فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی X5
۲,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
مزدا 3
۵,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵
ساینا S دوگانه سوز
۸۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۱
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
کی ام سی J7
۲,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
فوتون تونلند G7
۳,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۹
آریسان ۲
۸۴۷,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۷
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اطلس GL
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۶
کی ام سی ایگل
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۲
شاهین اتوماتیک
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
اکستریم LX
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۴۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
اطلس G
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۲
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۸۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۹
کی ام سی T9
۴,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
هایما ۸S
۳,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۵
کوییک S
۷۹۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۴۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۹
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴
ساینا S
۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۹۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
شاهین GL
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۱
رانا پلاس
۱,۰۹۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا موتورز فردا 511
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی X5
۲,۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
مزدا 3
۵,۷۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵
ساینا S دوگانه سوز
۸۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۳
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹۱
سورن پلاس - XU7P
۱,۰۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۶
کی ام سی J7
۲,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۲,۲۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۳
فوتون تونلند G7
۳,۹۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۴۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۹
آریسان ۲
۸۴۷,۰۰۰,۰۰۰
بک X3 پرو
۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۷
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
اطلس GL
۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۵۶
کی ام سی ایگل
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۲
شاهین اتوماتیک
۱,۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۷
اکستریم LX
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۴۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۷
ریسپکت - تیپ 2
۲,۳۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
اطلس G
۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۲
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۳,۲۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۳۸۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۹
کی ام سی T9
۴,۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
هایما ۸S
۳,۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۵
کوییک S
۷۹۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۳۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸
فونیکس آریزو 8
۳,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۴۳
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۴۱۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۹
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۶۸۸,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۸
سهند E - اتوماتیک
۱,۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴
ساینا S
۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۹
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۹۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۶,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۲۲
اکستریم VX
۶,۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۵۵
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۲
شاهین GL
۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۱
رانا پلاس
۱,۰۹۰,۰۰۰,۰۰۰

تویوتا کرولا ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

تویوتا کرولا 2023 یا تویوتا کرولا وارداتی یکی از خودروهایی است که به تازگی به سامانه عرضه وارداتی ها آمده به زودی به بازار کشور می آید.

حجم موتور 1197 سی سی / 1800 سی سی
قدرت 116 اسب بخار / 142 اسب بخار
گشتاور 185 نیوتن متر / 175 کیلومتر بر ساعت
انتقال قدرت دیفرانسیل جلو
منتشر شده در 10 آبان 1402 ساعت 21:06
عکاس حسین دلاور

تویوتا کرولا ۲۰۲۳ یا تویوتا کرولا وارداتی یکی از خودروهایی است که به تازگی به سامانه عرضه وارداتی ها آمده به زودی به بازار کشور می آید.

درباره تویوتا کرولا

با شروع دوباره واردات خودرو حالا دوباره محصولات غیر چینی را در ایران می بینیم. البته محدودیت های آیین نامه واردات اجازه ورود بسیاری از خودروها را نمی دهد اما خودروهایی نظیر تویوتا کرولا می توانند به ایران بیایند. کرولا یکی از مهم ترین محصولات تاریخ کمپانی تویوتا است که از سال ۱۹۶۶ تا حالا به تولید رسیده است. خودرویی تا بحال با ۱۲ نسل به بازار های مختلف رسیده و بالاترین فروش تاریخ را برای یک مدل در کل جهان ثبت کرده است. کرولا یک خودروی کامپکت است که همیشه یکی از محصولات اقتصادی تویوتا به حساب آمده و کیفیت و دوام قابل قبولی را ارائه داده است. در ایران نسل های مختلف کرولا بصورت وارداتی به بازار آمدند و هنوز هم در بازار کارکرده ایران تعداد بالایی از این خودرو را می بینیم.اما حالا شرکت معین خودرو برنامه دارد در دور جدید واردات، نسل جدید تویوتا کرولا را در دو نسخه بنزینی و هیبریدی به ایران بیاورد. در ادامه به معرفی این خودرو می پردازیم.

