موضوعات داغ روز:

ماجراهای رانندگی با اولین خودروی برقی پلاک ملی با آخرین خودرو

منتشر شده در 22 مهر 1402 ساعت 17:26
نویسنده آخرین خودرو
عکاس علیرضا پاداش
ماجراهای رانندگی با اولین خودروی برقی پلاک ملی با آخرین خودرو

رسانه آخرین خودرو به عنوان یک مجموعه خبری متفاوت در صنعت و بازار خودرو، یک اتفاق چالشی را رقم زده است. آخرین خودرو اولین خودروی برقی ایران با پلاک شخصی را تهیه کرده است و می خواهد چالش های خودروهای برقی را در ایران بررسی کند.

از چهارشنبه هفته گذشته که این رسانه، این چالش را آغاز کرده است نگاه های بسیاری را به سمت خود کشانده و ناگفته های اولین خودروی برقی بازار ایران را مطرح نموده است.
صفحه اینستاگرام آخرین خودرو، تلگرام و وبسایت این رسانه جایی است که برای اولین خودروی برقی پلاک ملی ایران مورد بررسی قرار می گیرد و این رسانه برنامه دارد تا وعده های مسئولان در مورد جایگاه های شارژ، نکات مهم در مورد خودروهای برقی، مشکلات پیش رو و مزایای استفاده از خودروهای برقی را مطرح کند.
آخرین خودرو در راستای فرهنگ سازی و مسئولیت اجتماعی این پروژه را آغاز کرده و می خواهد تا قدمی در آگاهی بیشتری مردم داشته باشد.
شما مخاطبان می توانید با دنبال کردن آخرین خودرو به صورت روزانه شاهد اتفاق های پیش روی تردد اولین خودروی برقی ایران باشید. در گام نخست نکات مهم در مورد خودروی برقی در صفحه اینستاگرام و تلگرام آخرین خودرو منتشر می شود.

باید به این نکته اشاره کرد که این خودرو توسط آقای مهدی گلکانی از شهر بابل خریداری شده است. این فرد که مدیریت یکی از نمایندگی های مدیران خودرو را در شمال کشور دارد، با هزینه شخصی اولین خودروی برقی و پلاک ملی ایران را خریداری کرده و جهت فرهنگ سازی و بررسی چالش های این خودروها در اختیار تیم آخرین خودرو گذاشته است. لذا این رسانه به خاطر همکاری همه جانبه آقای گلکانی، کمال تشکر را از وی دارد.

ویدیو های پیشنهادی

۴ Responses to “ماجراهای رانندگی با اولین خودروی برقی پلاک ملی با آخرین خودرو”

  1. کریم گفت:

    باید ابتدا خودروهای کوچکتر شهری مثل این خودرو با حدود ۲۰۰ تا ۱۰۰ و حتی ۶۰ اسب بخار وارد بشه که امکان استفاده ازشون بدون شبکه سوپرچارجر هم باشه و بعد سراغ خودروهایی مثل اسکایول که فعلا بسیار کم کاربرد هستن برن. درست مثل مسیری که در اروپا و آمریکا طی شد. اریزو برقی هم اگر با خدمات خوب همراه بشه به نظر از قدرت و محدوده حرکتی مناسبی برخورداره. فقط کاش چراغ های با گرافیک جدیدش که در چین معرفی شده رو وارد میکردن واقعا خاری در چشم طراحی (به خودی خود متوسط) این خودرو هست چراغ‌هاش
    البته مدل تنفس طبیعی دنده دستی هم با توجه به کاهش چشمگیر انواع هزینه ها گزینه مناسبی برای بازار ما هست. موفق باشید

    ۲
    ۱
  2. آرش گفت:

    دمت گرم اقای گلکانی و اقای دلاور

    ۲
    ۰
  3. حسام گفت:

    خدا قوت دلاور 🙂
    خیلی گزارش خوب و باحالی بود، فقط اگر ممکنه تو ویدئو های بعدی جواب این ۲ تا سوال هم بدید. ۱- پلاگین هایبرید بهتره یا تمام برقی ؟ ۲- آیا تا به این لحظه خودرو برقی یا پلاگین هابرید برای واردات ثبت سفارش قطعی شده ؟
    مرسی

    ۰
    ۰

Leave a Reply

لطفا جهت پاسخ دهی به دیدگاه خود از زبان فارسی استفاده نمایید.
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.