%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰

راه‌اندازی پویش ارتباطی «سایپا و رسانه» در گروه سایپا

منتشر شده در 18 آبان 1404 ساعت 17:00
نویسنده آخرین خودرو
راه‌اندازی پویش ارتباطی «سایپا و رسانه» در گروه سایپا

در راستای تقویت ارتباطات حرفه‌ای میان صنعت خودرو و جامعه رسانه‌ای کشور، گروه خودروسازی سایپا پویش ارتباطی «سایپا_رسانه» را راه‌اندازی کرد؛ طرحی که با هدف تعمیق شناخت خبرنگاران از فرآیند تولید، فناوری، نوآوری و چالش‌های صنعت خودرو و ایجاد گفت‌وگویی سازنده میان رسانه و صنعت طراحی شده است.

رضا حسینی، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا از آغاز اجرای پویش ارتباطی «#سایپا_رسانه» خبر داد و گفت: هدف از اجرای این پویش، ایجاد پل ارتباطی مؤثر، پایدار و دوسویه میان فعالان رسانه‌ای، به‌ویژه رسانه‌های اقتصادی و تخصصی حوزه خودرو، با بخش‌های مختلف صنعتی و تولیدی گروه سایپا است.

وی با تشریح جزئیات این پویش افزود: در قالب «سایپا و رسانه»، مجموعه‌ای از برنامه‌های اجرایی و تعاملی طراحی شده که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری کارگاه‌های تخصصی در حوزه‌های کیفیت، ایمنی، فناوری تولید، توسعه محصول، طراحی خودرو و زنجیره تأمین اشاره کرد. این کارگاه‌ها با حضور مدیران فنی، مهندسان و خبرنگاران برگزار می‌شود تا زمینه تبادل تجربه و درک عمیق‌تر از فرآیند تولید خودرو فراهم شود.

حسینی ادامه داد: همچنین در چارچوب این پویش، بازدیدهای ادواری خبرنگاران از شرکت‌های قطعه‌سازی و خودروسازی زیرمجموعه گروه سایپا برنامه‌ریزی شده است تا اصحاب رسانه از نزدیک در جریان روندهای تولید، نوآوری‌ها و چالش‌های این صنعت قرار گیرند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا با تأکید بر نقش رسانه‌ها در ارتقای شفافیت و کیفیت گفت: این پویش به‌ عنوان اقدامی خلاقانه و پیشرو در حوزه ارتباطات طراحی شده تا با بهره‌گیری از نگاه تحلیلی و کارشناسی اصحاب رسانه، مسیر بهبود فرآیندهای تولید و ارتقای کیفیت محصولات در صنعت خودرو، به‌ ویژه در گروه سایپا، تسهیل شود.

وی خاطرنشان کرد: با همراهی و حمایت رسانه‌ها، پویش «#سایپا_رسانه» می‌تواند نقش مهمی در بازتاب صحیح دستاوردهای فنی، مهندسی، تأمین، خدمات پس از فروش و سایر حوزه‌های عملکردی سایپا در میان افکار عمومی ایفا کند.

حسینی در پایان اظهار داشت: گروه خودروسازی سایپا با اجرای این پویش، گامی تازه در جهت توسعه ارتباطات حرفه‌ای میان صنعت و رسانه برمی‌دارد و در راستای تحقق «جهاد تبیین» و ترویج روایت دقیق از پیشرفت‌های صنعت خودرو کشور حرکت خواهد کرد.

ویدیو های پیشنهادی

One Response to “راه‌اندازی پویش ارتباطی «سایپا و رسانه» در گروه سایپا”

  1. مستقل گفت:

    آفتابه لگن هفت دست، شام و ناهار هیچ چی!
    سایپا بهتر است بجای این ادا بازی ها روی کیفیت کار کند.

    ۱
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X