فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰

نقد و بررسی ماشین دیگنیتی ؛ خودرو دیگنیتی بخریم یا نه؟

منتشر شده در 24 دی 1402 ساعت 16:49
نویسنده آخرین خودرو
نقد و بررسی ماشین دیگنیتی ؛ خودرو دیگنیتی بخریم یا نه؟

از کراس اوور چینی دیگنیتی انتظاری کمتر از وقاری که بر نامش دارد نمی‌رود. نظرات مختلف منتقدان در بررسی دیگنیتی پرایم و مشخصات فنی‌ اش، گویای این هستند که حاصل همکاری دانگ فنگ و بهمن موتور می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

چند سالی است که در ایران شاهد ورود روزافزون خودروهای کراس اوور به بازار هستیم؛ یک کلاس جدید که نسبت به سدان‌ های کلاسیک بزرگتر و جادارترند اما از SUVها جمع و جورتر و اقتصادی‌ تر. کمپانی‌های خودروسازی در تولید انواع کراس‌ اوور گرد و خاک کرده اند و می‌کوشند با معرفی استایل‌ های کراس اوور فمیلی، اسپرت و هاچ بک، همه نوع مشتری را راضی راه بیندازند. در این میان یکی از تولیدات کمپانی ترکیبی DFSK که با نام تجاری IX5 فنگون (Fengon) یا فنگ‌گوانگ (FengGuang) عرضه شده، در بازار خودرو ایران با عنوان رایج‌تر دیگنیتی موفقیت نسبتاً بالایی کسب کرده است.
با وجود تحریم‌های سفت و سخت، امروزه کمتر پیش می‎‌آید خودروهای وارداتی اوریجینال را داخل گالری‌ها یا درحال خرامیدن در خیابان ببینیم. با این حال، شرکت‌های خودروسازی داخلی بیکار ننشسته اند و هریک به سهم خود، خودروهای مونتاژ داخل را با استانداردی نزدیک به اصل راهی بازار می‌کنند.
اگر با قصد خرید یک خودروی جوان پسند و تمیز با گالری‌ دارها مشورت کرده باشید، به احتمال ۸۰ درصد در بین خودروهای پیشنهادی‌ شان نام دیگنیتی پرایم نیز به گوش‌ تان خورده است. شاید اسم جنس چینی بد دررفته باشد اما صادقانه بگوییم، بهمن موتور با زبردستی ترفندی پیاده کرد تا دیگنیتی به یکی از انتخاب‌های رایج ایرانیان تبدیل شود.
خرید خودرو تصمیمی است که در آن اگر بی‌گدار به آب بزنید، بدجور سوخت خواهید داد؛ هم از لحاظ مالی ضرر می‌کنید و هم به خودروی دلخواهتان نمی‌رسید. بنابراین قبل از اینکه برای معامله اقدامی کنید، مطالعه کاملی درباره بررسی دیگنیتی پرایم داشته باشید، از زوایای مختلف این خودرو را ببینید و بسنجید. در نهایت، به فکر اجاره خودرو دیگنیتی هم باشید تا تمام مزایا و معایب دیگنیتی را حی و حاضر ببینید تا تصمیم بگیرید و بعد به سراغ خرید نهایی بروید.

آنالیز دیگنیتی پرایم در نگاه اول

همانطور که اساتید می‌گویند، برداشت اول نقش به سزایی در قضاوت نهایی دارد. احتمالاً در تیم طراحی ix5 همین جمله را نوشته و جلوی چشم کارکنان نصب کرده اند. در اولین نگاه، با خودرویی مواجه هستیم که جزئیات دیزاین جلوی آن داد می‌زنند با یک خودروی چینی طرف هستید. این خودرو از نظر ریخت و ابعاد ظاهری، با سگمنت کراس اوور کوپه (مانند BMW X4) همخوانی دارد.

ابعاد و اندازه خودرو دیگنیتی پرایم با ۴۶۸۵ سانتیمتر طول، ۱۸۶۵ سانتیمتر عرض و ارتفاع ۱.۶۴ متری، مناسب یک کراس اوور محترم است که هم برای مسافرت‎‌های خانوادگی و اکیپی مناسب باشد و هم به اندازه‌ای حجیم نباشد که توی ذوق بزند.

شاید به چشم بسیاری از منتقدان مشخصات فنی ماشین دیگنیتی پرایم، ix5 آش دهان سوزی نباشد و تفاوت چندانی با دیزاین کراس‌ اوورهای رایج نداشته باشد. ترکیب جلو پنجره گلکسی و ریزه کاری‌های کرومی به همراه LED کاری‌های ظریف در سیستم‌ روشنایی دیگنیتی پرایم، در عین پارادوکسی که ایجاد می‌کند به دل نیز می‌نشیند.

