مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
مزدا 3
۴,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰
اکستریم VX
۶,۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۵
تارا دنده ای - V1 پلاس
۱,۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰
جک J4
۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ری را
۱,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۴
ساینا S
۷۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۶۹
ساینا S دوگانه سوز
۸۴۲,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۹
فونیکس آریزو 8
۳,۷۳۰,۰۰۰,۰۰۰
آریسان ۲
۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۲
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک
۱,۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۴
سورن پلاس - XU7P
۹۷۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۸
کی ام سی ایگل
۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۵
تانک 300
۶,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۹
کوییک S
۷۱۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۴۴
شاهین اتوماتیک پلاس
۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۵.۷
اطلس G
۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۷۸
اطلس GL
۸۲۳,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۷۷
دنا پلاس دنده ای - 6 سرعته
۱,۳۰۳,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو
۲,۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۳
تارا اتوماتیک - V4
۱,۵۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۱۹
ریسپکت - تیپ 2
۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۳۶
کی ام سی J7
۲,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۵
دنا پلاس اتوماتیک توربو - آپشنال
۱,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۶۲
شاهین اتوماتیک
۱,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۰۳
فیدلیتی الیت ۵ نفره
۲,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۶۵
شاهین GL
۱,۱۳۵,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
ام وی ام X22 پرو دنده ای
۱,۳۷۸,۰۰۰,۰۰۰
%۷.۳۷
کیا اسپورتیج
۶,۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۴.۱۷
پژو ۲۰۷ دنده ای - پانوراما
۱,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۴۷
کی ام سی X5
۲,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۰۱
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱,۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۷۱
کی ام سی T9
۳,۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۲۴
رانا پلاس
۹۵۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۱۸
هایما ۸S
۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۴
پژو ۲۰۷ موتور TU3
۹۹۴,۰۰۰,۰۰۰
%۲.۸۲
فوتون تونلند G7
۳,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۷۱
بک X3 پرو
۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰
%۰.۱۴
اکستریم LX
۳,۵۶۵,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۶
سهند E - اتوماتیک
۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
%۱.۹۷
پژو ۲۰۷ اتوماتیک - پانوراما
۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
%۳.۰۸
فردا موتورز فردا 511
۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰

فاو مالک هونگچی ؛ به عنوان هفتمین عضو به اتحادیه تعویض باتری نیو خواهد پیوست

منتشر شده در 31 اردیبهشت 1403 ساعت 18:00
نویسنده سجاد کجوری
فاو مالک هونگچی

رسانه های چینی گزارش می دهند که شرکت دولتی First Automobile Works (FAW) به ائتلاف تعویض باتری نیو (Nio) به عنوان هفتمین عضو آن می پیوندد. فاو (FAW) مالک برند هونگچی (Hongqi) است، که اخیرا نسخه ای از شاسی بلند هونگچی EHS7 خود را با پشتیبانی از فناوری تعویض باتری در حالی که برای تایید بازار در چین درخواست داده بود، رونمایی کرد که به تازگی مقاله ای در مورد این خودرو را در سایت آخرین خودرو منتشر کردیم و در آن به این نکته اشاره شد که فاو هنوز عضو اتحادیه تعویض باتری نیو نیست که در اینجا می توانید آن را مطالعه کنید.

به گزارش آخرین خودرو، فاو دومین عضو بزرگ از چهار خودرو ساز بزرگ دولتی است. سه خودرو ساز دیگر سایک موتور (SAIC Motor) ، دانگ فنگ موتور (Dongfeng Motor) و چانگان اتوموبیل (Changan Automobile) هستند که آخرین مورد نیز یکی از اعضای اتحادیه مذکور است.

اعضای فعلی اتحاد تعویض باتری نیو (Nio) عبارتند از گروه گک (GAC Group) ، هولدینگ جیلی (Geely Holding) ، چری اتوموبیل (Chery Automobile) ، چانگان اتومومبیل (Changan Automobile) ، جک (JAC) و لوتوس تکنولوژی (Lotus Technology) که اکثریت آنها متعلق به هلدینگ جیلی است. حال خبرگزاری Cailin گزارش می دهد که فاو هفتمین عضو این اتحادیه خواهد بود.

پیش از این، ویلیام لی، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران نیو ، اظهار داشت که اتحاد تحت رهبری نیو دارای هفت عضو از جمله نیو است و تعداد بیشتری نیز در آینده به آن خواهند پیوست. لی همچنین امیدوار است که نیو در آینده ۱۰۰۰۰ ایستگاه سوآپ در صورت پیوستن اعضای بیشتری داشته باشد که برای پشتیبانی از ۱۰ میلیون وسیله نقلیه کافی است.

نیو در حال حاضر ۲۴۱۶ ایستگاه سوآپ در چین و حدود ۴۰ ایستگاه در اروپا دارد. حدود ۱۰۰۰ مورد از آنها نسل ۳ و ۴ هستند که از برند Nio Onvo پشتیبانی می کنند.

سال گذشته در نمایشگاه خودرو شانگهای، هونگچی سدان تمام الکتریکی E001 با پشتیبانی از فناوری تعویض باتری را معرفی کرد. اما از آن زمان تاکنون هیچ خبری از این خودرو منتشر نشده است.

این هفته، در ۱۴ می، رگولاتور زیر نظر وزارت صنعت و فناوری اطلاعات فهرستی را فاش کرد که شامل شاسی بلند هونگچی EHS7 با فناوری تعویض باتری بود که برای مجوز فروش در چین درخواست داده بود.

به غیر از هونگچی که برند شاخص فاو است، فاو همچنین مالک بستیون (Bestune) است که بر روی خودرو های شهری ارزان قیمت برقی تمرکز دارد. علاوه بر این، فاو شریک اصلی سرمایه گذاری مشترک فولکس واگن در چین است که خودرو های برقی سری ID را در یک کارخانه مشترک به صورت ۵۰ : ۵۰ تولید می کند.

فاو اخیرا برنامه های برقی سازی خود را تسریع کرده و سال گذشته اعلام کرد که قصد دارد ۱۵ مدل “خودرو بر پایه انرژی های نو” را در سه سال آینده به بازار عرضه کند و به هدف تولید انباشته ۱.۴۵ میلیون دستگاه تا سال ۲۰۲۵ برسد.

ویدیو های پیشنهادی
آخرین خودرو در شبکه های اجتماعی
توسی

طراحی و کدنویسی سایت آخرین خودرو توسط گروه توسی صورت گرفته است و تمام حقوق قالب آن نزد وی محفوظ میباشد.

X