودروسازان، امروزه شرایط به مراتب سخت تری را در روند اخذ مجوزها و تخصیص ارز پیش رو دارند، اما امروز شاهد هستیم که مجموعه AMG با غیرت و قدرت وارد این عرصه شده و کسب همین موفقیت های مورد اشاره در کوتاه مدت، مبین این امر است. ما قصد داریم یک زنجیره تامین مطمئن با همکاری قطعه سازان معتبر ایجاد نماییم که در مقوله تامین قطعات برای خطوط تولید تا شبکه فروش و خدمات پس از فروش با اطمینان خاطر حرکت کنیم و با رویکردی جدید و متفاوت در خدمت مردم ایران باشیم.

مدیر کارخانه AMG، با اشاره به اولین محصول تجاری این گروه خودروسازی از تمرکز این شرکت بر کیفیت خودروهای انتخابی خود خبر داد و متذکر شد: همانطور که مشاهده کردید و می دانید کامیونت آترا۶ با مشخصات عالی هم در بخش فنی با توجه به موتور ایسوزو و هم سایر سطوح، می تواند پرچمدار این کلاس از کامیونت های کشور شود. در حوزه تولید خودروهای سواری نیز دو محصول آرتان و توکا، از پشتوانه ای بسیار معتبر در زمینه فنی مهندسی برخوردار می باشند و با عرضه و استفاده مردم، توانایی و محبوبیت آنها را خواهیم دید.

بازدید نمایندگان گروه خودروسازی آرتابان از کارخانه AMG

همچنین، علی پناهی مدیرعامل شرکت فروش و خدمات پس از فروش آرتابان(آسکو)، در ادامه این بازدید گفت: این برنامه به منظور ارتباط بیشتر و متمرکزتر با نمایندگان کشور ترتیب داده شده است و گروه خودرویی آرتابان برای سال جاری قصد دارد ضمن توسعه شبکه نمایندگی های خود، به طور متمرکز بر روی موضوع تجهیز و تامین قطعات در نمایندگی ها کار کند و به همین دلیل برای اطمینان خاطر و رفاه مشتریان خود اقدام به واردات گسترده قطعات مورد نیاز کرده است که این محموله ها طی چند مرحله وارد کشور شده و در ماه های آینده نیز همچنان وارد خواهد شد و پس از طی مراحل اولیه بررسی در شبکه نمایندگی سراسری آرتابان توزیع خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد با همکاری سازنده میان شرکت و شبکه نمایندگی ها، در آینده نزدیک قدم های هدفمند و صحیحی در مسیر رفع چالش های احتمالی و خدمت به مردم برداشته خواهد شد .

پناهی با توجه به اینکه به زودی شاهد عرضه خودروهای هوندا توسط آرتابان به بازار خواهیم بود، افزود: همانطور که می دانید ما دو محصول آرتان و توکا را برای ورود به خطوط مونتاژ آماده داریم و پیش تر دو محصول وارداتی یعنی امپو و امکو هیبرید از برند محبوب گک از سوی آرتابان موتور به بازار عرضه شده است.

بازدید نمایندگان گروه خودروسازی آرتابان از کارخانه AMG

مدیرعامل آسکو همچنین از رونمایی رسمی خودروهای آرتان و توکا در آینده ای نزدیک خبر داد و اضافه کرد: تا پیش از تولید و عرضه خودروهای مذکور، بخشی از قطعات مصرفی مهم تامین شده و هم اکنون در انبار آماده توزیع هستند و بخشی دیگر نیز سفارش گذاری شده است و به زودی وارد و آماده توزیع می شود.

پناهی در پایان از برنامه ریزی برای تاسیس دفاتر خدمات پس از فروش در کنار نمایندگی های گروه خودروسازی آرتابان خبر داد.

در ادامه این بازدید و نشست صمیمی، نمایندگان گروه خودروسازی آرتابان به بیان دغدغه ها و پیشنهادات خود پرداختند و سوالاتی را در زمینه های مختلف مطرح کردند که در دستور بررسی و رسیدگی قرار گرفت، بازدید گروهی از خطوط تولید آرتابان پایان بخش این برنامه بود.

بازدید نمایندگان گروه خودروسازی آرتابان از کارخانهAMG
ویدیو های پیشنهادی
  1. م گفت:

    چه مزخرف که اسم شرکت گذاشتن AMG AMG که یه زیر مجموعه از خودرو سازی بنز این شرکت مزخرف ایرانی اسمش رو گذاشته AMG

    ۱
    ۳
  2. ناشناس گفت:

    اینها،همه اثلاف هزینه و سرمایه است.شرکتی در همین قواره در شهرک صنعتی اردبیل با صرف هزینه میلیونها دلار،احداث شد اما بعد از تولید فقط بیست دستگاه اتوبوس تحت لیسانس هیوندا،در شرکت رو بستن و سالهاست که دستگاه ها دارن مستهلک میشن

    ۰
    ۱
  3. یک شهروند گفت:

    صنعت خودرو موتورهای بی کیفیت بدنهای ضعیف وزیر بندی ضعیف وبه حدر دادن سرمایه کشور که تلف می‌شود پراید از رده خارج اکنون هر مدلی هم دوست دارن تولید میکنن موتور پراید بی کیفیت ایرانی وفقط به اتاق آن طرح می‌دهند وپژو ۴۰۵ بی کیفیت ومتور بی کیفیت آن دوران این خودروها سپری شده

    ۰
    ۱
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X