نمای طراحی عقب دیگنیتی هم حس خطوطی یکدست و روان را القا می‌کند که نه خیلی خاکی‌اند و نه زیادی لوکس، بنابراین توی ذوق نمی‌زنند. همانطور که از اکثر خودروهای نسل جدید انتظار می‌رود، چراغ یکپارچه هم یکی از المان‌هایی به حساب می‌آید که در جذابیت ix5 بی تأثیر نبوده است.

ساختار و متریال را می‌توان یکی از نقاط مثبت بررسی دیگنیتی پرایم دانست که به عنوان یک SUV کوپه، خواه ناخواه تمایل به استایل اسپرت دارد و با ظاهر کشیده و شیبدارش، حسی تهاجمی و جسور به این خودرو می‌بخشد.

طراحی داخلی خودرو دیگنیتی

برویم داخل خودرو. از طراحان چینی انتظاری جز این نمی‌رود که کابینی شسته رفته با گرافیک متناسب ارائه داده باشند، اما ظاهر زاویه دار داشبورد کمی حال بیننده را می‎‌گیرد. حجم جزئیات و ریزه کاری‌های کابین، تعداد دکمه‌های فراوان روی فرمان و دنده برای منتقدان غربی مشخصات ماشین دیگنیتی پرایم که به مینیمالیسم خو گرفته اند تا حدی نامتعارف بوده اما برای سلیقه آسیایی ما می‌خواند. المان‌هایی از جمله پنل فیبرکربن روی کنسول و مانیتورهای توکار تاچ اسکرین، حس خوبی به فضای داخلی دیگنیتی بخشیده اند. اما عیب اینجاست که اثر انگشت و خش روی سطح آنها باقی می‌ماند و برای حفظ آراستگی خودرو، باید بیش از آنچه فکرش را می‌کنید دستمال به دست شوید. به علاوه تابش نور مستقیم در طی روز، مشاهده اطلاعات صفحه‌های تاچ را سخت می‌کند و ممکن است باعث اندکی کلافگی شود.

فضای سرنشینان، چه در صندلی راننده و شاگرد و چه در صندلی عقب، پت‌و‌پهن و جادار است که باعث می‌شود نسبت به رقبایی از جمله چری تیگو ۶، انتخاب بهتری برای راننده‌های عشق سفر باشد. ابعادی که پشت رل برای راننده درنظر گرفته شده قابل قبول است و تجربه هدایت خوبی فراهم می‌کند. ارتفاع از سطح جاده، فاصله بهینه راننده تا غربیلک فرمان D-Cut و فنربندی انعطاف پذیر، نمره خوبی برای امکانات رفاهی کابین خودرو دیگنیتی پرایم از سوی منتقدان دریافت کرده اند.

آپشن‌های کراس‌‌اوور دیگنیتی پرایم

کمپانی‌های خودروسازی چینی طوری روی آپشن‌ ها و تجهیزات مخلوقاتشان کار می‌کنند که گویی قصد دارند به زودی اتومبیل بتمن را نیز روانه بازار کنند. مشخصات دانگ فنگ دیگنیتی پرایم نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ آرسنال امکانات این خودرو در نگاه اول شاید عجیب و ناقص به نظر برسند اما در نوع خود برای یک سواری امن مناسب خواهند بود.

مجموعه سیستم هشدار دهنده‌ دیگنیتی پرایم مجهز به سنسور جلو و عقب، کنترل کشش و پایدارسازی در شیب‎‌های رو به بالا و پایین به همراه دوربین ۳۶۰ درجه مجهز به ریکوردر، ۶ ایربگ و صندلی راننده با ۶ تنظیم حالت، دیگنیتی را لایق نامش ساخته اند. البته معایبی مانند غیاب رادارهای تصادف و نقطه کور و عدم تشخیص لاین نیز وجود دارند که کمی دلسردکننده هستند. به علاوه از دوربین دیگنیتی نمی‌توانید انتظار کیفیت آیمکس را داشته باشید. از سوی دیگر آپشن‌های چشمگیر دیگر دیگنیتی مانند سقف پانوراما، استارت دکمه‌ای، سیستم آنتی‌ترپ و اتوهلد، باعث شده اند تا در بین رقبای خودش انتخاب هیجان انگیزی به حساب بیاید. به علاوه سیستم صوتی دیگنیتی پرایم برای رانندگانی که به کیفیت سیستم استریو اهمیت فراوانی می‌دهند و اگر بیس موسیقی به گوششان نرسد از سفر لذت نمی‌برند، راضی کننده است و جای شکایت باقی نمی‌گذارد.