تویوتا کرولا 2023 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

طراحی بدنه تویوتا کرولا وارداتی

این نسخه سدان از دوازدهمین نسل از کرولا است که البته در بازار چین عرضه می شود و تویوتا لوین Levin نام دارد. البته کلیت طراحی در این سدان با نسخه های بازار های دیگر یکسان است اما در جزئیات تفاوت هایی دیده می شود. در جلوی تویوتا کرولا بنزینی چراغ های نسبتا باریک را می بینیم که به دو طرف کشیده شده اند. درون کاسه چراغ، دیلایت های LED طرح L دارند و چراغ های اصلی از نوع هالوژنی هستند. خطی کرومی روی زمینه ای مشکی رنگ چراغ های جلو را به هم پیوند می دهد و جلوپنجره از بالا حذف شده و به پایین سپر منتقل شده است. سپر طراحی سه بعدی و برجسته دارد و در گوشه آن دو قطعه مشکی رنگ با طرح C دیده می شود و ال ای دی ها مه شکن هم در پایین همین بخش جایگذاری شده اند. سبک طراحی نسخه هیبریدی تویوتا کرولا نیز بسیار شبیه به نسخه بنزینی است با این تفاوت که بر خلاف تویوتا کرولا بنزینی از طرح لانه زنبوری در بخش جلو پنجره استفاده شده است.

تویوتا کرولا 2023 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

در نمای جانبی طراحی به نسبت ساده ای را در تویوتا کرولا وارداتی می بینیم. یک خط از بالای گلگیر جلو تا بالای گلگیر عقب امتداد پیدا می کند و یک برجستگی را در قسمت پایین درها می بینیم. حاشیه پنجره های خودرو مشکی رنگ است و رینگ های ۱۶ اینچی آلومینیومی را در این خودرو می بینیم. طراحی در عقب اما هماهنگی بیشتری با جلوی خودرو دارد. دو چراغ کشیده با یک نوار کرومی (درست همانند جلو) به هم متصل می شوند و سپر برجسته را در این قسمت می بینیم که باعث می شود خودرو کمی پهن تر و عضلانی تر بنظر برسد. بطور کلی طراحی تویوتا کرولا تا حد زیادی ساده است اما خط طراحی های جدید و مدرن تویوتا را در خودش دارد و از همه مهم تر عنصر اصالت را می توان در این خودرو یافت که این روز ها در بازار چینی زده ما کمتر دیده می شود.

تویوتا کرولا 2023 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنیتویوتا کرولا 2023 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

یکی از مهم ترین تفاوت های میان طراحی تویوتا کرولا بنزینی و تویوتا کرولا هیبریدی را می توان در لوگوی شرکت تویوتا یافت. اگر کمی با دقت به لوگو و نشان تویوتا در نسخه هیبرید نگاه کنیم می بینیم نشان تویوتا در نسخه هیبرید تویوتا کرولا دارای حاشیه ای آبی رنگ است در حالی که چنین چیزی در نسخه های بنزینی دیده نمی شود.

مشخصات فنی تویوتا کرولا ۲۰۲۳

تویوتا کرولا بنزینی در ابتدا با دو پیشرانه به بازار ایران آمد. نسخه پایه مجهز به پیشرانه ۱.۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ است که فناوری زمانبندی متغیر سوپاپ ها یا VVTi را دارد. این پیشرانه توان تولید حداکثر قدرت ۱۱۶ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۸۵ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT (با ۱۰ دنده مصنوعی) به چرخ های جلو می رسد و با این مشخصات مصرف سوخت ترکیبی ۵.۸۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برای این سدان ژاپنی ثبت می شود.

برندتویوتا
مدلکرولا
کلاس بدنهسدان
سال تولید۲۰۲۳
حجم موتور۱۱۹۷ سی سی / ۱۸۰۰ سی سی
تعداد سیلندر۴
تعداد سوپاپ۱۶
فناوری موتورتوربوشارژر / هیبرید
قدرت۱۱۶ اسب بخار / ۱۴۲ اسب بخار
گشتاور۱۸۵ نیوتن متر / ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت
شتاب ۰ تا ۱۰۰۱۰.۲ ثانیه / ۹.۵ ثانیه
حداکثر سرعت۱۸۰ کیلومتر بر ساعت
گیربکسECVT / CVT
انتقال قدرتدیفرانسیل جلو
تعلیق جلومک فرسون
تعلیق عقبمولتی لینک
طول۴۶۳۵ میلی متر
عرض۱۷۸۰ میلی متر
ارتفاع۱۴۵۵ میلی متر / ۱۴۳۵ میلی متر
فاصله محوری۲۷۰۰ میلی متر
وزن۱۴۳۰ کیلوگرم / ۱۴۲۰ کیلوگرم
حجم باک 50 لیتر / ۴۳ لیتر
مصرف سوخت۵.۹ لیتر / ۴.۱ در هر صد کیلومتر ترکیبی
ابعاد رینگ و لاستیک۲۰۵/55R16
شرکت عرضه کنندهمعین خودرو ایرانیان
برند نشان مادرتویوتا
کشور سازندهژاپن - چین
تویوتا کرولا 2023 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

