%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰

آبرو ریزی ایران خودرو مقابل وزیر صمت ؛ خودروی وزیر خراب شد!

منتشر شده در 16 مهر 1402 ساعت 17:43
نویسنده سامان امانی
آبرو ریزی ایران خودرو مقابل وزیر صمت ؛ خودروی وزیرخراب شد!

یک منبع آگاه به خبرنگار آخرین خودرو گفته است که در سفر استانی وزیر صمت، خودروی حامل وزیر دچار نقص فنی شده است. خودروی وزیر برای این سفر یکی از محصولات اتوماتیک ایران خودرو بوده است.

در حال حاضر وزیر صمت از تارا V4 برای رفت و آمد خود استفاده می کند. اما بیشتر خودروهای حمل و نقل این وزارتخانه را دنا پلاس توربو اتوماتیک تشکیل می دهد.

در سفر استانی تابستان وزیر صمت، خودروی ایران خودرویی این وزارتخانه با مشکل فنی در میانه راه مواجه شده و حال خبر آن به بیرون درز کرده است. به گفته یک منبع آگاه، در اواسط راه خودروی وزیر با نقص فنی رو به رو شده است. این نقص فنی با بالا رفتن دمای پیشرانه در اتفاق افتاده و در کنار آن سیستم تهویه خودرو هم از کار افتاده است.

با وجود اختلال شدید در خودروی ایران خودرویی وزارت صمت در این سفر استانی، وزیر خودرو را ترک نکرده و ادامه مسیر را با این خودرو طی کرده است.

گفته می شود که پس از وجود اختلال فنی در خودروی وزارتخانه، وزیر صمت تماسی را با مدیران ایران خودرو داشته و گلایه خود را اعلام کرده است. طبق معمول هم مدیران این گروه خودروسازی با بهانه هایی سعی در توجیه مشکل فنی این خودرو داشته اند. پیش از این هم بارها شاهد بوده ایم که حتی نمایندگان مجلس از عملکرد دنا پلاس توربو اتوماتیک (که در اختیار این نمایندگان است) ابراز نارضایتی کرده اند و به ایرادات آن اشاره داشته اند.

نکته قابل توجه این است که بالاخره وزیر صمت به عنوان یکی از متولیان صنعت خودروی کشور، چالش های روزمره مردم را خودروهای ایران خودرویی و داخلی تجربه کرده است. از سویی دیگر شاهد هستیم که با وجود تغییر چند باره مدیرعامل ایران خودرو، همچنان مشکلات کیفی خودروهای این شرکت وجود دارد و گاهی هر روز بدتر هم می شود. جالب اینجاست که حتی مدیران ایران خودرو نتوانسته اند تا خودرویی تا حدی با کیفیت را در اختیار وزیر صمت قرار دهند تا چنین آبرو ریزی را رقم نزدند. بررسی ها نشان می دهد که وزیر صمت جلسات روزمره و سفرهای کاری خود را با محصولاتی چون تارا اتوماتیک V2، تارا اتوماتیک V4 و دنا پلاس توربو اتوماتیک انجام می دهد.

*عکس جنبه تزیینی دارد

ویدیو های پیشنهادی
  1. M گفت:

    دناپلاس یه پلتفرم‌قدیمی که هی فیس لیفت میشه و تارا کلا واسه پژو هست و پلتفرم جدید هیچ وقت نمیشه این دوتا ماشین رو باهم مقایسه کرد

    ۲
    ۲
  2. رضا گفت:

    مشکلی نیست فردا ی تارا صفر دیگه تحویل میدن
    حالا اگه مال مردم بود این قدر میبردن نمایندگی میاوردن تا طرف یا بیخیال بشه یا ببره بیرون درستش کنه
    البته این اتفاق کمی جنبه ما هم از جنس مردمیم میخواد نشون بده!

    ۴
    ۰
  3. بیژن گفت:

    یعنی کل مردم ایران مهم نبودن و توی این ۴۰ سال دروغ میگفتن که حالا جلو وزیر آبروشون رفت؟؟؟؟؟؟؟؟

    ۲
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X