مشخصات فنی دیگنیتی پرایم

فرزند مشترک بهمن موتور و دانگ فنگ، به موتور توربو شارژر و پیشرانه SFG15T  1.5 لیتری مجهز شده و برخلاف دیتای ۱۵۰ اسب‌ بخار اعلام شده از سوی کمپانی، نهایت زورش به ۱۴۸ اسب بخار می‌رسد. موتور دیگنیتی با گشتاور ۲۲۰ نیوتن متری و دیفرانسیل جلو، قدرت کافی برای از جا کندن هیکل ۱۵۷۰ کیلوگرمی ix5 پرایم را دارد. تمام این اوصاف، انتظارات را از شتاب گیری این خودرو افزایش داده اند اما بسیاری از راننده‌ها در تجربه رانندگی با دیگنیتی پرایم اشاره کرده اند که بعد از چند ثانیه اول، خبری از شتاب گیری تیزی نیست که آدرنالین را بالا ببرد.

بخشی از شتاب صفر تا ۱۰۰ که پر شدن آن به زیر ۱۳ ثانیه نمی‌رسد، به وجود جعبه دنده اتومات CVT نسل ۳ در سیستم موتور خودرو نسبت داده شده که شاید به کاهش استهلاک ماشین کمک کرده باشد، اما پاسخگوی انتظار رانندگی سریع و پرشتاب نیست. با چهره خشن و تهاجمی که دیگنیتی دارد، کند بودن حرکت با ماکسیمم سرعت ۱۸۵ کیلومتر در ساعت دلسرد کننده خواهد بود؛ به خصوص کسی که یکی از اولویت‌هایش برای خرید خودرو رانندگی با سرعت بالاست.

با این حال، سیستم تعلیق مولتی اینک که روی چرخ‌های عقب پیاده شده هندلینگ آسان و رضایت‌بخشی برای دیگنیتی پرایم به همراه داشته و از این لحاظ، جای انتقادی باقی نمی‌گذارد. خودرو در پیچ یا پستی و بلندی جاده، تعلیق نسبتاً نرم و به جایی دارد و دچار انحراف آزاردهنده نمی‌شود.

برسیم به یکی از مهم‌ترین جنبه‌های بررسی دیگنیتی پرایم، یعنی سطح مصرف سوخت. سازنده IX5 سطح مصرف استاندارد ۱۰.۴ لیتر در کیلومتر برای پیشرانه چهار سیلندر ۱ و نیم لیتری اعلام کرده است که با آمار و ارقام تست استاندارد می‌خواند. اما در رانندگی حقیقی سطح استفاده سوخت بیشتری را شاهد هستیم. با وجود خروجی قدرت ۵۶۰۰ دور بر دقیقه و گشتاوری که به حول و حوش ۱۸۰۰ دور بر دقیقه می‌رسد، شاید بتوان دیگنیتی پرایم را در زمره خودروهای کراس‌اووری قرار داد که هزینه سوختشان اشک جیب راننده را درنیاورد.

رقبای دیگنیتی پرایم در بازار ایران

چیزی که در بازار امروز خودروی ایران زیاد دیده می‌شود و انتخاب نهایی را سخت می‌کند، کراس اوورهای رنگارنگ هستند که از جنبه‌های مختلف خصوصیات فنی گرفته تا سطح آپشن‌ها، میزان مصرف سوخت و ظاهر، باهم رقابت دارند. درحال حاضر، چری تیگو ۷ که حاصل مونتاژ مدیران خودرو باشد، شباهت‌های فنی زیادی به دیگنیتی پرایم دارد. ظاهر شیک و جادار بودن به همراه قیمت کارخانه دیگنیتی پرایم که تا حدودی معقول‌تر از محصولات چری تمام می‌شود، به نوعی برگ برنده رقابت آن در بازار با تیگو ۷ واقع شده و بیشتر مشتریان را تشویق به خرید پرایم کرده است.

اجاره دیگنیتی از سپریس، انتخابی هوشمندانه پیش از خرید

با وجود تمام مزایا و معایبی که در بررسی کراس ‌اوور دیگنیتی پرایم بهمن موتور برشمردیم، در نهایت این به شما بستگی دارد که چه انتظاری از خودرو داشته باشید و چه معیارهایی رضایت شما را جلب کنند. خرید خودرو در این زمانه و به خصوص با وضعیت قیمت دیگنیتی پرایم، یکی از مهم‌ترین تصمیم‌هایی است که می‎‌توان گرفت. پیش از اینکه حرکتی بزنید، باید صفر تا صد مشخصات دانگ فنگ دیگنیتی پرایم را بسنجید که بعداً پشیمان نشوید.