اما نسخه دیگر تویوتا کرولا بنزینی به پیشرانه ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی مجهز است که خروجی های ۱۲۱ اسب بخار قدرت و ۱۴۸ نیوتن متر را دارد. در این نسخه هم انتقال قدرت از طریق جعبه دنده CVT انجام می شود و مصرف ترکیبی ۵.۶ لیتر را در هر ۱۰۰ کیلومتر داریم. با این حال این نسخه به صورت محدود در بازار عرضه شد و بعد ها جایش را به نسخه هیبرید داد. نهایت سرعت در هر دو نسخه ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است و در کل خروجی های فنی عجیب و غریبی در این خودرو نمی بینیم اما یادمان باشد که کیفیت و دوام تویوتا را در قوای محرکه این خودرو داریم و همین باعث می شود بسیاری از مشتریان خرید این خودرو را به نمونه های چینی (حتی با مشخصات بهتر) ترجیح دهند.

اما قوی ترین نسخه کرولا وارداتی نسخه هیبرید این خودرو به شمار می رود. این نسخه به پیشرانه ۱.۸ لیتری تنفس طبیعی 8ZR مجهز است. این پیشرانه ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ، به تنهایی ۹۸ تا ۱۰۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور 142 نیوتن متر تولید می کند. همچنین یک پیشرانه الکتریکی ۱۳۵ تا ۱۴۰ اسب بخار با گشتاور ۱۸۵ نیوتن متر هم در کنار این قوای محرکه بنزینی قرار دارد. جعبه دنده اتوماتیک E-CVT نسل جدید که یک موتور الکتریکی دیگر را جهت بازیافت انرژی در دل خود جای داده است، ترکیب توان الکتریکی و بنزینی را به چرخ های جلوی تویوتا کرولا هیبرید می رساند.

ویدیو معرفی نسخه ۱.۵ لیتری

ویدیوی معرفی تویوتا کرولا هیبرید

طراحی کابین و امکانات تویوتا کرولا وارداتی

در داخل طراحی بسیار ساده تر از بدنه است اما کیفیت بالای متریال به کار رفته باعث می شود که این سادگی را بپذیرید. متریال به کار رفته روی داشبورد و رودری ها را پلاستیک مشکی رنگ تشکیل داده است و در قسمت هایی از وسط و همچنین در حاشیه صفحه نمایش مرکزی، قطعاتی با طرح پیانویی را می بینیم. یک خط نقره ای رنگ دو دریچه تهویه در گوشه ها را به هم متصل می کند و المان های نقره ای رنگ دیگری را در طراحی فرمان و همچنین در حاشیه دسته دنده خودرو می بینیم. کلاستر یا جلوآمپر خودرو از نوع آنالوگ است اما صفحه نمایشی در سمت راست طراحی شده تا اطلاعات خودرو و سفر را به راننده نشان دهد که گرافیک این صفحه نمایش خوب و مدرن ارزیابی می شود.

تویوتا کرولا 2023 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

با یک محصول اقتصادی از تویوتا طرف هستیم پس تعجبی ندارد که روکش صندلی ها از پارچه است و تقریبا المان لوکسی را در کابین نمی بینیم. اما به هر ترتیب این یک تویوتا است و ارگونومی عالی در طراحی به همراه کیفیت بالای قطعات باعث می شود خیلی زود با این خودرو ارتباط برقرار کنید. صفحه نمایش مرکزی ۹ اینچی است و سیستم صوتی از ۶ بلندگو تشکیل شده است. اما مهم ترین نکته در تویوتا کرولا وارداتی میزان فضای آن در کابین است. با اینکه از بین این سدان چندان بزرگ بنظر نمی رسد و در واقع هم در رده سدان های کامپکت بازار است اما در داخل و بخصوص در ردیف عقب میزان فضای سر و پا برای سرنشینان بسیار راضی کننده است. همچنین صندوق عقب این خودرو هم فضای بسیار خوبی را در این کلاس ارائه می دهد.

تویوتا کرولا 2023 ؛ ویدیوی معرفی + مشخصات فنی

امکانات ایمنی و رفاهی

امکانات ایمنی۷ کیسه هوا ۱۱ نقطه ای - سامانه کنترل پایداری الکتریکی - سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی - رادار خط خوان - حفظ رانندگی بین خطوط - ترمز اضطراری اتوماتیک
امکانات رفاهینمایشگر لمسی - تهویه الکتریکی دستی - پاکسازی هوای کابین - کروز کنترل تطبیقی - فرمان کمکی برقی - نور بالای اتوماتیک -سنسور نور - استارت دکمه ای - سامانه استارت استاپ اتوماتیک - تنظیم حالت رانندگی - حالت تیپ ترونیک ۱۰ سرعته جعبه دنده - رینگ آلومینیومی - تریم داخلی پارچه ای - تریم داخلی چرم (سفارشی) - ترمز پارک برقی - اتوهلد

مزایا و معایب

مزایامتریال خوب کابین و مونتاژ - امکانات ایمنی مناسب - گستردگی خدمات پس از فروش برای محصولات تویوتا
معایبعدم عرضه کرولا با نسخه های قوی در بازار ایران - نبود برخی امکانات مانند صندلی های برقی و گرمکن و...

