کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰
کوییک S
۶۷۶,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
تارا اتوماتیک - V4
۱,۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۷
سورن پلاس - XU7P
۸۸۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۱
اکستریم VX
۶,۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۳۱,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۷
فوتون تونلند G7
۳,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
هایما ۸S
۲,۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۹
شاهین GL
۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۱۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹
ساینا S
۶۷۲,۰۰۰,۰۰۰
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۸
آریسان ۲
۷۴۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۳۹۳,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو 8
۳,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۱
اطلس G
۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی ایگل
۱,۳۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
رانا پلاس
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۳۷۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۵
اکستریم LX
۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۵۵۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت - تیپ 2
۱,۹۱۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۶
ری را
۱,۹۰۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۷
اطلس GL
۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴
شاهین اتوماتیک
۱,۲۶۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی X5
۲,۲۹۸,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی T9
۳,۴۷۷,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S دوگانه سوز
۷۴۶,۰۰۰,۰۰۰

تحریم‌ها انگیزه پیشرفت در صنعت خودرو را افزایش داده است

منتشر شده در 20 مهر 1404 ساعت 11:00
نویسنده آخرین خودرو
تحریم‌ها انگیزه پیشرفت در صنعت خودرو را افزایش داده است

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در بازدید از سالن سایپا در نمایشگاه بین‌المللی خودرو تبریز، تولید محصولات جدید در این گروه خودروسازی را نماد بی‌اثر شدن تحریم‌ها دانست.

علی جعفری‌آذر، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو، گفت: نمایشگاه خودرو تبریز نشان می‌دهد که با وجود تمام تحریم‌ها، تهدیدها و محدودیت‌هایی که دشمنان در مسیر توسعه صنعت خودرو ایجاد کرده‌اند، صنعتگران کشور با تلاش مضاعف توانسته‌اند با تولید محصولات جدید، تحریم‌ها را بی‌اثر کنند.

وی افزود: تنوع محصولات ارائه‌شده در نمایشگاه امسال نشان از پویایی و حرکت رو‌به‌جلوی صنعت خودرو دارد. یکی از محصولات جدید گروه سایپا، خودروی پارس‌نوآ است که در شرکت پارس‌خودرو و بر پایه پلتفرم ال۹۰ تولید می‌شود. حدود ۱۰ سال پیش، شرکت همکار اروپایی به‌دلیل تحریم‌ها از ادامه همکاری در پروژه ال۹۰ خودداری کرد، اما امروز متخصصان ایرانی موفق شده‌اند خودرویی با همان پلتفرم و با کیفیت و تکنولوژی بالاتر تولید کنند؛ به‌گونه‌ای که کیفیت آن از ال۹۰ نیز فراتر است.

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حمایت همه‌جانبه مسئولان کشور از صنعت خودرو گفت: رهبر معظم انقلاب، دولت و مجلس، از توسعه این صنعت پشتیبانی کرده‌اند و مردم نیز با خرید محصولات داخلی، همواره نقش مؤثری در تداوم این حمایت داشته‌اند. بنابراین انتظار می‌رود مدیران، کارشناسان و فعالان این حوزه با تداوم تلاش‌های خود، خودروهایی با کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه کنند و خدمات پس از فروش مطلوبی نیز ارائه دهند تا رضایتمندی مردم بیش از پیش افزایش پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: هرچه فشار و تحریم دشمنان بیشتر شود، انگیزه و تلاش متخصصان ایرانی نیز افزایش یافته و همین امر موجب بی‌اثر شدن تحریم‌ها شده است.

جعفری‌ آذر در پایان ضمن تقدیر از زحمات مدیران گروه سایپا اظهار داشت: در شرایط سخت اقتصادی و با وجود مشکلات فراوان، مدیران این مجموعه همواره در مسیر تولید محصولات داخلی با کیفیت گام برداشته‌اند تا رضایت مردم را جلب کنند.

ویدیو های پیشنهادی

۵ Responses to “تحریم‌ها انگیزه پیشرفت در صنعت خودرو را افزایش داده است”

  1. علیرضا گفت:

    به حرف نیست به عمله

    ۶
    ۰
  2. هادی گفت:

    فقط اونجا که میگه ” به گونه ای که کیفیت آن از L90 نیز فراتر است ” 😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    ۳
    ۲
  3. هادی گفت:

    ما خودمون خودمون رو تحریم کردیم.
    و گرنه با وجود تحریم های غرب هم می تونستیم به همراه آمریکا ، چین ، هند ،
    آلمان ، ژاپن ، کره جنوبی ، فرانسه و ایتالیا ،
    از بزرگترین خودروسازان جهان باشیم.
    همین چین ، با وجود تحریم های غرب ،
    تونست تبدیل بشه به غول
    خودروسازی جهان که
    تو خودروهای الکتریکی یک هست
    و بازار های اروپا و ژاپن رو تسخیر کرده.
    و هند هم همین طور که داره
    پیشرفت می کنه.
    یا کره جنوبی ، صنعت
    خودروسازی اش رو همزمان
    با ایران شروع کرد.
    اولین خودروی ملی اش
    هیوندای پونی بود
    و تمام تلاش اش رو کرد تا
    به بازار آمریکا راه پیدا کنه و
    بلاخره راه پیدا کرد و
    الان هم شده یکی از
    بزرگترین خودروسازای جهان.
    اون وقت ما ، تو این ۶۰ سال
    ، تهش رسیدیم به لگن هایی
    مثل آریا و ری را .
    بعد یه عده آدم نادان متعصب
    طرفدار لگن های داخلی ،
    با حرفم مخالفت می کنن.

    ۲
    ۳
  4. مجیذ گفت:

    ببند دهن تو با شعور مردم بازی نکن

    ۲
    ۰
    • شاهرخ شریفیان گفت:

      یکی از بزرگترین مشکلات سایت آخرین خودرو حضور هادی حراف و پرخاشگر است. امید است زودی بلاک شود. یا ما بلاک شویم نتونیم افاضات روزانه ۱۰۰ خطی اش را بخوانیم.

      ۱
      ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X