اما خواندن صدتا مقاله مشخصات فنی، به گرد یک مرتبه تست رانندگی در دنیای حقیقی نمی‌رسد. تا پشت فرمان ننشینید و یک دور با خودرو نزنید، کاملاً مطمئن نخواهید شد آیا دیگنیتی پرایم همان ماشینی است که به دنبالش هستید یا نه. احتمالاً با این ایده، چندین سوال در ذهنتان ایجاد شده باشد. مثل اینکه «حالا دیگنیتی از کجا بیاوریم تست کنیم؟»، یا «کدام گالری هست که اجازه تست بدهد؟» و از همه مهم‌تر، «رانندگی در جاده راست و خلوت که از پس پیکان هم برمی‌آید، چطور بدانم این ماشین در سفرهای طولانی مرا توی دردسر نمی‌اندازد؟»

چاره کار خیلی ساده‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید: اجاره خودروهای چینی! اگر فکر کاغذبازی‌ها و کارهای حقوقی فراوان اجاره خودرو آه از نهادتان بلند کرده است، یک پیشنهاد دیگر برای شما داریم که آخرین نگرانی‌هایتان را از بین ببرد. با یک شرکت کرایه خودرو که برخلاف سایرین، تمامی مراحل بررسی، مقایسه و عقد قرارداد را به صورت آنلاین برای شما ترتیب می‌دهد و حتی یک کاغذ نیز جلوی شما نمی‌گذارد که امضا بزنید چطورید؟

داریم از مرکز رنت خودرو سپریس صحبت می‌کنیم؛ سرویسی که به شما اجازه می‌دهد بدون دنگ و فنگ، یک دانگ فنگ دیگنیتی پرایم با قیمت معقول رنت کنید. هر مدت زمانی که برای تست خودرو مدنظر دارید را انتخاب کنید، مبداء و مقصد را تعیین کنید و تمام! کارشناسان سپریس با شما تماس خواهند گرفت تا باقی مراحل اجاره خودرو در تهران یا هر شهر دیگر ایران، به راحتی طی شود. با میزبان خودرو دیگنیتی هماهنگی لازم برای اجاره خودرو شاسی بلند را انجام می‌دهید تا بعد از تعیین زمان و مکان، ماشین را تحویل بگیرید. حالا بزنید به جاده تا ببینید دیگنیتی چند مرده حلاج است.

جمع بندی

سوای همه تمام مزایا و معایب دیگنیتی پرایم (دانگ فنگ فنگون ix5) که برشمردیم، تا امروز این خودروی چینی یکی از کراس‌ اوورهای قابل اطمینان بازار بوده است که برای استفاده‎‌های روزمره، سفرهای طولانی و ایرانگردی، جاده‌های ناهموار و رانندگی در برف و باران عملکرد خوبی دارد. اگر قصد ولخرجی ندارید و در عین حال یک خودروی خوش رو با کیفیت و آپشن‌های مناسب می‌خواهید، دیگنیتی پرایم پتانسیل این را دارد که انتخاب نهایی شما باشد.

آخرین گامی که می‌توانید برای حصول اطمینان صددرصدی از مناسب بودن ix5 بردارید، این است که به سایت سپریس سری بزنید و نگاهی به شرایط اجاره دیگنیتی پرایم بیندازید. اگر از ما می‎‌پرسید، کاملاً ارزشش را دارد که با صرف هزینه‌ای نه چندان زیاد، رانندگی با این خودرو را امتحان کنید. اگر بعد از رنت این خودروی چینی، از عملکرد و همراهی آن در سفر راضی بودید، بعداً در هنگام خرید دیگنیتی پرایم از خودتان (و از میزبان دیگنیتی در سپریس) تشکر خواهید کرد.

ویدیو های پیشنهادی
  1. آلفا گفت:

    عکسی که اول گذاشتید (عکس اصلی مطلب)، عکس دیگنیتی (Fengon ix5) نیست، عکس مدل دیگه‌ای به اسم Fengon 580 Pro هست، اون هم نسل قبلش.

    ۱
    ۲
  2. میثم گفت:

    یک خودرو با این وزن واین قدرت موتور به دوسال می‌کشه کل موتور را باید بزاری پایین.
    اگر یک خودرو وارد میکنید از سرمایه ملی مایه میزاریدبابتش ارز از ایران خارج میشه.‌اینا دوسال دیگه فقط بدرد ضایعاتی ها میخوره

    ۰
    ۱۱
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X