قیمت تویوتا کرولا بنزینی

قیمت بازار (۱۴۰۴/۱۰/۰۳)۴,۰۹۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت کارخانه (۱۴۰۴/۱۰/۰۳)۲,۴۹۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت تویوتا کرولا هیبرید

قیمت بازار (۱۴۰۴/۱۰/۰۳)بدون قیمت تومان
قیمت کارخانه (۱۴۰۴/۱۰/۰۳)۲,۳۰۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

رقبای تویوتا کرولا ۲۰۲۳

با توجه به تعرفه بالایی که برای واردات خودرو در نظر گرفته شد، اصلا نمی توان قیمت پایینی را برای تویوتا کرولا متصور بود. اما به هرحال با ادامه روند واردات انتظار می رود رقبایی را برای تویوتا کرولا وارداتی داشته باشیم. اگر بخواهیم در وارداتی های صفر کیلومتر به دنبال رقیبی برای این خودرو باشیم، به نام هیوندای الانترا و یا نیسان سیلفی می رسیم. البته باید دید در ادامه چه خودروهایی برای این خودرو معرفی می شوند و هنوز برای شناسایی رقیب این خودرو زمان لازم است.

آلبوم تصاویر

سوالات متداول

تویوتا کرولا ۲۰۲۳ با پیشرانه ۱.۲ لیتری چه مشخصاتی دارد؟

تویوتا کرولا ۲۰۲۳ قرار است با دو پیشرانه به بازار ایران بیاید. نسخه پایه مجهز به پیشرانه ۱.۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ است که فناوری زمانبندی متغیر سوپاپ ها یا VVTi را دارد. این پیشرانه توان تولید حداکثر قدرت ۱۱۶ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۸۵ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT (با ۱۰ دنده مصنوعی) به چرخ های جلو می رسد

تویوتا کرولا ۲۰۲۳ با پیشرانه ۱.۵ لیتری چه مشخصاتی دارد؟

نسخه دیگر تویوتا کرولا وارداتی به پیشرانه ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی مجهز است که خروجی های ۱۲۱ اسب بخار قدرت و ۱۴۸ نیوتن متر را دارد. در این نسخه هم انتقال قدرت از طریق جعبه دنده CVT انجام می شود و مصرف ترکیبی ۵.۶ لیتر را در هر ۱۰۰ کیلومتر داریم.

تویوتا کرولا ۲۰۲۳ با پیشرانه هیبریدی چه مشخصاتی دارد؟

نسخه هیبرید به پیشرانه ۱.۸ لیتری تنفس طبیعی 8ZR مجهز است. این پیشرانه ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ، به تنهایی ۹۸ تا ۱۰۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر تولید می کند. همچنین یک پیشرانه الکتریکی ۱۳۵ تا ۱۴۰ اسب بخار با گشتاور ۱۸۵ نیوتن متر هم در کنار این قوای محرکه بنزینی قرار دارد. جعبه دنده اتوماتیک E-CVT نسل جدید که یک موتور الکتریکی دیگر را جهت بازیافت انرژی در دل خود جای داده است، ترکیب توان الکتریکی و بنزینی را به چرخ های جلوی تویوتا کرولا هیبرید می رساند.

تویوتا کرولا وارداتی چه امکاناتی دارد؟

در این سدان وارداتی امکاناتی نظیر کروز کنترل تطبیقی، دوربین و سنسور عقب، سیستم مالتی مدیا ۹ اینچی، سانروف، سیستم استارت استاپ، ۷ کیسه هوا 11 نقطه ای (راننده، سرنشین، جانبی، پرده ای و زانو)، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، دستیار رانندگی بین خطوط، ترمز پارک برقی، سنسور پایش میزان فشار باد تایرها (TPMS)، تهویه الکترونیکی دستی و… دیده می شود.

