%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰

مونتاژ به جای واردات/ VGV در خط تولید خودروسازی ایلیا

منتشر شده در 08 خرداد 1403 ساعت 10:30
نویسنده آخرین خودرو
مونتاژ به جای واردات/ VGV در خط تولید خودروسازی ایلیا

کراس اوور VGV U75 plus که در سال گذشته رسما توسط شرکت صنایع خودروسازی ایلیا معرفی شد، قرار است در شش ماهه دوم سال جاری وارد بازار شود.

اخبار رسیده از شرکت صنایع خودروسازی ایلیا تصدیق می کند، کراس اوور VGV U75 plus که چند ماه قبل توسط این خودروساز رسما به عنوان یک کراس اوور لوکس معرفی شده بود، در شش ماهه دوم سال جاری وارد بازار خواهد شد. اما نکته جالب توجه این است که این خودرو در ابتدا به عنوان یک کراس اوور وارداتی (CBU) معرفی شد، اما شرکت صنایع خودروسازی ایلیا قصد دارد VGV U75 plus را وارد خطوط تولید خود در شهرک صنعتی کاوه کند و به این ترتیب خودرو ای که در آینده توسط این خودروساز به فروش می‌رسد، نه محصول وارداتی که محصول مونتاژی خودروسازی ایلیاست.

مونتاژ به جای واردات/ VGV در خط تولید خودروسازی ایلیا

این در شرایطی است که خودروسازی ایلیا در سال گذشته نیز توانسته بود نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد چشم‌گیری را در تولید خودرو تجربه کند و به این ترتیب به نظر می‌رسد خودروسازی ایلیا در راستای توسعه سبد محصول، برنامه‌های بلند مدتی دارد.

از سوی دیگر کراس اوور VGV U75 plus که قرار است توسط این خودروساز در ایران مونتاژ شود، از نظر سطح امکانات ایمنی و رفاهی یک سر و گردن، بالاتر از محصولی است که سابقا به عنوان یک خودروی وارداتی معرفی شده بود.

همچنین از آنجایی که صنایع خودروسازی ایلیا قرار است یک محصول به‌روز را در خط تولید خود مونتاژ کند، مدتی است پروژه به‌روز رسانی و کالیبراسیون خطوط تولید خود را با استانداردهای سینوتراک (برند مادر VGV) در شهرک صنعتی کاوه، آغاز کرده است.

نکته جالب توجه دیگر این است که VGV U75 Plus با برند ایلیا و نام جدید در بازار عرضه خواهد شد.
به این ترتیب، در نیمه دوم سال جاری باید منتطر رقابت کراس اوور VGV U75 plus با کراس اوورهای رده بالای بازار خودرو، همچون فونیکس تیگو ۸ و بخشی از کراس اوورهای وارداتی جدید باشیم. در حال حاضر از قیمت نهایی این محصول خبری منتشر نشده است.

ویدیو های پیشنهادی
  1. ali گفت:

    با سلام
    چطور هیچکدام ازدوستان خبرنگارو سایتهای خودرویی راجع به عدم اعلام نتایج قرعه کشی برقی ها که قرار بود دیروز مثلا” اعلام بشه هیچ واکنش یاخبری کار نمی کنید

    ۰
    ۰
  2. مومنی گفت:

    ایلیا متخصص تولید خودروهای غیر زیبا و غیر مدرن هست.
    اینکه این برندهای غیر معتبر چینی رو از کدام روستای چین میخره که دیگه بماند.

    چقدر مدیرانش بد سلیقه و زنگ زده هستند خداییش.
    با اینهمه بدبختی ماشین وارد میکنن ، یک ذره به تکنولوژی و طراحی توجه نمی‌کنند. شما دایون y7 رو نگاه کن . نه قشنگنه. نه آپشن داره .
    ایلیا جان مدیرانت رو عوض کن . وگرنه شرکتت و خدماتت خوبه . فقط محصول خوب نمیتونی برای تولید و فروش انتخاب کنی.

    ۰
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X