%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰

سوبا M4 تجربه جدیدی از رفاه و آسایش

منتشر شده در 18 مرداد 1402 ساعت 20:17
نویسنده آخرین خودرو
سوبا M4 تجربه جدیدی از رفاه و آسایش

فردا موتورز یکی از خودروسازان با سابقه بخش خصوصی بوده که تا به امروز محصولات مختلفی را با برند اف ام سی FMC  به بازار عرضه کرده است.

این شرکت با شناخت دقیق از بازار خودرو در ایران سال گذشته تصمیم گرفت سوبا M4 را به عنوان محصولی جدید و لوکس به بازار خودرو عرضه کند تا نیاز مشتریان به خودرویی لوکس و تشریفاتی را برآورده نماید.

طراحی منحصربه فرد

سوبا M4 چنان استایل خاصی دارد که توجه هر فردی را در برخورد اول به خود جلب می کند. طبق گفته شرکت DFM شریک تجاری فردا موتورز، در طراحی این خودرو از قایق های تفریحی لوکس الگوبرداری شده که این موضوع را می توان در حجم پردازی های اجرا شده در پروفیل جلو به خوبی مشاهده کرد. اما اگر سوبا M4 را لوکس ترین و مدرن ترین خودروی مونتاژی و صفر کیلومتر در بازار ایران بدانیم، دلیل آن را باید در طراحی کابین و برخورداری از طیف وسیعی از آپشن ها و امکانات رفاهی در این خودرو دانست.

طراحی داخلی سوبا M4

نهایت آسودگی

طراحی کابین سوبا M4 چیزی کم از جذابیت نمای بیرونی آن ندارد. کابین سوبا M4 Suba دارای سه ردیف صندلی بوده و در ردیف دوم شاهد نصب صندلی های مجزا از هم با تکیه گاه دست و قابلیت حرکت به عقب و جلو و چپ و راست هستیم. در قسمت های مختلف کابین از متریال پریمیوم و با کیفیتی استفاده شده که عمدتا چنین ترکیب رنگ و متریالی را در خودروهای VIP و خاص مشاهده کرده بودیم. روی داشبورد هم دو نمایشگر دیجیتالی ۱۰.۲۵ اینچی داخل یک قاب قرار گرفته اند. در واقع، سوبا M4 یک خودروی لوکس و بسیار جادار بوده و مناسب افرادیست که قصد دارند در راحتترین حالت ممکن تردد داشته باشند.

سوبا M4 Suba

در پشت صندلی های جلو میزهایی تاشو تعبیه شده اند که می توان از آن به عنوان میز کار یا میز برای صرف آذوقه استفاده کرد. به عبارت دیگر کابین این خودرو به نحوی طراحی شده که می توانید از آن به عنوان دفتر کار متحرک هم استفاده کنید. به لطف طراحی جدا از هم ردیف دوم، امکان دسترسی به صندلی های ردیف سوم ساده است. همچنین با توجه به قابلیت حرکت صندلی های ردیف دوم به سمت جلو و عقب، می توان فضای پا را در ردیف سوم به صورت ایده آل و راحت حتی برای افراد بزرگسال تنظیم کرد. ضمن اینکه صندلی های ردیف اول و دوم همگی دارای گرمکن و سردکن هستند.

فرمان سوبا M4 Suba

امکانات مجلل

از جمله امکانات سوبا M4 می توان به ۱۰ کیسه ایمنی هوا، کروز کنترل با قابلیت ترمزگیری خودکار، تنظیم برقی صندلی راننده در ۱۰ جهت و صندلی سرنشین در چهار جهت، ماساژور صندلی راننده، گرمکن و سردکن صندلی های ردیف اول و دوم، سانروف پانورامیک، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه مجزا برای سرنشینان عقب، تابلوخوان مسیر، سیستم هشدار خروج از خط، حفظ خودرو بین خطوط، دوربین دید ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، سیستم کمکی پارک، هشدار برخورد از جلو، سنسور نور و باران، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، ترمز پارک برقی، اتوهلد و … اشاره کرد.

در حالی که نزدیک به یک سال از حدس و گمان ها از آغاز مجدد واردات خودرو به بازار ایران می گذرد و هر روز خبرهایی از احتمال ورود برندهای خودرویی مختلف به گوش می رسد، سوبا ام۴ فرداموتورز را باید یکی از معدود خودروهایی دانست که به عنوان یک انتخاب واقعی برای خریداران خودروهای لوکس در ایران تولید و عرضه می شود.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X