ویدیو های پیشنهادی
  1. مهدی گفت:

    مرسی خداقوت واقعا حسین آقا مثل همیشه عالی و همیشه در صحنه
    کلاستر دیجیتال و طراحی بهتر دسته دنده رو کم داره . در کل خوبه فکر میکنم ۴ تومن قیمت آزادش باشه، شما این قیمت ۲.۰۱۵.۰۰۰.۰۰۰ رو از کجا آوردین رسما اعلام شده ؟

    ۱
    ۸
  2. حسام گفت:

    نه تنها ارزشی بیشتر از یک میلیارد نخواهد داشت بلکه راجع به دوام بیشتر چه چیزی صحبت میکنیم، یک چهار چرخه که فقط حرکت میکند، این با اون فیات ۵۰۰ (ماشین توی شهربازی) چه فرق کاربردی و سواری دارد؟! چه چیز آن می‌تواند دلخوش کننده باشد، با وعده تو خالی که اگر چیزی ندارد ،در عوض دوام بالایی دارد (که آنهم بواسطه یک گیربکس یکبار مصرف cvt وعده سرخرمن محسوب میشود) حتی برای لحظه ای نمی‌تواند باعث شود ۴ برابر قیمت رسمی اش بابت آن پول داد!

    ۱۸
    ۲۴
  3. amir گفت:

    فقط یه نکته از واژه شو روم استفاده نکنید. نمایشگاه سالها داره استفاده میشه دیگه چه کاریه از یه واژه بیگانه استفاده کنیم

    ۲۹
    ۸
  4. حسام گفت:

    مشکل حاد این ماشین ناقص اینه که موتور دوم برقی رو از روش برداشته اند ، به تنهایی این موتور این ماشین نیست! و تازه با موتور ۲۰۰۰cc قیمتش ۲۰ هزار دلار است همین بیخ گوشمان در عمان که به پول ما میشه ۱ میلیارد و صد.
    پس قیمت گذاری ۲ میلیاردی برای یک ماشین ناقص یعنی ادم باید خیلی گلابی باشه تا بره سمتش!
    ضمنا جناب دلاور! شما تا حالا تویوتا سفید صدفی ندیده بودین؟! بالای ۲۰ ساله که چنین رنگی روی ارزانترین ماشین ها هن هست و در این نورد ختی تویوتا

    ۱۲
    ۹
  5. ناشناس گفت:

    این ماشین ارزش خرید بین یک ودویست تا یک پانصد ارزش خرید داره اون فقط بخاطر کیفیت قطعات والا با این آپشنهایی که که گفته شده از چینی ها عقبه اینی گفتید برای پیرمردها خوبه درسته
    قیافه ندارد
    آپشن ضعیف
    فنی ضعیف
    کیفیت عالی
    تعجبم از کارشناس است که بسادگی ار کنار این همه ایراد میگذرد

    ۴
    ۸
  6. مهرداد گفت:

    با توجه به گیربکس cvt روی این خودرو نصب است نباید انتظار موتور با حجم بالاتر را داشته باشیم چون cvt یک گیربکس مخصوص موتورهای با قدرت و گشتاور پایین و وزن پایین خودرو هست اگه یادتون باشه خودروهای چینی مثل تیگو با اون هیکل و وزن بالا و موتور ۲۰۰۰ توربو دارای همین نوع گیربکس است که اصلا استاندارد نیست و بعد از چند سال با مشکل مواجه خواهد شد البته گیربکس cvt که روی کرولا سوار هست ۱۰ دنده مصنوعی است یعنی گیربکس گردن کلفتی داره با قدرت و گشتاور بالا که دوام خوبی هم داره در کل کرولا خودرو خوب و با دوامی هست ولی نسبت به قیمت آن در ایران خودروی گرونیه

    ۲
    ۱
  7. ابوالفضل گفت:

    سلام.به نظر من اصلا ارزش خرید نداره به خصوص اینکه الانم با قیمت های فضایی دارن میفروشن .بازم به نظر من این خودرو با این امکانات قیمتش ۵۰۰ الی ۶۰۰م فقط میتونه باشه اینم فقط به خاطر برند تویوتا ای که داره.موتور سه سیلندر با آپشن های کمی که داره و روکش صندلی های پارچه ای این ها خودش جز اصطحلاک های خودرو محسوب میشه نمیدونم چرا ابهش میگن خودرو اقتصادی؟
    در آخر به نظر من اصلا دور خودروهای ۳سیلندر و توربو در ایران نرید.

    ۳
    ۳
  8. شهرام گفت:

    تاسف باره تویوتا داره در کشورهای غیر ژاپن و با کیفیت کمی پایین تر تولید و ایرلن داره واردات میکنه
    در صورتی ک ژاپن قبلا به ایران در داخل خاک ایران در خواست تولید داده
    ایران چون که سایپا اشغال تولید میکنه اجازه نداده
    وااااای خدااااا

    ۴
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X