%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
هایما ۸S
۳,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۵
جک J4
۱,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۴
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۱
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۷
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
فونیکس آریزو 8
۳,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
کی ام سی X5
۲,۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۸
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۶
اکستریم VX
۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۴
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۳۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
ری را
۱,۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۸
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۷
کی ام سی T9
۳,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۱
کوییک S
۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
آریسان ۲
۷۸۹,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۲
رانا پلاس
۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۹۵
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۸
اکستریم LX
۳,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۱
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۰۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۶۲
سورن پلاس - XU7P
۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰

کشنده تک‌محور فاو J6P-460 با گیربکس اتوماتیک توسط سیبا موتور عرضه می‌شود

منتشر شده در 02 آذر 1404 ساعت 17:21
نویسنده آخرین خودرو

شرکت سیبا موتور به‌ زودی کشنده تک‌محور فاو J6P-460 را با گیربکس اتوماتیک به بازار ایران عرضه می‌کند. این کشنده که پیش‌ تر تنها با گیربکس دستی در اختیار مشتریان قرار داشت، اکنون در نسخه‌ی اتوماتیک خود با گیربکسZF دارای ۱۲+۲ دنده اتوماتیک وارد بازار می‌شود.

مشخصات فنی فاو J6P-460 اتوماتیک

کشنده تک‌محور فاو J6P-460 اتوماتیک به طول ۶۴۲۵ میلی‌متر، عرض ۲۴۹۵ میلی‌متر، ارتفاع ۳۹۰۰ میلی‌متر و فاصله محوری ۳۸۰۰ میلی‌متر طراحی شده است. این کشنده از یک پیشرانه ۶ سیلندر خطی با فرایند تزریق مستقیم و مجهز به توربوشارژ و اینترکولر بهره می‌برد که با حجم موتور ۱۱ لیتر، توان خروجی ۴۶۰ اسب بخار در ۱۹۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۲۰۰ نیوتن‌متر در ۱۳۰۰ دور در دقیقه تولید می‌کند. کشنده فاو J6P-460 اتوماتیک مجهز به گیربکسZF دارای ۱۲+۲ دنده اتوماتیک با ریتاردر هیدرولیکی ۵ مرحله‌ای است.

همچنین کلاچ تک‌صفحه‌ای خشک با فنر دیافراگمی برای انتقال قدرت استفاده می‌شود. سیستم تعلیق جلو و عقب از نوع فنر تخت چندلایه پارابولیک مجهز به میل موجگیر و کمک‌فنر هیدروتلسکوپی است.

تجهیزات ایمنی و رفاهی فاو J6P-460 اتوماتیک

فاو J6P-460 با تجهیزات ایمنی شامل سیستم ترمز دیسکی-کاسه‌ای دو مدار مستقل بادی، ترمز ضدقفل هوشمند WABCO، سیستم کنترل الکترونیکی ترمز (EBS)، سیستم ضد لغزش (ASR)، ترمز اضطراری هوشمند (AEBS)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) و خشک‌کن هوا عرضه می‌شود. ترمز موتور، ریتاردر هیدرولیکی، مکانیزم پنوماتیک عملکرد محور عقب و ترمز کمکی، ایمنی مناسب را در شرایط دشوار تضمین می‌کنند. از دیگر فناوری‌ها می‌توان به سیستم هشدار حرکت بین خطوط (LDWS)، محدودکننده سرعت (Speed Limiter)، سیستم کمکی حفظ ایمنی چرخ‌های جلو در شرایط اضطراری (TESD) و کنترل شروع حرکت در سربالایی (HSA) اشاره کرد. این کشنده دارای تاییدیه استحکام کابین براساس استاندارد اروپا و تاییدیه ADR جهت حمل کالاهای خطرناک است. همچنین آلارم دنده عقب، چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب، چراغ روز (DRL)، روشنایی اتوماتیک (Autolight)، بوق برقی شهری و بادی بین‌شهری، قطع‌کن باتری و جک بالابر به افزایش ایمنی و کاربردپذیری کمک می‌کنند.

از نظر امکانات رفاهی نیز فاو J6P-460 مجهز به فرمان با کلیدهای دسترسی، سیستم مولتی‌مدیا TFT لمسی با رادیو، رهیاب، بلوتوث، دوربین، USB و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک است. صندلی راننده با تعلیق پنوماتیک، گرم‌کن و سردکن، قابلیت تنظیم در ۶ جهت و قفل مرکزی با ریموت کنترل عرضه می‌شود. شیشه‌بالابر برقی، آینه‌های جانبی برقی با گرم‌کن، کروز کنترل، کولر درجا، بخاری درجا، یخچال و کتری مسافرتی از دیگر امکانات رفاهی آن هستند. وجود بادگیر سقف، کیف ابزار و طراحی ارگونومیک کابین، تجربه رانندگی طولانی را راحت و بی‌دردسر می‌سازد.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X