%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۸
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۳
هایما ۸S
۲,۹۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۲
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۵
شاهین GL
۱,۰۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۵
کی ام سی ایگل
۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰
رانا پلاس
۹۲۵,۰۰۰,۰۰۰
کیا اسپورتیج
۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷
شاهین اتوماتیک
۱,۲۹۶,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۸۳
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۳
اطلس G
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۸۹
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۵
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۲۸
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۳۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶
ساینا S دوگانه سوز
۸۲۸,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۹
کی ام سی X5
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲
کی ام سی J7
۲,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۵
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
تانک 300
۶,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۳۴
بک X3 پرو
۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۶۶
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۷۷,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۷
اطلس GL
۷۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۲۷
کی ام سی T9
۳,۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۴
ریسپکت - تیپ 2
۲,۰۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۲
کوییک S
۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۵۶
سورن پلاس - XU7P
۹۶۴,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۱۹
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۵۹
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
فردا 511
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۱
فوتون تونلند G7
۳,۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۸
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۵۶
اکستریم LX
۳,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۲
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۵۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۳۵
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۲۲,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۹۴
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۲۹۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۲
فونیکس آریزو 8
۳,۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۸۸
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۳
ساینا S
۷۰۳,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۷
تارا اتوماتیک - V4
۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰

انتشار مشخصات دو تیپ دنده ای سهند + کاتالوگ

منتشر شده در 05 اسفند 1402 ساعت 13:09
عکاس علیرضا پاداش
دو تیپ دنده ای سهند

مشخصات دو تیپ دنده ای سهند با انتشار کاتالوگ این سدان اعلام گردید. گفته می شود سدان پارس خودرو در ابتدا با این دو تیپ به بازار می آید.

سایپا سهند محصول جدید پارس خودرو است که بر پایه پلتفرم X200 سایپا توسعه داده شده و به نوعی فیس لیفتی از ساینا به حساب می آید. این خودرو به عنوان محصولی اختصاصی از پارس خودرو معرفی شد و به همین دلیل هم نشان این خودروساز را روی بدنه این سدان می بینیم. بر اساس اشتراکات فنی بسیار با اطلس، انتظار می رفت که سایپا سهند هم تیپ بندی مشابه اطلس را داشته باشد و تقریبا هم همین اتفاق افتاد. شرکت پارس خودرو به تازگی مشخصات دو تیپ دنده ای سهند را منتشر کرده است البته این را هم در نظر داشته باشید که این سدان تیپ های اتوماتیک CVT و البته دوگانه سوز هم خواهد داشت که مشخصات آن ها بعدا اعلام می شود.

نمای عقب تیپ دنده ای سهند

مشخصات فنی دو تیپ دنده ای سهند

سهند در نسخه دنده ای در دو تیپ ۱ (N325) و تیپ ۲ (N326) به بازار می آید. این دو تیپ از لحاظ فنی هیچ تفاوتی با هم ندارند و در هر دو تیپ پیشرانه ۱.۵ لیتری M15GSI را داریم که توان تولید نهایت قدرت ۹۰ اسب بخار قدرت و ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور را دارد و قدرت هم از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو می رسد. این همان مشخصاتی است که در سایپا اطلس و نسخه های جدید کوییک دیده می شود. استفاده از پیشرانه جدید با تغییرات فنی باعث می شود تا حداکثر گشتاور در دورهای پایین تر وارد مدار شود و به نوعی این خودرو چابک تر از محصولات قدیمی تر با موتور M15 باشد.

مشخصات فنی دو تیپ دنده ای سهند

امکانات دو تیپ دنده ای سهند

اما تفاوت اصلی این دو تیپ در بحث امکانات است. در هر دو تیپ به صورت استاندارد امکاناتی نظیر کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم تهویه الکترونیکی دستی، سیستم کنترل پایداری، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، سیستم پایش میزان فشار باد تایرها (TPMS)، نشانگر تعویض دنده GSI، فرمان هیدرولیک، آینه های جانبی برقی و سنسور دنده عقب بکار رفته است. اما در تیپ ۲ (N326) که درر واقع تیپ فول از نسخه دنده ای به حساب می آید، امکانات بیشتری نظیر رینگ ۱۴ اینچی آلومینیومی، کنترل سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان، کاور صندلی چرم و پارچه، تریم داخلی دو رنگ، آینه های تاشو برقی با گرم کن، سانروف، صفحه نمایش مالتی مدیا ۷ اینچی، دوربین دنده عقب، آنتن کوسه ای و دو بلندگوی عقب را می بینیم.

کابین سهند

با انتشار مشخصات دو تیپ دنده ای سهند به نظر می رسد عرضه این خودرو نزدیک است و قطعا در ابتدا نسخه دنده ای به بازار می آید و بعد ها باید منتظر عرضه نسخه اتوماتیک و دوگانه سوز سهند باشیم. این دقیقا همان رونی است که قبلا در اطلس هم دیده بودیم و هنوز از نسخه های اتوماتیک این دو خودرو خبری نیست.

کاتالوگ دو تیپ دنده ای سهند

کاتالوگ دو تیپ دنده ای سهند

ویدیو معرفی

ویدیو های پیشنهادی
  1. مرالی گفت:

    با چه قیمت و روزی عرضه میشه؟

    ۳
    ۰
  2. امیر رضا گفت:

    اون قسمت آرم خودروی فرمان خیلی باحال بود ماشین دوشخصیتی هست😂

    ۹
    ۰
  3. Ali گفت:

    کاش لااقل اون کلید های شیشه بالابر رو تغییر میدادند که برای پراید مدل ۸۰ هستند .

    ۱
    ۱
  4. شمس گفت:

    لرزش فرمان رو هنوز داره 🤣 سایپای اگه حلال خور باشه مشکل لرزش فرمان و عدم تعادل سرپیچ رو حل می کنه ، لرزش فرمان با رینگ ۱۴ پژویی ، تعادل با بافر فنر تی تی سی یا برسام یدک و استرس بار جلو و عقب و همچنین استفاده از شاسی بند ، چون ترک خوردگی شایع شاسی پراید و تیبا ضرر سنگین داره موقع فروش ، در ضمن وزیر یا معاون وزیری به مدت دوساعت جاده و دو ساعت داخل شهر مستند بچرخه

    ۵
    ۱
  5. ایمان گفت:

    پراید فول آبشن 🤣🤣🤣
    با قیمت tu5 های ایرانخودرو!

    ۷
    ۱
  6. ایمان گفت:

    ضمنا از ساینا زشت تر هم شده🤣

    ۵
    ۳
  7. افشین گفت:

    خدایی خوش بحالتون اشغالایی ک میسازین رو چراغ و سپر عوض میکنید ب قیمت بالاتر و اسم دیگ میفروشید .

    ۵
    ۰
  8. حمید گفت:

    باز هم شاهد دربهای عقب تیبا در خودروهای جدید سایپا هستیم خلاقیت در طراحی خودرو مساوی با صفر

    ۱
    ۰
  9. سیاح گفت:

    چرا هی خودتون اذیت میکنید یه چند نفر متخصص از ژاپن بخرید همه چی حل میشه ماشین خوب طراحی خوب بدون هیچ ایرادی

    ۲
    ۱
  10. ناشناس گفت:

    آقا همه چیش اوکی اصلا کاری نداریم ولی دیگه چرا لاستیک‌های پراید رو گذاشتین زیرش ار ۱۴ خب فکر نمیکنین زیر این بدنه کم میاره اینجوری تو هر چاله ای افتادیم باید یه ساعت اونو از چاله در بیاریم

    ۱
    ۰
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X